Hij had Oleguer meteen na die rode kaart van Vermaelen erin moeten zetten. Maar nee hoor, eerst wachten tot we achterstaan en dan Oleguer inzettenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:16 schreef peaceman het volgende:
Oleguer viel best goed in vond ik.
Ze speelden echt goed!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef koningdavid het volgende:
Als dit team bij elkaar blijft zie ik de toekomst ook niet negatief in.
Lag het nou aan mij of speelde Ajax het eerste half uur gisteren het beste voetbal dat ik in tijden van Ajax gezien heb?
ik kan me nog een seizoen herinneren dat PSV met 14 punten voorsprong het alsnog bijna uit handen gaf dus kansen zijn er altijdquote:Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Des te treuriger dat het gvd in een week uit handen is gegeven. Uitgesloten, over, klaar.
De vraag is dan alleen of dat een vereiste is om de "amusementswaarde" op waarde te schattenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister was er voor de doelen amper iets te beleven.
PSVquote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik kan me nog een seizoen herinneren dat PSV met 14 punten voorsprong het alsnog bijna uit handen gaf dus kansen zijn er altijd
Ajax en een elftal met toekomst, en toen gingen er weer 2 weg.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. En door die kaarten .. jezus is niet echt nodig allemaal. Je hebt daardoor 6 punten verloren.
Voor de rest vind ik het er goed uit zien voor de toekomst. Alles zit in deze ploeg. En je ziet ze groeien naar een elftal.
Niet dat ik daarop reken maar die kans zit er bij dit AZ echt wel in. Wanneer was hun laatste wedstrijd die ze overtuigend wonnen?quote:
Ja streep Suarez maar weg na dit seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax en een elftal met toekomst, en toen gingen er weer 2 weg.
Dat is alleen een illusie.. In de zomer zullen buitenlandse clubs gewoon weer op de deur kloppen voor de beste spelers. Suarez bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef koningdavid het volgende:
Als dit team bij elkaar blijft zie ik de toekomst ook niet negatief in.
Er gaat helemaal niks weg met Blind en Marco aan het roer.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax en een elftal met toekomst, en toen gingen er weer 2 weg.
maakt niet uit, ze winnen en dat is kampioens waardig.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet dat ik daarop reken maar die kans zit er bij dit AZ echt wel in. Wanneer was hun laatste wedstrijd die ze overtuigend wonnen?
idd. Aan het einde van de rit telt alleen het optillen van de schaal.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
maakt niet uit, ze winnen en dat is kampioens waardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |