Hier doet ie het welquote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Dammit, hotmail doet irritant![]()
![]()
IE opent m niet, en in FF moet ik steeds opnieuw inloggen terwijl ik al in mn inbox zit
Thee zetten van tabak? Denk dat je in de war bent met appeltheequote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's van dat spul waar ze in Turkije thee van zetten...
En dan een Britse account.quote:
Ik vind dat echt verschrikkelijk sneu maar hoe jij het vertelt vind ik het wel weer grappigquote:Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef Whiteguy het volgende:
Heheh... bij de graafschap-psv werd een doelpunt van de graafschap (terecht) afgekeurd wegens buitenspel.
Komt er een supporter het veld op en beukt de grensrechter tegen de vlakte
Een standbeeld voor die supporter! Het wordt tijd dat die faalhazen in het zwart boeten voor hun collectief gepruts!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef Whiteguy het volgende:
Heheh... bij de graafschap-psv werd een doelpunt van de graafschap (terecht) afgekeurd wegens buitenspel.
Dat gaat nog wel eens staartje krijgen denk ik. Zijn er al beelden van?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef Whiteguy het volgende:
maar..maar... dit keer had ie een keer gelijk..quote:Op zondag 1 februari 2009 15:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een standbeeld voor die supporter! Het wordt tijd dat die faalhazen in het zwart boeten voor hun collectief gepruts!
Zal wel levenslang een stadionverbod krijgenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel eens staartje krijgen denk ik. Zijn er al beelden van?
Levenslang zal misschien niet, ken de regels bij de graafschap niet, maar bij psv thuis zijn de straffen in ieder geval fors:quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal wel levenslang een stadionverbod krijgen
quote:Met het verwijderen van de hekken in het Philipsstadion heeft PSV Eindhoven nieuwe regels moeten opstellen om de veiligheid van de spelers te garanderen. Zo kunnen supporters bij het betreden van het veld een boete van maximaal 15.000 euro tegemoet zien en een stadionverbod van 10 jaar riskeren.
Dit is natuurlijk nog een stapje erger, zal ook wel vervolgd worden voor geweldpleging.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Levenslang zal misschien niet, ken de regels bij de graafschap niet, maar bij psv thuis zijn de straffen in ieder geval fors:
[..]
Dat gebeurde met die ene joker die Dida even kietelde, waarna laatstgenoemde na een patattenjacht van het veld gedragen moest worden na een 'zware blessure'.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal wel levenslang een stadionverbod krijgen
Daar verdiende Dida eigenlijk ook wel een levenslange ban.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gebeurde met die ene joker die Dida even kietelde, waarna laatstgenoemde na een patattenjacht van het veld gedragen moest worden na een 'zware blessure'.
FRIIIIIIEEEEEEETTT!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gebeurde met die ene joker die Dida even kietelde, waarna laatstgenoemde na een patattenjacht van het veld gedragen moest worden na een 'zware blessure'.
Pirates!quote:
Haha, en hij moet helemaal leeg.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Te koop aangeboden door de Rotterdamse supporters:
[ afbeelding ]
LET OP! Technische specificaties komen niet overeen met de afbeelding.
Volgens mij zit er geen bodem in, vandaar mijn uitspraak.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu allemaal briefjes gemaakt met aan de ene kant de gedrukte letters en aan de andere kant de naam van de letter, de uitspraak en hoe je het moet schrijven. Voel me weer een kind van 6 die leert lezen en schrijven
leuke woordgrapquote:Op zondag 1 februari 2009 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel ken je er al?![]()
Ik word helemaal gek van de T-scores.![]()
Ben halverwege m'n verslag gok ik, maar heb echt geen zin meer.Straks eerst maar eens eten en een spel doen ofzo.
Ik zie m'n eigen woordgrap niet.quote:
Level 70 heb ik nooit gehaaldquote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef Soempie het volgende:
WoW staat op een laag pitje. Ben nu level 70 en heb wel de uitbreiding gekocht.
Wiebel is druk bezig level 79 te bereiken vanavond. Ik heb m'n betaling stopgezet in elk geval voorlopig. M'n goud heb ik aan Wiebel gegeven, zodat hij een deel had voor z'n epic flying mount en de skill om in koud weer te vliegen. De rest heeft hij zelf gespaard en hij heeft een groot deel van Sirda gekregen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Level 70 heb ik nooit gehaaldLevel 43 was het hoogste geloof ik
Ah op die manierquote:Op zondag 1 februari 2009 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel is druk bezig level 79 te bereiken vanavond. Ik heb m'n betaling stopgezet in elk geval voorlopig. M'n goud heb ik aan Wiebel gegeven, zodat hij een deel had voor z'n epic flying mount en de skill om in koud weer te vliegen. De rest heeft hij zelf gespaard en hij heeft een groot deel van Sirda gekregen.![]()
Ik ben dus gestopt voorlopig.
Volgens mij zijn alle massages in sauna's duurder dan de toegangsprijs.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was gisteren de hele dag in de sauna in Zevenhuizen, en daar had ik ook wel een massage willen nemen, maar dat was net zoveel als de toegangsprijs!![]()
Ik ken nu het hele alfabet en kan het ook schrijvenquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken nu het hele alfabet en kan het ook schrijven
Alef, bet, gimel, dalet, he, waw, zajin, chet, tet, jod, kaf, lamed, mem, nun, samech, ajin, pe, tsade, qof, resj, sjin, taw
nu de gedrukte letters nog. Ken ze bijna allemaal
dat betekent dus dat ik zo Ivriet kan lezennu alleen de woorden nog
Mja ik droomde dat je vertelde dat je ouders kwijt waren ofzo. Ik zei toen dat ze waarschijnlijk ergens heen waren om te evangeliserenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn ouders?!?!
Zelfs Ãk droom nooit over mijn beide ouders.
Jullie zijn waarschijnlijk bekeerd en gedoopt door mijn ouders.quote:
Ik val al af.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef Soempie het volgende:
Ik vraag me af of er meer vrouwen over Wiebel dromen.Behalve ik dan.
Of wij hebben ze kwijt gemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:05 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn waarschijnlijk bekeerd en gedoopt door mijn ouders.
quote:
Ik heb niet 1 website openquote:
We kunnen ze niet meer vinden.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, jullie dus! Geef me mijn ouders terug!
FF bevalt primaquote:
Ik kan me alleen nog herinneren dat hij zich voorstelde. En ik dacht 'oh dus DAT is wiebel'quote:
Klaar?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ga proberen om 9 uur klaar te zijn en dan lekker ontspannen.
Kan het niet met Windows Movie Maker?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:50 schreef Soempie het volgende:
Weet iemand hoe ik een stukje uit een filmpje kan knippen? Heb het al eerder gevraagd, maar het programma staat niet meer op m'n computer.Moet morgen een filmpje laten zien in de werkgroep maar hij is iets groter dan op m'n usb-stick past.
Ik was om half 10 klaar, omdat er een vriendin tussendoor belde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |