quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tss, gaan we schijnheilig doen?
Ik weet wat vrouwen onderling uitkramen en dat is nog veul ranziger.
Omdat je morgen je vent uit zijn nest kiepert als de kinderen lawaai makenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Waarom hang ik hier nog rond terwijl ik mijn bed in zou duiken?
hey MNR, alles okay?quote:
Als u maar glimlachtquote:Op zondag 1 februari 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
ik weet niet of ik erg blij moet worden van deze TT
Misschien als je het ten uitvoer brengtquote:Op zondag 1 februari 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
*checkt*quote:Op zondag 1 februari 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je morgen je vent uit zijn nest kiepert als de kinderen lawaai maken
nu komen er allemaal fouten roddels, terwijl jij het gewoon over een ijzeren vleesspies had voor kippetjesquote:Op zondag 1 februari 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Dan klopt je FoBo niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*checkt*
Nee.. mijn bed is echt leeg hoor vannacht.
iddquote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
nu komen er allemaal fouten roddels, terwijl jij het gewoon over een ijzeren vleesspies had voor kippetjes
And the more attention you give...quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
nu komen er allemaal fouten roddels, terwijl jij het gewoon over een ijzeren vleesspies had voor kippetjes
sowieso glimlach ik -->quote:
had een dipje vandaag maar dat is wegquote:
Goed hè?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:05 schreef Duimelot het volgende:
een dubbele naampost zelfs whoohoo
Een dipje? Artic toch!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had een dipje vandaag maar dat is weg
Ahhh! Was jij die Anonieme_Fokkerquote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan klopt je FoBo niet.
Verkapte ik-heb-gelurkt-post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
zonder dipjes waardeer je de gelukkige momenten niet hequote:Op zondag 1 februari 2009 00:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Een dipje? Artic toch!
Ah, dipje is bijgetrokken heel mooi.
Ik heb iets leuks gehoord vandaag, ff Googlen
was een verkapte tvpquote:
en nu staar ik je heel dom aan (met mijn IQ van 130 natuurlijk) en zeg: wat is "Fase 10"?quote:
Is dat zo ja?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonder dipjes waardeer je de gelukkige momenten niet he
Hehe, have funquote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was een verkapte tvp
ben wel mee aan t lezen al heb ik geen idee waar t over gaat
ben even ergens anders afgeleid
Dat is een gezelschapsspel. Ik spel het trouwens verkeerd, is Phase 10. Kende het ook niet tot vanavond.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en nu staar ik je heel dom aan (met mijn IQ van 130 natuurlijk) en zeg: wat is "Fase 10"?
dat is dan weer een groot geheimquote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Waar had je een dipje over?
niet zo nieuwsgierig jongedamequote:
Nouw... als ik je vraag hoe het gaat, haal je meestal de dingen aan die het meeste impact hebben (gehad), nietwaar? En een simpele 'ja' of 'nee' volstaat op de vraag hoor. En mij helpt het meestal als ik ergens mee zit om het gewoon even te uiten om een beetje reflectie te krijgen. Dus vandaar mijn vraagquote:
jij was er niet, dat was mijn dipjequote:
Veel plezier RZquote:Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
Kinders, ik ga mij even omkleden en dan lekker alcoholvrij naar de kroeg.
ach...het dipje ging over de invulling van mijn leven en dan gaat het deels ook over dit topic gerelateerde dingen natuurlijk omdat ik single benquote:Op zondag 1 februari 2009 00:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouw... als ik je vraag hoe het gaat, haal je meestal de dingen aan die het meeste impact hebben (gehad), nietwaar? En een simpele 'ja' of 'nee' volstaat op de vraag hoor. En mij helpt het meestal als ik ergens mee zit om het gewoon even te uiten om een beetje reflectie te krijgen. Dus vandaar mijn vraag
En als het topicgerelateerd is, heb je hier veel mensen die evt. jou bijv. even een ander blik op de zaak kunnen laten werpen
Have fun! Dan ga ik eens kijken of ik onderhand wil luisteren en naar bed ga als ik zeg dat dat moet.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:18 schreef RealZeus het volgende:
Kinders, ik ga mij even omkleden en dan lekker alcoholvrij naar de kroeg.
Dit doet me denken aan die campagne voor pleegoudersquote:Op zondag 1 februari 2009 00:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Have fun! Dan ga ik eens kijken of ik onderhand wil luisteren en naar bed ga als ik zeg dat dat moet.
De invulling van je leven?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...het dipje ging over de invulling van mijn leven en dan gaat het deels ook over dit topic gerelateerde dingen natuurlijk omdat ik single ben
*knuffelquote:Op zondag 1 februari 2009 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...het dipje ging over de invulling van mijn leven en dan gaat het deels ook over dit topic gerelateerde dingen natuurlijk omdat ik single ben
Hè verdorie.. en nu moet ik eerst kijken wie hier nog vlug komt binnenlopen. Je wordt bedankt hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef DragonFire het volgende:
Hai hai hai!
Even hier kijken wie er nog niet slaapt.
Leuke sig heb jequote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef DragonFire het volgende:
Hai hai hai!
Even hier kijken wie er nog niet slaapt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, werk, interesses/vrije tijd, relaties etc...ik ga er (zeker niet openbaar) verder niet zo op in hoor...misschien ooit als ik die behoefte heb maar dat is nu niet.quote:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, werk, interesses/vrije tijd, relaties etc...ik ga er (zeker niet openbaar) verder niet zo op in hoor...misschien ooit als ik die behoefte heb maar dat is nu niet.
nou, alle knuf reacties nu zijn wel leuk hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 00:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Wilde alleen even weten of we iets voor je konden betekenen.
Gelukkigquote:Op zondag 1 februari 2009 00:26 schreef ArTiC het volgende:
Die extreme periode had ik een half jaar geleden al...die is gelukkig voorbij
haha graag gedaan hoor. Maar die roze dingetjes moet je zo doenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hè verdorie.. en nu moet ik eerst kijken wie hier nog vlug komt binnenlopen. Je wordt bedankt hoor.
KNUFFFFFFFFFFFFF!!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, alle knuf reacties nu zijn wel leuk hoor
maar het maakt het ook dramatischer dan het werkelijk is.
ik heb vanmiddag ook de rekening van je toekomstige collega betaald...als jij straks hetzelfde per uur verdiend he?quote:
*grijpt DragonFire goed vast*quote:
Ach, je kunt het hier altijd kwijt, mocht je die behoefte hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, alle knuf reacties nu zijn wel leuk hoor
maar het maakt het ook dramatischer dan het werkelijk is.
Nu ben ik nieuwsgierig naar het bedrag!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag ook de rekening van je toekomstige collega betaald...als jij straks hetzelfde per uur verdiend he?
?
geen snooker op TV he?quote:
* oefentquote:Op zondag 1 februari 2009 00:27 schreef DragonFire het volgende:
[..]
haha graag gedaan hoor. Maar die roze dingetjes moet je zo doenkijk ik doe het nog een keer voor zo dus
Ben wel moe hoor, kan zo slapen.. maar heb weer eens zo'n bui dat ik daar geen zin in heb ofzo.quote:
Nee klopt.. ben dan ook met Lost nog bezig.quote:
neeeee nee nee nietquote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* oefent
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Het totale bedrag weet ik niet, ik heb alleen een eigen bijdrage die ik betalen moet maar dat is nog genoegquote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar het bedrag!
En is het een "normale" of een 'speciale' [qua richting/therapie]?
ach kan morgen uitslapen toch!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben wel moe hoor, kan zo slapen.. maar heb weer eens zo'n bui dat ik daar geen zin in heb ofzo.
*laat los*quote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Wil.... lucht.... moet..... adem.. .. . .
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:34 schreef DragonFire het volgende:
[..]
neeeee nee nee niet afbeelding maareventueel kan je beginnen met
daarna overstappen naar
en dan combineren met
dan krijg je
Klopt jaquote:
Okequote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het totale bedrag weet ik niet, ik heb alleen een eigen bijdrage die ik betalen moet maar dat is nog genoeg![]()
en het is een 'normale' + therapie
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh help! jij krijgt voortaan geen knufs meer!quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jij zou me nog wat leren!quote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef DragonFire het volgende:
[..]
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh help! jij krijgt voortaan geen knufs meer!
* DragonFire rent hard weg
Weet niet.. nergens zin inquote:
eigen praktijkquote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke
En is die bij een instelling aangesloten of eigen praktijk?
Maar zijn leuke bedragen ja
Okequote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eigen praktijk
ach, het was het wel waard iig
Dipjequote:
Die gaan voorbij, echt waarquote:
Rent terug, pakt Dr34M3R op. "Eerst een veilige plek vinden, hier is het gevaarlijk"quote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jij zou me nog wat leren!
*Nog meer knuffels in de aanbieding heeft*quote:
en komen altijd weer terugquote:
* DR34M3R valt in zwijmquote:Op zondag 1 februari 2009 00:42 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Rent terug, pakt Dr34M3R op. "Eerst een veilige plek vinden, hier is het gevaarlijk"
dat ook jaquote:
Oke op deze pagina lijkt het veilig, je deed het net helemaal fout. We beginnen opnieuw.quote:
*spreid zijn armen*quote:Op zondag 1 februari 2009 00:45 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Oke op deze pagina lijkt het veilig, je deed het net helemaal fout. We beginnen opnieuw.
Nee niet weer het dipje van tijdens kerst hequote:
Wijs meisjequote:
slaap lekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 00:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Wijs meisje
Ik ga slapen. Fijne avond allemaal nog
ROFLquote:
jij ookquote:
Jij ook welterustenquote:
nee, morgen slaap ik ujitquote:Op zondag 1 februari 2009 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij ookslaap lekker
niet te vroeg met je telefoon in de weer he
ligt je telefoon naast je bed?quote:
Ja, maar volgens mij is dit een stille hint om hem op sitl te zettenquote:
Dankje!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is dit een stille hint om hem op sitl te zetten
[..]
Dankje!
Ik doe niet aan vergelijkingenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee niet weer het dipje van tijdens kerst he![]()
![]()
Leuk, dat gerel en onderlinge geroddel hier bij iedereen, maar betrek mij er even lekker niet bij. En al helemaal niet als ik niet eens online ben en dus niet kan reageren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah, je hebt niet hele stoere verhalen op lopen hangen over de zoveelste fokchick die je gedumpt hebt? En nu verlies je JB en kom je háár ook nog eens afzeiken? Lekker doorzichtig ben je.
Moet wat hequote:
Och, ik wil er vooral niet teveel woorden aan vuil maken, want zij zijn nu ook niet online.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet wat he
Vind het trouwens wel leuk dat iedereen daar tegen Krea in gaat maar hij heeft wel gelijk.
Ze doen het zelf net zo hard, maar ach laat ik maar de verstandigste zijn. Die dingen hou je nou eenmaal dat geroddel als die met die neukt en zus met zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik wil er vooral niet teveel woorden aan vuil maken, want zij zijn nu ook niet online.
Maar er wordt hier zo belachelijk veel achter de schermen geluld dat ik me afvraag waar de slowchat eigenlijk nog voor is.
Rustig, lekker thuis ge-gamed, geen zin om weg te gaan ook. Jij nog wat gedaan?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:16 schreef Kluts het volgende:
Ach, lekker belangrijk.
Hoe was jouw zaterdagavond?
Ik heb eerst met wat vrienden gegeten en toen een jointje gerookt. Later kwam een andere vriend van me nog langs, toen hun weg waren. Die begon allerlei rare moves te maken richting mij waar ik totaal niet op zat te wachten.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rustig, lekker thuis ge-gamed, geen zin om weg te gaan ook. Jij nog wat gedaan?
Zo, zeker heftig. Moet ook niet gekker worden zegquote:Op zondag 1 februari 2009 03:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb eerst met wat vrienden gegeten en toen een jointje gerookt. Later kwam een andere vriend van me nog langs, toen hun weg waren. Die begon allerlei rare moves te maken richting mij waar ik totaal niet op zat te wachten.
En toen stond om half 2, 2 uur ofzo stond mijn zwager voor de deur, of ik alsjeblieft open wilde doen. Dus hij komt boven, hele gezicht onder het bloed. Hij had klappen gekregen van 6 gasten ofzo, toen hij tegen een van die jongens zei dat hij niet moest voorkruipen bij de pinautomaat.![]()
Ik heb 'm eerst maar even al het bloed van zijn gezicht gewassen, zijn wenkbrauw sort of verbonden en een peuk gegeven. En daarna heb ik hem naar het ziekenhuis laten brengen, hij heeft waarschijnlijk wel een blauw oog morgen en een hoop schrammen, maar het komt wel goed. Maar het was wel weer een hoop sensatie zeg.
Mwah, kapotte wenkbrauw, daarom heb ik m naar het ziekenhuis gestuurd. Maar verder wat schrammen en blauwe plekken, misschien een hersenschudding, maar het komt allemaal wel goed. Maar echt belachelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo, zeker heftig. Moet ook niet gekker worden zeg![]()
Verder wel alles goed? Niks aan overgehouden?
Slaat ook nergens op...quote:Op zondag 1 februari 2009 03:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, kapotte wenkbrauw, daarom heb ik m naar het ziekenhuis gestuurd. Maar verder wat schrammen en blauwe plekken, misschien een hersenschudding, maar het komt allemaal wel goed. Maar echt belachelijk.
Ik vraag me af of hij nog last heeft van zijn rug?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:42 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Rent terug, pakt Dr34M3R op. "Eerst een veilige plek vinden, hier is het gevaarlijk"
Nee, je bent niet de enige. Sterker nog, je bent nummer 12124924 die er wat van zegt.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh Howl, mogguh Kluts
Zeg Kluts, ben ik de enige die steeds de neiging heef om iets te roepen over kwijt zijn of gevonden hebben bij het zien van jouw nick?
[..]
Ik vraag me af of hij nog last heeft van zijn rug?
Nah, ik vind hem wel leuk hoor. Maar ik wilde dus niet nummer zoveel zijn met een flauwe grap erover... vandaar mijn vraagquote:Op zondag 1 februari 2009 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Sterker nog, je bent nummer 12124924 die er wat van zegt.
Zit er over na te denken een andere nick te nemen, maar weet toch niet wat.
Het past bij je en alleen daarom moet je 'm gewoon houden. Zie het maar meteen als een selectiecriterium: mensen die er denken grappig mee te zijn, kun je meteen afserveren op basis van een gebrek aan originaliteit en creativiteit.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:36 schreef Kluts het volgende:
Zit er over na te denken een andere nick te nemen, maar weet toch niet wat.
Och, ik ben het dus inmiddels wel een beetje gewend.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nah, ik vind hem wel leuk hoor. Maar ik wilde dus niet nummer zoveel zijn met een flauwe grap erover... vandaar mijn vraag
Dat klinkt niet bijster opgewekt? Dipje nog niet weg?quote:
Ik geloof je meteen, dat het bij haar pastquote:Op zondag 1 februari 2009 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het past bij je en alleen daarom moet je 'm gewoon houden. Zie het maar meteen als een selectiecriterium: mensen die er denken grappig mee te zijn, kun je meteen afserveren op basis van een gebrek aan originaliteit en creativiteit.
Kluts!
Nou, dan is daarmee het onderwerp weer gesloten wat mij betreft. Van mij geen flauwe grappen daaroverquote:Op zondag 1 februari 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik ben het dus inmiddels wel een beetje gewend.
Mogguh. Ik heb nog wat puntenaftrek mogen doen ivm een verkeerde tabel bij BNN...quote:
hoekommut?quote:
Ik heb de test online gemaakt. Dus mijn score klopte.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh. Ik heb nog wat puntenaftrek mogen doen ivm een verkeerde tabel bij BNN...
Dat had ik gisteren nacht. Vannacht heb ik gewoon normaal geslapen. Gelukkig.quote:
Ik moet er nu 4 aftellen nog. Nou ja, dan zit ik nog steeds hoger dan normaal. Blijkbaar helpt ruzie maken met je ex voor en tijdens de test! Zal ik het suggereren voor volgend jaar?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb de test online gemaakt. Dus mijn score klopte.
Jij ook single?
zit ff in een situatie waarik niet goed weet wat nu te doen enzo, en dat geeft wat onrust in de nachtquote:
Goede tip die ga ik onthouden. Alleen ik heb nog nooit ruzie gehad met mij ex.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet er nu 4 aftellen nog. Nou ja, dan zit ik nog steeds hoger dan normaal. Blijkbaar helpt ruzie maken met je ex voor en tijdens de test! Zal ik het suggereren voor volgend jaar?
Single? ehh.. officieel gezien wel denk ik, voor mijn gevoel niet helemaal. Ligt ietwat gecompliceerd
Je had gisteren een dipje. Hoe staat het daar vandaag mee?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kwam even hoi zeggen, meer niet. Ga weer verder Lost kijken.
Lost, daar heb ik even naar gekeken maar toen ben ik de draag kwijt geraakt en heb er daarna niet meer naar gekeken. Jammer eigenlijk want het is wel een leuke serie.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kwam even hoi zeggen, meer niet. Ga weer verder Lost kijken.
Klinkt helaas maar al te bekend.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
zit ff in een situatie waarik niet goed weet wat nu te doen enzo, en dat geeft wat onrust in de nacht
Whehehehe, sterkte is niet nodig hoor. Ik vind het prima zo. Nou ja, het had wat beter gekund met mijn ex, maar goed. Zijn probleem, niet het mijne.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede tip die ga ik onthouden. Alleen ik heb nog nooit ruzie gehad met mij ex.
Sterkte ermee.
Ik heb zo'n vermoeden dat die nog wel tot woensdag zal duren (dan weer werken)quote:Op zondag 1 februari 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Je had gisteren een dipje. Hoe staat het daar vandaag mee?
zo lang:Squote:Op zondag 1 februari 2009 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die nog wel tot woensdag zal duren (dan weer werken)
Goede morgenquote:
Hehequote:Op zondag 1 februari 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:
volgens mij zijn singles minimeets geen goed plan, bijna de helft zit nu in een dipje
Jij ook al, Duim? Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:
volgens mij zijn singles minimeets geen goed plan, bijna de helft zit nu in een dipje
Geen idee. Misschien volgende keer op iets rustigere plaasts afspreken.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:
Wat is dat toch met iedereen die slecht slaapt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
het lag niet aan de plekquote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien volgende keer op iets rustigere plaasts afspreken.
Ik vond het toch net iets te druk en het geluid stond te hard. En daar komt nog bij dat alles nieuw was nieuwe mensen en nieuwe omgeving.
Dat was iets te veel van het goede voor mij. Maar nu gaat het wel weer.
Ligt aan de oorzaak dat je slecht slaapt. Kan toevallig eensgezind zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 11:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen die slecht slaapt?
jij mag niet meer radenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ligt aan de oorzaak dat je slecht slaapt. Kan toevallig eensgezind zijn
Oke dan is het goed.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het lag niet aan de plek
dipje komt voort uit ontmoetingen daar en dingen die daarna gebeurd zijn!
ik was niet geheel serieus over dat mini meets dipjes veroorzaken
begrijp ik maar jij reageerd op mijn stukje van dipjes en minimeetsquote:Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
Maar ik was wel serieus.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij mag niet meer raden![]()
ik ga me es lekker douchen enzo misschien helpt dat!
Ik ben ook een van de weinige die al wakker is vanmorgen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
begrijp ik maar jij reageerd op mijn stukje van dipjes en minimeets
Je vertelt niet wat er aan de hand is. Dus dat is wel serieus.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:27 schreef Duimelot het volgende:
het lag niet aan de plek
dipje komt voort uit ontmoetingen daar en dingen die daarna gebeurd zijn!
ik was niet geheel serieus over dat mini meets dipjes veroorzaken
Fok! is af en toe wel traag vandaag. En soms zie ik allen rode kruisjes in plaats van avatars.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar fok doet hier heel raar.
[ link | afbeelding ]
Ook na de browser te hebben dicht gegooid enz.
Ik heb al vaak genoeg over m'n dipjes gehad. En hoe meer ik erover praat hoe dieper hij wordt. Dus ik laat het lekker z'n gangetje gaanquote:Op zondag 1 februari 2009 11:56 schreef MNR het volgende:
Jongens, gooi al die dipjes er eens lekker uit ipv het erover te hebben dat je een dipje hebt.
Maar ja, misschien is dat mijn simple mind.
Ik ga lekker douchen en daarna iets leuks voor mezelf doenvoor jullie allemaal!
Jij altijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dawgjelief.Ik heb zin om te knuffelen en dan een andere hond dan mijn eigen.
Mag ik even?
Het er niet over hebben, helpt wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg over m'n dipjes gehad. En hoe meer ik erover praat hoe dieper hij wordt. Dus ik laat het lekker z'n gangetje gaan
Over je problemen praten dat helpt inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Het er niet over hebben, helpt wel?
Het is altijd zo dat als je ergens mee zit wat veel impact op je heeft dat het dan erger wordt voordat het beter wordt. Het uiten zorgt ervoor dat je je idd rot gaat voelen, maar (!) naarmate je het er vaker over hebt, wordt het ook minder emotioneel voor je.
En als het topic gerelateerd is, zie ik niet in waarom jullie het er niet over kunnen hebben? Zeker als het iets is wat herkenbaar is voor anderen hier. Het is toch niet de bedoeling dat het altijd happy, vrolijk en zo moet zijn?
Dat wilde ik nog even zeggen. Kijk maar wat je ermee doet
Ja, maar om dat nu op een openbaar forum te doen? Never.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over je problemen praten dat helpt inderdaad.
Veel plezier.quote:
Je hoeft toch ook niet heel je ziel en zaligheid bloot te leggen op een forum maar toch over je problemen praten. Dit is voor mij een goede manier om over mij problemen te praten. En daarmee stap dichterbij de oplossing te komen. Dus ga ik er ook meer door. Want ik heb veel aan de steun en reacties die ik krijg.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar om dat nu op een openbaar forum te doen? Never.Waarom moet heel fok het weten hoe jij je voelt en hoe je het voor jezelf probeert op te lossen. De meesten kennen je toch niet persoonlijk.
Nee, geef mij dan maar irl of msn gaat ook nog net. Al kan het daar ook anders overkomen dan je bedoelt.
Pas op dat je niet nat wordt.quote:
Hoi DH.quote:
O ik zeg ook niet dat het niet goed is, het past alleen niet bij mij.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet heel je ziel en zaligheid bloot te leggen op een forum maar toch over je problemen praten. Dit is voor mij een goede manier om over mij problemen te praten. En daarmee stap dichterbij de oplossing te komen. Dus ga ik er ook meer door. Want ik heb veel aan de steun en reacties die ik krijg.
In irl is inderdaad de beste manier. En daar geef ik ook voorkeur aan boven een forum op internet.
Veel plezier Dreamer.quote:
Jij ook alquote:
Dat klopt ook inderdaad wat jij zegt. En dat begreep ik ook al uit jou post.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
O ik zeg ook niet dat het niet goed is, het past alleen niet bij mij.Je krijgt niet altijd steun, er staan ook
vaker dingen waar je totaal niets aan hebt (volgens jou nee niet persoonlijk bedoelt ) omdat de personen je toch niet persoonlijk kennen.
M.a.w. je haalt er dingen uit die jij belangrijk vindt, waar jij wat aan denkt te hebben, terwijl juist ook iets ertussen kan staan wat totaal niet bij jou past maar je misschien wel heel goed zou kunnen helpen.. Dat is prima.
Maar niets voor mij. Dat is wat ik met mijn post probeerde te vertellen.![]()
![]()
quote:
ja voelt al een stukje beter nuquote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Maakt een hoop goed ff lekker douchen
* mrbox is ook weer fris
Okay, daar had ik niet echt bij stilgestaan. Kan me voorstellen dat het zo overkomt, maar de bedoeling van mijn post is niet geweest om heel je ziel en zaligheid hier neer te gooien. De duiding was dat het er niet over hebben, geen zin heeft.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, maar om dat nu op een openbaar forum te doen?
Veel plezier!quote:
Nee, ik ben nog niet proper. Maar ik ga zometeen eerst een eindje rennen.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
allemaal frisse fokkers hier!
Singles zijn toch schone mensen he hahaha
Inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
allemaal frisse fokkers hier!
Singles zijn toch schone mensen he hahaha
knuffel?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:49 schreef DragonFire het volgende:
Iedereen maar met die dipjes. Ik voel me top!een goedemorgen mensen, deze zonnige mooie winterdag.
Minder emotioneel.. ik ben al blij dat ik nog iets voel haha. Ik schakel al heel veel dingen uit of zoek afleiding en dergelijke. En erover praten heeft in mijn geval weinig nut. De oplossing is mijn leven veranderen.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Het er niet over hebben, helpt wel?
Het is altijd zo dat als je ergens mee zit wat veel impact op je heeft dat het dan erger wordt voordat het beter wordt. Het uiten zorgt ervoor dat je je idd rot gaat voelen, maar (!) naarmate je het er vaker over hebt, wordt het ook minder emotioneel voor je.
En als het topic gerelateerd is, zie ik niet in waarom jullie het er niet over kunnen hebben? Zeker als het iets is wat herkenbaar is voor anderen hier. Het is toch niet de bedoeling dat het altijd happy, vrolijk en zo moet zijn?
Dat wilde ik nog even zeggen. Kijk maar wat je ermee doet
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
Hier geen dipje, alleen een gekke kitten die van voren naar achteren door de woonkamer rent, om zo maar geen sneeuwvlokje te missen.
quote:
Veel plezier bij mams Adoquote:Op zondag 1 februari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
En ik ben alweer weg!
Hier schijnt de zon en af en toe een paar sneeuwvlokjes. Succes dipkipjes allemaal!
Halloooo!quote:
Ik moet een opzet voor een artikel afmaken/veranderen.quote:
Onmogelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
ik ga deze week te vaak uit eten haha
Klinkt als een gezellig druk dagje!!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet een opzet voor een artikel afmaken/veranderen.
Tennis kijken
Even naar een verjaardag & misschien met die mensen een hapje gaan eten
[en ja, ik ga deze week te vaak uit eten haha]
Heb ik zeker. Ben de hele dag weggeweestquote:Op zondag 1 februari 2009 13:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Halloooo!
Heb je gister nog wat gedaan?
Haha, ja dat kan het wel wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig druk dagje!!
Nadal of Federer?
Ik hou van mensen die leuk met hun broer/zus omgaanquote:Op zondag 1 februari 2009 13:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb ik zeker. Ben de hele dag weggeweest
Mijn broer gaat samenwonen en ik heb zijn nieuwe stekje bekeken. Echt een hele leuke ruimte!
Et vous?
Jaja je kijkt gewoon teveel naar zn lichaamquote:Op zondag 1 februari 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan het wel worden
Nadal
Ik ben Federer een beetje zat
Alles okay met je pa?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemiddag
Net bezoek gehad van mn vader, zometeen naar mn opa en oma en daarna fijn poetsen
Ik ben zijn 'air' een beetje zat :-)quote:Op zondag 1 februari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jaja je kijkt gewoon teveel naar zn lichaam![]()
.
Federer
Ben jij ook aan het poetsen?quote:
Jawel hoorquote:
ik heb mezelf al gepoetstquote:
In de buurt van Eindhoven. Ik ben erg dol op mijn broers.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:16 schreef JoeyT het volgende:
Ik hou van mensen die leuk met hun broer/zus omgaan. Waar gaat hij wonen.
Overdag niet veel gedaan. Beetje gesport. 'S Avonds naar Haarlem gegaan en 20 keer verliefd geworden op vrouwen tussen de 18 en 22.
Jij niet uitgegaan?
het is zondag, tijd zatquote:Op zondag 1 februari 2009 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel hoor
En had vanmorgen vanalles in huis willen doen, maar kreeg dus ineens bezoek. Dus moet dat straks maar.
mannen, gatver...quote:
Iedereen zijn ding toch.quote:
Ja kga de laatste tijd zelf ook minder uit, laatste keer was O&N volgens mijquote:Op zondag 1 februari 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
In de buurt van Eindhoven. Ik ben erg dol op mijn broers.
Neuj, sinds ik werk ga ik minder op stap. Volgende week vrijdag ga ik met een vriendin op stap, eens even helemaal van de kaart.
Meisjes tussen de 18 en 22, weljaPervert
Wat is jouw type en leeftijdscategorie?quote:
Ik denk het nietquote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn wasmachine maakt het geluid van een stervende cavia op het moment, zou dat de bedoeling zijn?
Dat zal dat laatste wel zijn danquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef JoeyT het volgende:
En pervert is ook weer overdreven hoor. Het is allemaal legaal. Had een 19 jarig meisje ontmoet (die overigens dacht dat ik 23 was) en was op slag verliefd (of gewoon geil, kan ook).
Schaam je Joey! Het is Eindhovenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja kga de laatste tijd zelf ook minder uit, laatste keer was O&N volgens mij.
Waar ga je normaal gesproken uit? Ben je woonplaats ff vergeten.
En pervert is ook weer overdreven hoor. Het is allemaal legaal. Had een 19 jarig meisje ontmoet (die overigens dacht dat ik 23 was) en was op slag verliefd (of gewoon geil, kan ook).
Jij weet hoe een stervende cavia klinkt, maar ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn wasmachine maakt het geluid van een stervende cavia op het moment, zou dat de bedoeling zijn?
Kan een teken zijn dat de trommel (er zit zo'n snaar achter) versleten is. Maarre... ik zou alvast uit gaan kijken voor een nieuwe als het op regelmatige basis voorkomtquote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met de TTquote:Op zondag 1 februari 2009 13:37 schreef ArTiC het volgende:
hoe klinkt een stervende cavia
ik wil van deze TT afhelp het topic vol te krijgen
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks mis met de TT
En hij piept. Overigens leek het achteraf meer op een barende cavia.
Mn was is opgehangen
Ik wil sex
en knuffelen
en ik heb zin om te SMSen, maar weet niet wie of wat
en ik ga zo
doe ik niet aanquote:
Ik heb ooit iemand een SMSje gestuurd met daarin informatie over hoe lang de draagtijd van een olifant is en nog wat flauwekul, kreeg ik een heel serieus antwoord terugquote:
Haha. Zulke dingen stuur ik dan weer niet, maar interessante info!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand een SMSje gestuurd met daarin informatie over hoe lang de draagtijd van een olifant is en nog wat flauwekul, kreeg ik een heel serieus antwoord terug
Ik moet er nu weer om lachen
en ik prefereer maf idd boven gek
Dan zou ik niet teveel zware dingen kopenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:47 schreef kwaakvaak het volgende:
goeiemorgen... wakker soort van dan toch vermoed ik aan de toegenomen hersenaktiviteiten. Heb honger maar gisteren geen boodschappen gedaan, dus veel meer als koffie en ontbijt koek zit er nog niet in.. bwa..
en ik denk overigens ook dat het verstandiger is dat ik eerst mezelf aankleed en dan pas naar de albert heijn ga! Alhoewel, als er beetje leuke cassiere zit heb ik wel gelijk een plekje om de boodschappen tas aan te hangen!
Ja, ik wilde ook nog uitleggen dat daar enkel zwellichamen zitten, maar wilde hem niet kwetsenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zou ik niet teveel zware dingen kopen
Oja Eindhoven. Leuke stad, mooie vrouwen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Schaam je Joey! Het is Eindhoven![]()
Ik moest net al lachen toen Tijn dat zo typte, hij is ook zo'n schatje af en toe
Maarre, meende het niet zo serieus hoor. Ze dacht dat je 23 was? Toe maar! Ik word ook regelmatig nog 23 geschat![]()
Was gisteravond met mijn broer en als wij samen zijn, OMG, de tijd vliegt voorbij. Heb zo onwijs hard gelachen met hem. Ik heb dan ook een hele leuke broerWe hadden nog een spel gedaan en.. nou ja, dat ga ik maar niet uittypen, want dat is zo'n gevalletje "je had erbij moeten zijn".
Het wat voor sport doe je? Jij ging toch altijd naar de sportschool, gewoon fitness, nietwaar?
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
Basis van alles. En ben nog steeds van mening dat menig single niet meer single zouden zijn als ze wat meer in de sportschool zaten.
Mijn type geen idee eigenlijk. Maar kwa uiterlijk val ik op donkere haar en alternatief gekleed.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is jouw type en leeftijdscategorie?
Vijf nog wel? Toe maar!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
23 ja. Voelde me ook weer vereerd. Stond wel tegenover dat ik dacht dat zij 16 a 17 was. Het was iig weer duidelijk geworden hoe gek ik op vrouwen ben. Ik ben er zeker een stuk of 5 tegengekomen waar ik wel iets mee had willen doen
.
Well, thanks for the complimentquote:Echt leuk dat je zo goed met hm om gaat. Maakt je nog een stukje aantrekkelijker.
Haha! Ik heb nog steeds visueel plaatjes daarvan in mijn hoofd uit vorige topicsquote:En ben nog steeds van mening dat menig single niet meer single zouden zijn als ze wat meer in de sportschool zaten.![]()
Wat typte ik dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Schaam je Joey! Het is Eindhoven![]()
Ik moest net al lachen toen Tijn dat zo typte, hij is ook zo'n schatje af en toe
Ja maar wat is daar dan mee?quote:
Donker haar vind ik vaak ook erg charmant. Alternatief gekleed vind ik af en toe wel leuk, alleen de meeste meisjes gebruiken dat soort kleding om zich af te kleden.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn type geen idee eigenlijk. Maar kwa uiterlijk val ik op donkere haar en alternatief gekleed.
Dat laatste wat je zegt is een vooroordeel.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Donker haar vind ik vaak ook erg charmant. Alternatief gekleed vind ik af en toe wel leuk, alleen de meeste meisjes gebruiken dat soort kleding om zich af te kleden.![]()
Doe je zelf een beetje aan sport of heb je andere hobby's?
Vooroordeel? Ik noem het liever ervaring.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste wat je zegt is een vooroordeel.
Ik zwem eens in de week. Alleen komende tijd zal dat niet gaan vanwege mijn werk. Aangezien ik in de avond uren ga werken en ik elke donderdag avond ging zwemmen.
Verder ga ik een keer per maand ongeveer 25 km wandelen met een wandelgroepje. Een nadeel de rest van de groep heeft allemaal de leeftijd van mijn vader.![]()
Mijn hobby is muziek. Ik luister veel muziek en als ik weer geld heb ga ik weer vaker naar concerten toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |