Buiten kijf. Was met afstand de sterkste.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef Leatherface het volgende:
Albert is wel een verdiende winnaar.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Er heeft een belg vrijwel de hele wedstrijd solo op kop gereden. Hoe is dat in godsnaam laf koersen?
quote:
Ja hij kwam als eerste over de finishquote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef Leatherface het volgende:
Trouwens je miste het eerste half uur zei je op MSNquote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef Leatherface het volgende:
Veldrijden als topsport: Alleen als de Belgen tactisch slecht koersen (geen blok vormen) lijkt het op topsport.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb Nys inderdaad geen een keer zien overnemen in het wiel van Stybar...
Nee, onzin, België was als land uitmuntend...Boom was vandaag gewoon slecht, duidelijk, dat zei hij zelf ook. En zelfs al was hij goed, dan waren er nog steeds teveel Belgen geweest denk ik...
Op het moment dat hij viel in Gavere stond hij aan de leiding in 2 klassementen en de UCI stand. Dus zonder die pech had Albert het waarschijnlijk (zeker kan je nooit zijn) meer verdiend.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:45 schreef TheArt het volgende:
Nationalistische krant nummero 1, HLN, kroont Albert direct tot koning van het veldrijden
Een koningschap verdien je nog altijd over een heel seizoen en dat is wat mij betreft alleen aan Nys te geven.
Aan de andere kant, op WK's er staan is ook een kwaliteit. En Nys is een zeer sterke - en ook aimabele - veldrijder, maar hij al vaak toch niet echt thuis gegeven op WK's.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:45 schreef TheArt het volgende:
Een koningschap verdien je nog altijd over een heel seizoen en dat is wat mij betreft alleen aan Nys te geven. Alleen zal die laatste daar vandaag bijzonder weinig aan hebben gehad.
Da's waar. Aan de andere kant is het WK eigenlijk het open BK, en in het gesloten BK heeft Nys al 6 keer gewonnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de andere kant, op WK's er staan is ook een kwaliteit. En Nys is een zeer sterke - en ook aimabele - veldrijder, maar hij al vaak toch niet echt thuis gegeven op WK's.
Is inderdaad een kwaliteit (iets wat Boom b.v. bewezen heeft in het verleden), echter vanwege de enorme staat van dienst van Nys in de afgelopen 10 jaar is hij voor mij nog steeds de koning van het veldrijden.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de andere kant, op WK's er staan is ook een kwaliteit. En Nys is een zeer sterke - en ook aimabele - veldrijder, maar hij al vaak toch niet echt thuis gegeven op WK's.
Idd. Welke koers heeft die gezienquote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Hereijgers: "Heel mooie koers geweest"
Lijkt me ook sterk. Boom heeft al op genoeg kampioenschappen zichzelf bewezen. Hij zal echt niet goed geweest zijn. Als 'ie in de 2e ronde al tegen Al gezegd heeft dat 'ie niet goed was, dan zal dat wel kloppen. Toen was er nog niets verloren (behalve dat toen al wel duidelijk was dat de belgen echt als blok reden).quote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat het een mentale kwestie is geloof ik ook niet.
Dit is geen blijdschap, dit is pure opluchting als ik die spreekkoren zo hoor: "Schade Larsje, alles ist voorbij." etc. etc.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik snap trouwens waarom die Belgen zo ontzettend door het lint gaan.
Daar heeft Boom dan ook zelf om gevraagd. Het boegeroep naar Groenendaal vroeger was uiteraard te triest voor woorden, maar deze "rivaliteit" is eigenlijk grotendeels door Boom zelf in gang gestoken. Zolang het ludiek blijft, zal Boom dat wel kunnen hebben, veronderstel ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef marcodej het volgende:
Dit is geen blijdschap, dit is pure opluchting als ik die spreekkoren zo hoor: "Schade Larsje, alles ist voorbij." etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |