Schilder die angstig weg duikt. Aardige jongen maar hij is nog niet het niveau van het eerste. Maar je hebt ook weinig anders voor handen. Aan de andere kant had ik hem de huid vol gescholden ook al was dit in het bier elftal gebeurd. Als je in de muur gaat staan moet je niet weg duikenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En als Vermeer volgende week onder de bal door springt bij een corner moet Stekelenburg weer het doel in?
Dit was meer een fout van de muur, die laten ineens een enorm gat achter:
[ afbeelding ]
Nou dan doe ik het ook : Schilder heeft de hele wedstrijd Berends in de pocket gehad, en dat mag dan ook wel gezegd worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Schilder die angstig weg duikt. Aardige jongen maar hij is nog niet het niveau van het eerste. Maar je hebt ook weinig anders voor handen. Aan de andere kant had ik hem de huis vol gescholden ook al was dit in het bier elftal gebeurd. Als je in de muur gaat staan moet je niet weg duiken
Ik vond het vorige week eerder aan de tactiek dan aan inzet liggen, maar daarover zullen we het wel niet eens worden. En hoeveel men verdient vind ik persoonlijk niet zo relevant om te kijken wij vooral het gat in de muur veroorzaakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al tig keer gezegd dat het deze week niet aan de inzet lag, maar vorige week wel. En dat is al gewoon schandalig.
Ik heb verder ook niets gezegd over Urby's spel gisteren, alleen dit kost je 3 punten, natuurlijk samen met Schilder. Maar Schilder stond al op de transferlijst en verdient geen moer, Urby is vaste basisspeler en verdient idd 1.3 miljoen. En dan mag je van hem iets meer verwachten.
Ik neem mijn pesterige opmerkingen terug, excuses daarvoor, maar mijn mening staat.
Urby en schilder draaien beiden.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hihihi, leuke grap man. Ik corrigeer gewoon graag mensen die dingen compleet fout zien.
[ afbeelding ]
Urby draait, Schilder springt achter de muur en creëert het gat. Waarom je dan Urby als schuldige eruit pikt is mij echt een compleet raadsel. Des te meer omdat je hem op deze manier inzet verwijt terwijl hij gisteren keihard werkte.
Je schiet weer eens compleet door in je gezeik.
Schilder was inderdaad niet slecht gisteren. Ik vind het sowieso lastig om te zeggen wie er slecht speelden, ik kan bijna niemand bedenken. Het is dat Suarez, Sulejmani en Dario onder hun normale niveau speelden na de rode kaart, maar niemand was echt slecht vond ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond Schilder tot aan de rode kaart gewoon goed spelen.
Nee, dat zullen we niet zo snel, het eens worden. En over het geld, sja, ik vind best dat je van iemand die zoveel verdient kan vragen dat ie alles geeft in zo'n wedstrijd. Waar betaal je hem anders voor?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vond het vorige week eerder aan de tactiek dan aan inzet liggen, maar daarover zullen we het wel niet eens worden. En hoeveel men verdient vind ik persoonlijk niet zo relevant om te kijken wij vooral het gat in de muur veroorzaakt.
Dat zeg ik ook niet. We hebben ook niet veel alternatieven. Maar ik vind schilder bijna altijd een van de zwakste schakels als hij speelt. Ik denk trouwens dat Goosens het niet slechter had kunnen doen en die jongen had in mijn ogen nog steeds veel potentie.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan? Wie had je dan LB willen zetten?
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zullen we niet zo snel, het eens worden. En over het geld, sja, ik vind best dat je van iemand die zoveel verdient kan vragen dat ie alles geeft in zo'n wedstrijd. Waar betaal je hem anders voor?
1.3 miljoen per jaar is een belachelijke hoop geld vind ik. Dat zal jij niet verdienen in je leven, hij verdient het gisteren door bang te zijn voor de bal, als voetballer. Ik weet niet wat jij doet maar stel je bent (niet lullig bedoeld, voorbeeld) vakkenvuller bij AH, zouden ze jou betalen als je bang was voor dozen chips?.
Ik begrijp je frustraties heus wel. En hij votbalde goed op Berends zolang die de buitenkant op zocht.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het ook : Schilder heeft de hele wedstrijd Berends in de pocket gehad, en dat mag dan ook wel gezegd worden.
Dat je 1 ding goed doet wil niet zeggen dat je fouten goed gepraat kunnen worden. En dit is geen fout, dit is mentaliteit.
Gister was er voor de doelen amper iets te beleven.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:08 schreef Adidah het volgende:
Je kunt in ieder geval, als objectieve voetballiefhebber, niet zeggen dat de wedstrijden van Ajax dit kalenderjaar saai zijn om naar te kijken.
Het is voor Wielaert bijv ook niet echt lekker om elke week weer andere spelers om zich heen te hebben, moeilijk begin bij een nieuwe club dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustraties heus wel. En hij votbalde goed op Berends zolang die de buitenkant op zocht.
Maar dit soort dingen zijn ervaring zoals het stappen op buitenspel als je een meter achter hem staat. Je loopt dan minimaal een meter naar hem toe in de breedte . Je vangt zijn snelheid op je maat kan corrigeren op snelheid omdat hij niet deelneemt aanhet duel. en je kan de bal pakken. Dat is gewoon ervaring .. dat hebben we niet in huis en daar betalen we de hoofdprijs voor.
Nou ik begrijp niet waar die lange ballen vandaan kwamen na de 0-1. Je hebt nog ene kwart wedstrijd te gaan. Rustig voetballend oplossen .quote:Op zondag 1 februari 2009 11:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Schilder was inderdaad niet slecht gisteren. Ik vind het sowieso lastig om te zeggen wie er slecht speelden, ik kan bijna niemand bedenken. Het is dat Suarez, Sulejmani en Dario onder hun normale niveau speelden na de rode kaart, maar niemand was echt slecht vond ik.
Ja dat is ook zo. En door die kaarten .. jezus is niet echt nodig allemaal. Je hebt daardoor 6 punten verloren.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is voor Wielaert bijv ook niet echt lekker om elke week weer andere spelers om zich heen te hebben, moeilijk begin bij een nieuwe club dan.
Nu is Vertonghen weer geblesseerd dus zal Oleguer er wel naast staan.
Des te treuriger dat het gvd in een week uit handen is gegeven. Uitgesloten, over, klaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarom is dit juist het seizoen om kampioen te worden...
Hij had Oleguer meteen na die rode kaart van Vermaelen erin moeten zetten. Maar nee hoor, eerst wachten tot we achterstaan en dan Oleguer inzettenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:16 schreef peaceman het volgende:
Oleguer viel best goed in vond ik.
Ze speelden echt goed!quote:Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef koningdavid het volgende:
Als dit team bij elkaar blijft zie ik de toekomst ook niet negatief in.
Lag het nou aan mij of speelde Ajax het eerste half uur gisteren het beste voetbal dat ik in tijden van Ajax gezien heb?
ik kan me nog een seizoen herinneren dat PSV met 14 punten voorsprong het alsnog bijna uit handen gaf dus kansen zijn er altijdquote:Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Des te treuriger dat het gvd in een week uit handen is gegeven. Uitgesloten, over, klaar.
De vraag is dan alleen of dat een vereiste is om de "amusementswaarde" op waarde te schattenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister was er voor de doelen amper iets te beleven.
PSVquote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik kan me nog een seizoen herinneren dat PSV met 14 punten voorsprong het alsnog bijna uit handen gaf dus kansen zijn er altijd
Ajax en een elftal met toekomst, en toen gingen er weer 2 weg.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. En door die kaarten .. jezus is niet echt nodig allemaal. Je hebt daardoor 6 punten verloren.
Voor de rest vind ik het er goed uit zien voor de toekomst. Alles zit in deze ploeg. En je ziet ze groeien naar een elftal.
Niet dat ik daarop reken maar die kans zit er bij dit AZ echt wel in. Wanneer was hun laatste wedstrijd die ze overtuigend wonnen?quote:
Ja streep Suarez maar weg na dit seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax en een elftal met toekomst, en toen gingen er weer 2 weg.
Dat is alleen een illusie.. In de zomer zullen buitenlandse clubs gewoon weer op de deur kloppen voor de beste spelers. Suarez bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:18 schreef koningdavid het volgende:
Als dit team bij elkaar blijft zie ik de toekomst ook niet negatief in.
Er gaat helemaal niks weg met Blind en Marco aan het roer.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax en een elftal met toekomst, en toen gingen er weer 2 weg.
maakt niet uit, ze winnen en dat is kampioens waardig.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet dat ik daarop reken maar die kans zit er bij dit AZ echt wel in. Wanneer was hun laatste wedstrijd die ze overtuigend wonnen?
idd. Aan het einde van de rit telt alleen het optillen van de schaal.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
maakt niet uit, ze winnen en dat is kampioens waardig.
Ik denk ook wel dat ze na gister kampioen gaan worden maar iedere wedstrijd is 3 punten. En je weet het nooit.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
maakt niet uit, ze winnen en dat is kampioens waardig.
Leuk gemiddelde, 3 wedstrijden 3 punten.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:35 schreef marcb1974 het volgende:het is allemaal de schuld van Wielaert. Sinds hij moet doet krijgt Ajax iedere wedstrijd rood
hup strik er om en terug naar NECquote:Op zondag 1 februari 2009 11:35 schreef marcb1974 het volgende:het is allemaal de schuld van Wielaert. Sinds hij moet doet krijgt Ajax iedere wedstrijd rood
Jullie hebben die geweldenaar Rommedahl al van ons.. jullie worden nu wel lastig om al het goede bij ons te komen plukken. Competitie vervalsingquote:Op zondag 1 februari 2009 11:44 schreef numero_uno het volgende:
[..]
hup strik er om en terug naar NEC
Wat een mafkees, maar hij zegt wel waar het op staatquote:Op zondag 1 februari 2009 11:40 schreef need2009 het volgende:
[..]
Leuk gemiddelde, 3 wedstrijden 3 punten.
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Haha![]()
Vergeet Goossens niet hequote:Op zondag 1 februari 2009 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jullie hebben die geweldenaar Rommedahl al van ons.. jullie worden nu wel lastig om al het goede bij ons te komen plukken. Competitie vervalsing
Blessure bij de warming up?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:54 schreef denthemen het volgende:
Anita zou overigens niet in de basis starten, ik krijg altijd opstellingen voor de wedstrijd en daar stond Lindgren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |