Nah, ik heb eerst het boek gelezen en zeer kort daarop de film gezien. Viel me bar tegen. Is natuurlijk ook erg lastig om zo'n boek, met zoveel details, terugkerende elementen en zo'n schrijfwijze een beetje degelijk te verfilmen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik de film nog niet.
Klopt. Het is al vaker bewezen dat het lastig is om een goed boek op een goede manier te verfilmen. Ik vind dat men het nu echter niet slecht heeft gedaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nah, ik heb eerst het boek gelezen en zeer kort daarop de film gezien. Viel me bar tegen. Is natuurlijk ook erg lastig om zo'n boek, met zoveel details, terugkerende elementen en zo'n schrijfwijze een beetje degelijk te verfilmen.
Hoofdrolspeler is wel een puike cast though.
quote:
Waarom verbieden? Je kunt toch zelf bepalen of je het boek wel of niet leest?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef zoost het volgende:
American Psycho is één van de weinige boeken waarvan ik vind dat die verboden had moeten worden. Echt een afschuwelijk boek. Toch heb ik het uitgelezen, ik weet niet waarom. Ik heb er daadwerkelijk slecht van geslapen. Dat je het kunt verzinnen als schrijver vind ik al een reden om opgesloten te worden in de long stay afdeling van een inrichting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |