Oh, in dat geval vind ik het ook wel een goede zet.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die J staat voor Jesus zeker? Als dat zo is lijkt me de change logisch, het moet een beetje uit die hoek worden getrokken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond ze maar stom. Die dansjes van Rev (of Ros?) waren een beetje too much. Het leek allemaal wel een toneelstukje. Niet oprecht.
Echt niet mee eens. Een show maken is een kwaliteit die in Nederland ondergewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Zhenar noemde het clownesk, beter kan ik het eigenlijk niet omschrijven.
Als het minder ingestudeerd en nep over zou komen zou ik er geen probleem mee hebben. Er is een verschil tussen een show weg geven/aanwezigheid hebben op het podium en doen hoe Rev 'n Ross het doet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De nuchtere Nederlander noemt het maar clownesk. Geen wonder dat Nederlandse artiesten het internationaal slecht doen. Hier wordt een leuke show clownesk genoemd. Calvinistisch denken ofo...
Nederlandse artiesten die het wel goed in het buitenland doen (André Rieu, Within Temptation) geven ook uitbundige shows. Het werkt!
Ten eerste denk ik dat je de spontaniteit van andere artiesten overschat en ten tweede denk ik dat Rev n Ross niet alles ingestudeerd hebben. Ze improviseren echt wel. Ze hebben deze manier van doen op het podium zichzelf aangeleerd, met ingestudeerde patronen daarin.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als het minder ingestudeerd en nep over zou komen zou ik er geen probleem mee hebben. Er is een verschil tussen een show weg geven/aanwezigheid hebben op het podium en doen hoe Rev 'n Ross het doet.
Nederland is ook de doelgroep. Het is niet dat Rev n Ross nu de VS gaan veroveren.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het niet ingestudeerd, het was juist zo anders dan we gewend zijn in dit saaie, te nuchtere kikkerlandje. Origineel en verfrissend en ze verdienen echt wel een finaleplaats.
Oprecht wel, daar geloof ik wel in. Verder ben ik het met je eens, dit podiumgehup met handgebaartjes hoef ik niet elke week te zien. Maar goed, we zien wel op de lange termijn hoe afwisselend ze zijn. Kun je ook niet heel veel over zeggen nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond ze maar stom. Die dansjes van Rev (of Ros?) waren een beetje too much. Het leek allemaal wel een toneelstukje. Niet oprecht.
eensch... Als ze zo door blijven huppen en overdreven doen vind ik t ook niet meer zo boeiend...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oprecht wel, daar geloof ik wel in. Verder ben ik het met je eens, dit podiumgehup met handgebaartjes hoef ik niet elke week te zien. Maar goed, we zien wel op de lange termijn hoe afwisselend ze zijn. Kun je ook niet heel veel over zeggen nog.
De oude Rev 'n Ros bestaat niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:08 schreef Natalie het volgende:
Weg met die nette pakkies. Dat staat echt niet, hoor.
Graag weer de 'oude' Rev 'n Ros
Gelukkig zongen we weer super, zoals altijd
Volgens mij hebben ze er oprecht lol inquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet oprecht.
Ik zeg het je: B-artiestenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het wel oprecht is dan vind ik ze nog stommer.
Ik ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het wel oprecht is dan vind ik ze nog stommer.
Een naam maakt het verschil niet. Het blijven dezelfde jongens.quote:Op zondag 22 maart 2009 @ 19:02 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
De oude Rev 'n Ros bestaat niet.
Dat was One-J, deze huppelaars zijn een product van Eric
Rechts is mn neefquote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Die toch wel indruk op me maken. Ze doen niet voor elkaar onder en versterken elkaar.
[ afbeelding ]
Check it out!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |