de bananenmaan valt een beetje tegen, maar misschien als ik m gebruik dat ie lekkerder is.
  de bananenmaan valt een beetje tegen, maar misschien als ik m gebruik dat ie lekkerder is.

Ik was echt sukkelig bezig met mijn newbie bestelling. En dan had ik nog wel zoveel hulp van hierquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Den Haag, dan kan je gelijk naar de Lush winkel
Maar je ziet toch hoeveel het gewicht is wanneer je de bestelling plaatst? Ik gooi er dan altijd wat uit wanneer ik boven de 2kg kom.
Nu moet ik zeggen dat ik er eigenlijk niet zo vaak bestel, ik ga aardig vaak naar de UK en sla dan een voorraadje in

Ik had ook helemaal niet meer aan de 2 kg grens gedacht toen je je lijstje postte.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was echt sukkelig bezig met mijn newbie bestelling. En dan had ik nog wel zoveel hulp van hier
Totaal niet naar het gewicht gekeken, gewoon dapper aan zitten klikken tot ik genoeg had.
En mijn wederhelft komt bijna elke week in de UK, dus die mag het voortaan voor me meenemen. Ik wilde alleen even een startvoorraad en wat dingen die hij niet in handbagage door de douane krijgt
 Komt ook door mijn default UK bestel setting: minimaal 4 personen, minimaal 6 kilo. Dan doet een kilootje meer of minder er ook niet toe.
   Komt ook door mijn default UK bestel setting: minimaal 4 personen, minimaal 6 kilo. Dan doet een kilootje meer of minder er ook niet toe.    

Het (Honey Farm) is alleen wel een cadeau voor m'n schoonzus
 Het (Honey Farm) is alleen wel een cadeau voor m'n schoonzus  

Ik heb hem moeten opzoeken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Chanty87 het volgende:
Vandaag mijn eerste bestelling binnengekregenHet (Honey Farm) is alleen wel een cadeau voor m'n schoonzus

Er zit Flying Fox in, verklaart meteen waarom ik die naam niet kende. De rest van de spullies zijn erg lekker.
   Er zit Flying Fox in, verklaart meteen waarom ik die naam niet kende. De rest van de spullies zijn erg lekker.   

Maar ik moet er inmiddels om lachen, dat scheelt al!
 Maar ik moet er inmiddels om lachen, dat scheelt al!  

Bizar he?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
De buurjongen kwam me net twee bij hem afgeleverde pakketten afleveren, van toen we niet thuis waren vanmorgen. Een heel groot pakket met drumvellen voor Heer G en een pakket met lollies die ElisaB naar me opgestuurd heeft. Allememaggies, al die pakketten komen gewoon op de een of andere manier bij me thuis, maar het pakket van Lush moet ik ff in Den Haag gaan halen
Sorry, kan er nog steeds niet over uit!Maar ik moet er inmiddels om lachen, dat scheelt al!
Gelukkig kun je er nu wel mee lachen, er zit ook weinig anders op.quote:

Bedankt voor de tip, zal het doorgevenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem moeten opzoeken!

Ik zou je schoonzus wel de tip geven om een beejte douchegel of vloeibaar badschuim in het water te doen voor ze de Honey Bee ballistic te water laat. Hij laat nogal eens vlekken achter op de rand.

ik hoop het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:44 schreef Elvi het volgende:
Is de Karma Cream uit het assortiment? Want Lush heeft wel érg weinig bodylotion... Maar 2 soorten en allebei werken ze niet echt voor me

, maar zou het wel jammer vinden
 , maar zou het wel jammer vinden

)
)

Ja, maar kun je op die manier grabbags bestellen dan? Dan heb ik ook wel interesse. En een creditcard.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |