quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:02 schreef Elounda het volgende:
Ik heb het al in een ander topic vermeld: nogmaals ik vind dat ze er heerlijk romig uit ziet. Lekker normaal met alle rondingen op de juiste plek. Zoals een vrouw hoort te zijn.
Maar zoals ik al eerder zei: ik zal wel niet helemaal joppie zijn en Amerikaanse standaards (lees gratenkutten) zijn natuurlijk normaal....
Die rondingen zitten helemaal niet op de juiste plek. Behalve dan haar borsten. Ze heeft een appelachtig figuur zonder heupen. Dat noem ik niet ideaal. Als ze nu een hele slanke taille had gehad, was ik het met je eens geweest. Ze ziet er nu gewoon uit als een propje in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:02 schreef Elounda het volgende:
Ik heb het al in een ander topic vermeld: nogmaals ik vind dat ze er heerlijk romig uit ziet. Lekker normaal met alle rondingen op de juiste plek. Zoals een vrouw hoort te zijn.
Maar zoals ik al eerder zei: ik zal wel niet helemaal joppie zijn en Amerikaanse standaards (lees gratenkutten) zijn natuurlijk normaal....
Kleding kan een hoop goed doen, maar ook verkeerd uit pakken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Die rondingen zitten helemaal niet op de juiste plek. Behalve dan haar borsten. Ze heeft een appelachtig figuur zonder heupen. Dat noem ik niet ideaal. Als ze nu een hele slanke taille had gehad, was ik het met je eens geweest. Ze ziet er nu gewoon uit als een propje in mijn ogen.
En zo denkt 90% van de mensen erover. Zij schreeuwen alleen niet zo hard als de anorexiamaffia die elke gram vet als een kanker ziet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:02 schreef Elounda het volgende:
Ik geef toe: die kleding helpt niet mee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kleding kan een hoop goed doen, maar ook verkeerd uit pakken.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ze zal denk ik binnenkort bij Oprah zitten en zeggen dat ze nu lekker in der vel zit en elke vrouw zal dan der handen kapot klappen.
Maar 's avonds rennen diezelfde vrouwen naar de plee om over hun nek te gaan om zo aan het modebeeld te voldoen.
Btw, ik vind het zeer stoer van haar dat ze dit durft te doen.![]()
Ook een optie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Of ze eten gewoon netjes hun gezonde bordje eten op en gaan een rondje joggen in het park!
Joh dat maakt toch ook verder niet uit, ieder zijn smaak hoor. Ik wilde er alleen maar een statement mee maken in de zin dat je tegenwoordig maat 0 moeten hebben om aan het modebeeld te voldoen.. en dat vind ik persoonlijk gewoon erg jammer, omdat ik meiden die te mager zijn echt niet mooi vind. Kijk naar Marilyn Monroe, die had maat 42. In die tijd nog een appetijtelijke maat voor een vrouw, daar hoorde je toen niemand over.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Die rondingen zitten helemaal niet op de juiste plek. Behalve dan haar borsten. Ze heeft een appelachtig figuur zonder heupen. Dat noem ik niet ideaal. Als ze nu een hele slanke taille had gehad, was ik het met je eens geweest. Ze ziet er nu gewoon uit als een propje in mijn ogen.
MM had maat 42 met een taille, da's het grote verschil. Veel molliger dan dit moet Jessica iig niet worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
Joh dat maakt toch ook verder niet uit, ieder zijn smaak hoor. Ik wilde er alleen maar een statement mee maken in de zin dat je tegenwoordig maat 0 moeten hebben om aan het modebeeld te voldoen.. en dat vind ik persoonlijk gewoon erg jammer, omdat ik meiden die te mager zijn echt niet mooi vind. Kijk naar Marilyn Monroe, die had maat 42. In die tijd nog een appetijtelijke maat voor een vrouw, daar hoorde je toen niemand over.
Die taille werd in die tijd ook extra mooi gemaakt met corsetjes en step-inn's enzo. Maar inderdaad als ze zo blijft is toch prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
MM had maat 42 met een taille, da's het grote verschil. Veel molliger dan dit moet Jessica iig niet worden.
Ik poep meestal 's morgensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ze zal denk ik binnenkort bij Oprah zitten en zeggen dat ze nu lekker in der vel zit en elke vrouw zal dan der handen kapot klappen.
Maar 's avonds rennen diezelfde vrouwen naar de plee om over hun nek te gaan om zo aan het modebeeld te voldoen.
Btw, ik vind het zeer stoer van haar dat ze dit durft te doen.![]()
Ook op de naaktfoto's heeft MM een taille. In die tijd hadden mensen een ander voedselpatroon, de gemiddelde tailleomtrek van vrouwen stijgt de laatste jaren flink (is onderzoek naar gedaan in Engeland).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Die taille werd in die tijd ook extra mooi gemaakt met corsetjes en step-inn's enzo. Maar inderdaad als ze zo blijft is toch prima.
De preciese maten weet ik natuurlijk niet,ik heb altijd in een kledingwinkel gewerkt dus kan denk ik wel redelijk goed gokken.En wat de een mager vind vind de ander normaal,als ik vanuit mezelf spreek vind ik haar nu iig normaal en voorheen mager.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:38 schreef conleche het volgende:
Dit is zeker geen maat 38. Ik denk een 40 van broek en een 42 van boven. En ik vond haar ten tijde van Daisy Duke het beste. Mooie gespierde benen en kont. Weinig vet, maar toch borsten. Dat was echt niet mager toen hoor. Ik bedoel, ik vind die graatmagere sterretjes ook niks, maar daar behoorde zij toen in elk geval niet bij.
Ze is nu gewoon aan de mollige kant. Geen halsmisdaad, maar laten we wel eerlijk blijven.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gok zo dat ze niet echt op jouw pielemuis zit te wachten
Ik ook. En bovenwijdte is minimaal 42 en de broek is volgens mij ook eerder een 40 wegens het gebrek aan taille. Benen zijn overigens nog wel slank.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:48 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
De preciese maten weet ik natuurlijk niet,ik heb altijd in een kledingwinkel gewerkt dus kan denk ik wel redelijk goed gokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |