abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65772306
Ik wil ook Buffy

Ik vind trouwens het proefje bamboezeep van oh-oh beswel lekkel de bananenmaan valt een beetje tegen, maar misschien als ik m gebruik dat ie lekkerder is.
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:23:26 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65773004
Oh ik vind die bamboo eigenlijk tegenvallen en de banaan is bij mij helemaal favo op het moment
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65773147
Maar de bamboe ruikt echt naar bamboe!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 17:31:29 #274
163650 Greys
pi_65773297
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Den Haag, dan kan je gelijk naar de Lush winkel

Maar je ziet toch hoeveel het gewicht is wanneer je de bestelling plaatst? Ik gooi er dan altijd wat uit wanneer ik boven de 2kg kom.
Nu moet ik zeggen dat ik er eigenlijk niet zo vaak bestel, ik ga aardig vaak naar de UK en sla dan een voorraadje in
Ik was echt sukkelig bezig met mijn newbie bestelling. En dan had ik nog wel zoveel hulp van hier
Totaal niet naar het gewicht gekeken, gewoon dapper aan zitten klikken tot ik genoeg had.

En mijn wederhelft komt bijna elke week in de UK, dus die mag het voortaan voor me meenemen. Ik wilde alleen even een startvoorraad en wat dingen die hij niet in handbagage door de douane krijgt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65775048
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik was echt sukkelig bezig met mijn newbie bestelling. En dan had ik nog wel zoveel hulp van hier
Totaal niet naar het gewicht gekeken, gewoon dapper aan zitten klikken tot ik genoeg had.

En mijn wederhelft komt bijna elke week in de UK, dus die mag het voortaan voor me meenemen. Ik wilde alleen even een startvoorraad en wat dingen die hij niet in handbagage door de douane krijgt
Ik had ook helemaal niet meer aan de 2 kg grens gedacht toen je je lijstje postte. Komt ook door mijn default UK bestel setting: minimaal 4 personen, minimaal 6 kilo. Dan doet een kilootje meer of minder er ook niet toe.

Als ik zo terugdenk ging je er maar net overheen met je produkten. Maar zaterdag kun je het ophalen in het mooie Den Haag!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65775263
Vandaag mijn eerste bestelling binnengekregen Het (Honey Farm) is alleen wel een cadeau voor m'n schoonzus
pi_65775368
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Chanty87 het volgende:
Vandaag mijn eerste bestelling binnengekregen Het (Honey Farm) is alleen wel een cadeau voor m'n schoonzus
Ik heb hem moeten opzoeken! Er zit Flying Fox in, verklaart meteen waarom ik die naam niet kende. De rest van de spullies zijn erg lekker.

Ik zou je schoonzus wel de tip geven om een beejte douchegel of vloeibaar badschuim in het water te doen voor ze de Honey Bee ballistic te water laat. Hij laat nogal eens vlekken achter op de rand.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 18:58:09 #278
163650 Greys
pi_65776014
De buurjongen kwam me net twee bij hem afgeleverde pakketten afleveren, van toen we niet thuis waren vanmorgen. Een heel groot pakket met drumvellen voor Heer G en een pakket met lollies die ElisaB naar me opgestuurd heeft. Allememaggies, al die pakketten komen gewoon op de een of andere manier bij me thuis, maar het pakket van Lush moet ik ff in Den Haag gaan halen

Sorry, kan er nog steeds niet over uit! Maar ik moet er inmiddels om lachen, dat scheelt al!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65776303
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
De buurjongen kwam me net twee bij hem afgeleverde pakketten afleveren, van toen we niet thuis waren vanmorgen. Een heel groot pakket met drumvellen voor Heer G en een pakket met lollies die ElisaB naar me opgestuurd heeft. Allememaggies, al die pakketten komen gewoon op de een of andere manier bij me thuis, maar het pakket van Lush moet ik ff in Den Haag gaan halen

Sorry, kan er nog steeds niet over uit! Maar ik moet er inmiddels om lachen, dat scheelt al!
Bizar he?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:

DHL

TNT
Gelukkig kun je er nu wel mee lachen, er zit ook weinig anders op.

In de UK zijn de mega grote bruisballen nu ook te krijgen! Onder andere een bal met citroengras en eentje met zout en zeewier. Misschien leuk voor de heer om aan te snuffelen als hij in de buurt is!
pi_65776341
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb hem moeten opzoeken! Er zit Flying Fox in, verklaart meteen waarom ik die naam niet kende. De rest van de spullies zijn erg lekker.

Ik zou je schoonzus wel de tip geven om een beejte douchegel of vloeibaar badschuim in het water te doen voor ze de Honey Bee ballistic te water laat. Hij laat nogal eens vlekken achter op de rand.
Bedankt voor de tip, zal het doorgeven
  Moderator donderdag 5 februari 2009 @ 19:26:09 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65777037
Vandaag weer voor het eerst in tijden gewerkt, wel leuk die nieuwe spulletjes

tot mijn grote vreugde hadden we nog twinkles en christmas parties dus die heb ik gelijk groot ingeslagen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_65784377
Is de Karma Cream uit het assortiment? Want Lush heeft wel érg weinig bodylotion... Maar 2 soorten en allebei werken ze niet echt voor me
pi_65785863
Ik heb een grotere lushkast nodig
pi_65785887
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:44 schreef Elvi het volgende:
Is de Karma Cream uit het assortiment? Want Lush heeft wel érg weinig bodylotion... Maar 2 soorten en allebei werken ze niet echt voor me
ik hoop het niet
ik heb hier dan wel een pot staan waarmee ik niet zxoveel smeer ( , maar zou het wel jammer vinden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:31:24 #285
176471 oh-oh
pi_65785969
Ik heb hem pas gekocht en ik hoop van niet , Karma Cream is echt lekker!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 5 februari 2009 @ 23:37:28 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65786158
Voor zover ik weet niet, heb er in ieder geval niets over gehoord

voor de geinteresseerden: in de kalverstraat zijn er nog een paar grabbags
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_65787253
Karma cream zit nog gewoon in het assortiment hoor. En binnenkort komt er een vanille bodylotion bij.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 06:28:11 #288
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65788904
Met een beetje geluk gaat vandaag, mijn pakketje vanuit de UK op de post.

Een ebay-item + extra grab bag , Ik hoop dat het goed gaat . Het contact was zeer stroef, zelf wel 10+ keren gemaild maar ze antwoorde heel summier en vooral niet precies op specefieke vragen.

Ik heb op een gegeven moment maar een vraag op een lopend object van haar gesteld. Toen antwoorde ze wel direct.

Hoe veel dagen zou het duren voor dat het binnen zou zijn? dan kan ik eindelijk badderen.

Heeft hier iemand ervaring met solid shampoo the Blonde die zou ik namelijk graag willen proberen, maar ik kan
helaas nog niet bestellen van de Lush UK want ik heb geen CC

Even afwachten of de grab bag er idd bij zit
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:58:46 #289
176471 oh-oh
pi_65789974
Hier in Maastricht stonden ook nog plenty grabbags trouwens.
Ik ben heel benieuwd naar die vanillielotion
( Groucho Marx )
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:08:19 #290
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65790152
Heb jij grab bags uit maastricht gehad?
mag ik vragen wat daar in zat.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:10:27 #291
176471 oh-oh
pi_65790201
Oh jee, ik had er 5 en die staan geloof ik in het vorige topic of zo, ik weet t al niet meer precies
( Groucho Marx )
pi_65792639
ik heb de gorgeous gezichts creme gekocht, hij bevalt me gelukkig mega goed (mag ook wel voor die prijs )
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65792713
Die productnamen. .
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:46:40 #294
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65792726
OooHHh Zo juist gebeld met een lush store in UK ze kijken wat ze voor me kunnen doen, heb geen CC
dus ze bellen head office. Ik ken niemand met CC balen !!! en Zij hebben geen paypal

het gaat om grab bags

Ben nu zenuwachtig.
ze Mailen me vandaag nog terug.
pi_65792867
Grab bags kun je toch sowieso niet via de webshop bestellen...
pi_65793985
Maar zij belde met een winkel.
pi_65794279
Als je toch een grabbag zo kunt bestellen wil ik dat ook wel
pi_65795966
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef Cat22 het volgende:
Maar zij belde met een winkel.
Ja, maar kun je op die manier grabbags bestellen dan? Dan heb ik ook wel interesse. En een creditcard.
pi_65796375
En met interesse bedoel ik natuurlijk HEBBEHEBBEHEBBEHEBBE!!!!!
pi_65796882
Heb net, naast een paar andere kleinigheidjes, een cadeaupakketje samengesteld voor eenvriendin die Lush nog niet kent. Verwenproefpakket. Daarna uitkiezen op de site van Lush t.w.v. P 25,- met de website erbij
Post straks de foto wel. was even een tikkie creatief
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')