Dat klinkt een beetje als de manier waarop Kevin Pauwels zou kunnen winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou het nu anders enorm lachen vinden als in het wiel van die Nederlander nog een belg blijft plakken die er net voor de finish overheen komt.
Ik zou het enorm knap vinden als die het wiel van Boom kan houden en verwacht dan ook op geen enkel moment dat hij zal overnemen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als de manier waarop Kevin Pauwels zou kunnen winnen.
Dan supporter ik vandaag maar voor Pauwels, denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als de manier waarop Kevin Pauwels zou kunnen winnen.
Oh dat is de reden dat je hier van die rare posts doet..quote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan supporter ik vandaag maar voor Pauwels, denk ik.
Om al die Fokkers hier dwars te zitten
Tuurlijk heb ik wel een voorkeur. En ik zie ook wel graag een nederlander winnen. Alleen zie ik het liefst een mooie koers en meestal dan het liefst degene winnen die de koers gemaakt heeft (tenzij ik toevallig tegen diegene een antipatie heb, want een Armstrong heb ik b.v. een bloedhekel aan).quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Jij hebt geen voorkeur voor een winnaar? Kijk jij alleen voor de schoonheid van de sport?
Ik verwacht eerder frustratie aan beide kanten, Nys en Boom die om de beurt aanvallen maar Stybar niet los krijgen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan supporter ik vandaag maar voor Pauwels, denk ik.
Om al die Fokkers hier dwars te zitten
Nee, volgens mij was ik genuanceerd genoeg.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Oh dat is de reden dat je hier van die rare posts doet..
quote:Vos: geen twijfels in finale
Terugkijkend zei Vos dat het alleen in de beginfase even moeilijk geweest was. "Ik dacht dat het nog lastig zou worden om Compton terug te pakken, maar Kupfernagel was goed op dreef", aldus de dolgelukkige winnares (21), die stond te bibberen van de emoties en de vrieskou.
Vos zei dat ze de finale met een gerust hart tegemoet had gezien. "Ik twijfelde niet aan mijn sprint, maar wist wel dat ik continu scherp moest blijven", stelde de kampioene, die Kupfernagels wiel geen moment uit het oog verloor.
Ik kijk allereerst om een mooie koers te zien. Als een van mijn favorieten wint dan is dat een mooie extra. Ik kijk dus liever een mooie koers waar mijn favorieten niet in het spel voorkomen dan een saaie koers die door een van m'n favorieten gewonnen wordt. Ideaal is natuurlijk mooie koers & overwinning van een van m'n favorieten.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Jij hebt geen voorkeur voor een winnaar? Kijk jij alleen voor de schoonheid van de sport?
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik kijk allereerst om een mooie koers te zien. Als een van mijn favorieten wint dan is dat een mooie extra. Ik kijk dus liever een mooie koers waar mijn favorieten niet in het spel voorkomen dan een saaie koers die door een van m'n favorieten gewonnen wordt. Ideaal is natuurlijk mooie koers & overwinning van een van m'n favorieten.
Hoe ligt Boom eigenlijk in Belgie? Wordt ie ook bespuugd zoals bij Groenendaal wel eens gebeurde?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder frustratie aan beide kanten, Nys en Boom die om de beurt aanvallen maar Stybar niet los krijgen.
Ik waag toch een poging:quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef DeeBee het volgende:
Over een uurtje de heren, de meest onvoorspelbare koers van het weekend denk ik.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
het is helemaal geen parcours voor haar, ze is namelijk veldrijdster.
Nee, een Vlaamse "cohabitatie."quote:
http://www.nos.nl/nosstud(...)vbswkveldrijden.htmlquote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Petertje81 het volgende:
Iemand een idee hoe ik de nos-stream in het buitenland kan bekijken?
Mja, maar die mag je dus alleen in Nederland bekijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstud(...)vbswkveldrijden.html
vanaf 14.25 staat erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |