abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65764742
ja alleen is dhl kut
pi_65765097
Inderdaad, ik heb een keer drie weken op m'n printerinkt moeten wachten omdat DHL problemen had, toen ik contact met ze opnam was het er ineens de volgende dag.
pi_65765310
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef Mirjam het volgende:
dames, is het een beetje makkelijk te doen om lush in engeland te bestellen?
Ik kan het, dus jij ook

Ooeoeoehw, het was net kerst toen ik thuis kwam proefje van Cat, bruisballendoos van oh-oh, en de extra potion uit de UK! Oh-oh, jij inpakheld 15 lagen tape en een halve kilo popcorn, had je niet met DHL kunnen versturen om de Lush-erlebnis compleet te maken? Echt lief dat kaartje trouwens heb je je hondjes echt zo opgestapeld gekregen of is het een fotosoepje? Oh en die zakjes zijn echt handig dankjewel dankjewel!! En jij ook Cat!!
pi_65765626
Feestje bij dippie dus! Mijn proefje was maar saai ingepakt, ik had geen tijd om er veel werk van te maken. Hopelijk is je velletje er blij mee.

Enne.. hoe groot is je vervangende fles potion?

Bestellen in de UK is super, de website wijst zich vanzelf. Maar tegen de tijd dat je pakje binnen is heb je de inhoud echt nodig om na alle DHL ellende te ontstressen. Of je moet je beheersen om onder de 2 kilo te blijven = keuze voor Royal mail.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65765669
250 gr. dat niet bestaande formaat dus
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:04:18 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65765700
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik kan het, dus jij ook

Ooeoeoehw, het was net kerst toen ik thuis kwam proefje van Cat, bruisballendoos van oh-oh, en de extra potion uit de UK! Oh-oh, jij inpakheld 15 lagen tape en een halve kilo popcorn, had je niet met DHL kunnen versturen om de Lush-erlebnis compleet te maken? Echt lief dat kaartje trouwens heb je je hondjes echt zo opgestapeld gekregen of is het een fotosoepje? Oh en die zakjes zijn echt handig dankjewel dankjewel!! En jij ook Cat!!
Wil je nog meer zakkies?
Dan haal ik ff een pak van 100 voor je, ze lagen er weer namelijk
T enige gesoepte aan de kaart is de achtergrond en zo, en ik ben dr afgesoept, ze zaten allemaal bij mij op schoot namelijk En dat net achtige ding had ik zaterdag gekregen in een kado pakket, leek me wel lekker zacht voor de ballen De tape , ach ja, ik dacht tape maar goed En het was heus geen halve kilo popcorn hoor, dat was maar een heel klein beetje
Oh ja, hoe vind je de Flying Saucers????????????????????????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65765850
Heftig! Ik had niet verwacht dat ie zó naar honing zou ruiken! Maar misschien is dat in bad wel juist heerlijk, want veel dingen ruiken zo puur erg sterk maar in bad gewoon. Ik ga hem binnenkort in bad kieperen, misschien vanavond al, ik geloof dat er weer voetbal is namelijk

Trouwens, hebben jullie ook wel eens dat er op baddingen groenige plekjes komen? Het lijkt wel schimmel, of hoe heet dat, wat je ook in je kieren van de badkamer kan hebben? Het zit op mn Floating Island en nu ook op een van de dingen uit oh-oh's pakket (die roze engel ballistic).

Al eens gezien? Kan ik die dingen wel gewoon gebruiken? En dan asap of maakt het niet uit?
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:11:27 #258
176471 oh-oh
pi_65765962
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Heftig! Ik had niet verwacht dat ie zó naar honing zou ruiken! Maar misschien is dat in bad wel juist heerlijk, want veel dingen ruiken zo puur erg sterk maar in bad gewoon. Ik ga hem binnenkort in bad kieperen, misschien vanavond al, ik geloof dat er weer voetbal is namelijk

Trouwens, hebben jullie ook wel eens dat er op baddingen groenige plekjes komen? Het lijkt wel schimmel, of hoe heet dat, wat je ook in je kieren van de badkamer kan hebben? Het zit op mn Floating Island en nu ook op een van de dingen uit oh-oh's pakket (die roze engel ballistic).

Al eens gezien? Kan ik die dingen wel gewoon gebruiken? En dan asap of maakt het niet uit?
Oh die engeltjes hebben dat allemaal volgens mij, daar zit het ook niet echt er op maar meer er in toch?
Ik dacht dat t gewoon zo hoorde, ik dacht zal wel dat muntige zijn ...
Oh dat bakkie Flying Saucers, daar kan je denk ik wel 4 keer van in bad of zo, het schuimt echt heeeeeeeel goed dat spul!
Als t bakje leeg is mag je m weer vol terug sturen als je wil
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65766344
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh die engeltjes hebben dat allemaal volgens mij, daar zit het ook niet echt er op maar meer er in toch?
Ik dacht dat t gewoon zo hoorde, ik dacht zal wel dat muntige zijn ...
Oh dat bakkie Flying Saucers, daar kan je denk ik wel 4 keer van in bad of zo, het schuimt echt heeeeeeeel goed dat spul!
Als t bakje leeg is mag je m weer vol terug sturen als je wil
Ja ik zorg dat ik m opmaak voor we uit de UK gaan bestellen en dan doe ik er SDM in en stuur ik m mee terug

Misschien heb je wel gelijk over de muntfrutjes, zou best kunnen. Maar Floating Island heeft geen frutjes
pi_65766447
Ik heb vanmorgen gedouched met FS. Ik vind de geur best heftig en goed voor af en toe. Maar me vrijwillig in een bad vol met die geur werpen... neuh. Daarvoor hangt de geur te dicht bij Flying Vomit Fox.

Mijn produkten hebben soms wel plekjes, maar dat is altijd doordat er een ander produkt tegenaan gelegen heeft. Nu overheerst blauw, met dank aan Magic. Schimmel heb ik op mijn babies nog nooit gezien.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:30:54 #261
176471 oh-oh
pi_65766679
Je hoeft in bad echt maar heel weinig te doen en dan is de geur niet zo heftig als wanneer je aan de fles ruikt.
Ik vind m trouwens niks op FF lijken, want die vind ik echt ontieglijk goor en de FS vind ik juist echt jammie!
( Groucho Marx )
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:32:41 #262
176471 oh-oh
pi_65766760
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja ik zorg dat ik m opmaak voor we uit de UK gaan bestellen en dan doe ik er SDM in en stuur ik m mee terug

Misschien heb je wel gelijk over de muntfrutjes, zou best kunnen. Maar Floating Island heeft geen frutjes
Ik denk dat ik die SDM gewoon bestel dan dus dat hoef nie
Oh ja, die Queen of Hearts zie ik nie meer op de site staan , kan dat kloppen
( Groucho Marx )
pi_65767017
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik die SDM gewoon bestel dan dus dat hoef nie
Oh ja, die Queen of Hearts zie ik nie meer op de site staan , kan dat kloppen
Nou ja wat anders dan.

QoH staat in de retro sectie als een zeep. Een gele in de vorm van een hartje, 3 pond 43 p voor 100 gr.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:41:41 #264
176471 oh-oh
pi_65767134
Oooooooow, ik zat bij de verzorgingsdingessen te zoeken!
Thnx!
( Groucho Marx )
pi_65767339
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel had ik alleen maar hele lichte dingetjes besteld, maar dan toch al boven de 2 kilo dus. Ik ben ook zo'n smurf met inschatten van gewicht, ik kan het niet

Maar goed, zaterdag dan maar richting Den Haag ( ) om het op te gaan halen
Den Haag, dan kan je gelijk naar de Lush winkel

Maar je ziet toch hoeveel het gewicht is wanneer je de bestelling plaatst? Ik gooi er dan altijd wat uit wanneer ik boven de 2kg kom.
Nu moet ik zeggen dat ik er eigenlijk niet zo vaak bestel, ik ga aardig vaak naar de UK en sla dan een voorraadje in
pi_65770826
Net met de Snap the whipdinges scrub onder de douche geweest. Dat doen we maar niet meer
Heb overal kleine krasjes. Mijn huid is blijkbaar iets te dun voor deze scrub. heb ik met scrubzout nooit last van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65770912
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef nokwanda het volgende:
Net met de Snap the whipdinges scrub onder de douche geweest. Dat doen we maar niet meer
Heb overal kleine krasjes. Mijn huid is blijkbaar iets te dun voor deze scrub. heb ik met scrubzout nooit last van.
Met you snap the whip heb ik dat niet, maar wel met I Should Coco en Figs & Leaves enzo, zeepjes met een scrubje. Dan ziet ik helemaal onder de striemen.
Tap tap tap
pi_65771068
Daarmee zou ik er dus helemaal uitzien alsof ik zwaar mishandeld was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65771365
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef nokwanda het volgende:
You snap the whip was m'n favoriete scrub omdat het m'n huid superglad maakt maar ik vond het altijd wel wat pijnlijk ja Laatst aqua mirabilis geprobeerd. Die voelt veel zachter aan en maakt m'n huid net zo glad
pi_65771852
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:42 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

You snap the whip was m'n favoriete scrub omdat het m'n huid superglad maakt maar ik vond het altijd wel wat pijnlijk ja Laatst aqua mirabilis geprobeerd. Die voelt veel zachter aan en maakt m'n huid net zo glad
Ik vind de scrub ook best heftig, al kom ik wel ongeschonden uit de strijd. Buffy is iets milder, maar evengoed flink scrubberig, dus waarschijnlijk te hard voor jou.

Wat je kunt proberen is Gumback Express (banaan ) of een mix van een van de smoothies met Ocean Salt. Vooral de combo is heel zacht.
pi_65772306
Ik wil ook Buffy

Ik vind trouwens het proefje bamboezeep van oh-oh beswel lekkel de bananenmaan valt een beetje tegen, maar misschien als ik m gebruik dat ie lekkerder is.
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:23:26 #272
176471 oh-oh
pi_65773004
Oh ik vind die bamboo eigenlijk tegenvallen en de banaan is bij mij helemaal favo op het moment
( Groucho Marx )
pi_65773147
Maar de bamboe ruikt echt naar bamboe!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 17:31:29 #274
163650 Greys
pi_65773297
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Den Haag, dan kan je gelijk naar de Lush winkel

Maar je ziet toch hoeveel het gewicht is wanneer je de bestelling plaatst? Ik gooi er dan altijd wat uit wanneer ik boven de 2kg kom.
Nu moet ik zeggen dat ik er eigenlijk niet zo vaak bestel, ik ga aardig vaak naar de UK en sla dan een voorraadje in
Ik was echt sukkelig bezig met mijn newbie bestelling. En dan had ik nog wel zoveel hulp van hier
Totaal niet naar het gewicht gekeken, gewoon dapper aan zitten klikken tot ik genoeg had.

En mijn wederhelft komt bijna elke week in de UK, dus die mag het voortaan voor me meenemen. Ik wilde alleen even een startvoorraad en wat dingen die hij niet in handbagage door de douane krijgt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65775048
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik was echt sukkelig bezig met mijn newbie bestelling. En dan had ik nog wel zoveel hulp van hier
Totaal niet naar het gewicht gekeken, gewoon dapper aan zitten klikken tot ik genoeg had.

En mijn wederhelft komt bijna elke week in de UK, dus die mag het voortaan voor me meenemen. Ik wilde alleen even een startvoorraad en wat dingen die hij niet in handbagage door de douane krijgt
Ik had ook helemaal niet meer aan de 2 kg grens gedacht toen je je lijstje postte. Komt ook door mijn default UK bestel setting: minimaal 4 personen, minimaal 6 kilo. Dan doet een kilootje meer of minder er ook niet toe.

Als ik zo terugdenk ging je er maar net overheen met je produkten. Maar zaterdag kun je het ophalen in het mooie Den Haag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')