Inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2009 15:13 schreef ShadyLane het volgende:
Ik denk niet dat de druk voor Boom te hoog was. Hij heeft al wel vaker in een favorietenrol gereden tegen een stel Belgen. Ik denk eerder aan gewoon een slechte dag, griepepidemie ofzo.
Tsja, volgend jaar gewoon weer een lekker modderkoers wat mij betreft. (Had het hier ook kunnen zijn overigens).quote:
Idd. Iedereen dacht dat het lang gesloten zou blijven, en er misschien wel een massasprint zou komen, en nu rijdt er eentje vanuit vrijwel de start weg en die wordt waarschijnlijk niet meer teruggezien.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Wel een legendarische deceptie eigenlijk dit WK...
En nee, niet alleen omdat Boom niet mee kan...
Maar het is nu verworden tot een achtervolging van 55 minuten tussen 2 man.Dat had echt niemand verwacht volgens mij...
Nee, er is geen bagger, dat is juist het probleem.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Alleen de wedstrijd bij de vrouwen was leuk.
In deze omstandigheden is het parcours gewoon bagger.
Zo'n koers had ik dus wel verwacht maar dan met een andere solist.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Iedereen dacht dat het lang gesloten zou blijven, en er misschien wel een massasprint zou komen, en nu rijdt er eentje vanuit vrijwel de start weg en die wordt waarschijnlijk niet meer teruggezien.
hap hapquote:Op zondag 1 februari 2009 15:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, er is geen bagger, dat is juist het probleem.
Inderdaad zeg .... retesaai ook wel zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Wel een legendarische deceptie eigenlijk dit WK...
En nee, niet alleen omdat Boom niet mee kan...
Maar het is nu verworden tot een achtervolging van 55 minuten tussen 2 man.Dat had echt niemand verwacht volgens mij...
En dan te bedenken dat er in een eerder topic nog werd gezegd dat veldrijden een sport is die veel spektakel geeft, en voor de OS interessanter is dan schaatsen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:18 schreef ErikT het volgende:
Dit is echt supersaai inderdaad. Er gebeurt helemaal niks!
Dat was natuurlijk even goed saai geweest, maar de overwinning wordt vanmiddag in ieder geval niet gestolen. Ik zou overigens dit niet een tactisch hoogstandje noemen van de Belgische ploeg; Nys en Vanthourenhout gingen er doodgewoon bij af bij Stybar, en veroorzaakten daardoor potentieel een lastige situatie voor de Belgische ploeg, en als ze er met zijn drieen bij waren gekomen, zou ik benieuwd zijn geweest of ze nog een blok zouden vormen. Het is eerder een stukje klasse dat Albert hier tentoonspreidt.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo'n koers had ik dus wel verwacht maar dan met een andere solist.
Vaak is veldrijden inderdaad veel leuker om te kijken, in dit geval is het even saai als schaatsen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er in een eerder topic nog werd gezegd dat veldrijden een sport is die veel spektakel geeft, en voor de OS interessanter is dan schaatsen.
Dat is vaak wel zo, maar dit WK is nu niet echt een overtuigend argument daarvoor.
De belgen zijn oppermachtig, en nu ze eens een gevaarlijke tegenstander hebben en als een blok naar voren komen, is het dus meteen gedaan.
Ik dacht eerst dat het een keffent hondje wasquote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die op die hoek hèNiet normaal. Je zou maar zo'n vrouw thuis hebben zitten
hap hapquote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vaak is veldrijden inderdaad veel leuker om te kijken, in dit geval is het even saai als schaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |