Volgens mij had ieder nummer wel zo'n confetti-momentje in zich. En zonder Geer vind ik de Toppers ook beter om aan te zien. Brengt het botox/plofkoppen-gehalte wat naar beneden met vd Boom erin.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef Maartel het volgende:
Is het nou toeval dat het vuurwerk en de confetti al klaarstonden voor 't einde, of had dat bij elk nummer gepast?
overigens vind ik zonder Gerard de Toppers al iets beter de verteren..
Pff, nee, zoek maar een paar magere latjes uit die maar amper mee kunnen op het geluid van die vadsige toeterende Toppers.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef Frasier het volgende:
Vanwaar die dikke wijven promotie? Big girls aren't beautiful mensen
Oost-Europeanen hebben een hekel aan gekleurden en homo's, dus dat wordt lachen. Met een beetje pech (quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef Cee het volgende:
Als je op uiterlijk moet beoordelen hoef je de Toppers sowieso niet naar Rusland te sturen.
Heel wat mensen vergeten de mensen die op de achtergrond ook nog meezingen..9 van de 10 keer maken zij het liedje echt af. De meeste zijn ook wat aan de dikke kant, maar who cares! als ze maar goed zingen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef Frasier het volgende:
Vanwaar die dikke wijven promotie? Big girls aren't beautiful mensen
waarom niet? ik ken die blanke zangeres dan weer net niet, maar die twee donkere zijn op dit moment wel de top in Nederland.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef booo het volgende:
Zouden ze dit achtergrondkoor ook echt houden?
Viel me ook op jaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Eerste seconden zijn trouwens identiek aan:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Eerste seconden zijn trouwens identiek aan:
Komt nog een soap aan. Het duurt nog wel een tijdje tot meiquote:Op zondag 1 februari 2009 23:30 schreef Hukkie het volgende:
Beetje mager nummer, voordeel is wel dat we dan weer snel van de songfestival hype verlost zijn.
Ach, 't is niet alsof daar geen ontkomen aan is als t je niet boeit.. (Ik moet zeggen dat ik vanavond zonder 't Fok!-topic ook totaal gemist zou hebben.. en dan ben ik nog best een ESC-'liefhebber')quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Komt nog een soap aan. Het duurt nog wel een tijdje tot mei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |