Dus...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:05 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
ik verwacht een 1-2 winst, een hele tijd 1-1, maar in de laatste minuten de winnende treffer van heerenveen kant

Haha..., ja.. 1e 3 zijn binnen inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:48 schreef One_conundrum het volgende:
haha lekker
We liggen op schema DF

Toch wel redelijk goed voorspeld (alleen 1-2 ipv 2-3 in laatste minuut). Volgens mij gebeurt het wel vaker dat iemand op het forum helderziend isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:46 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dus...![]()
2-2 was terecht geweest, maar de penalty was ook geheel terecht, dus tsja, als je dat risico durft te nemen in de 16 in de laatste minuten om een speler aan zijn shirt te pakken... Hier in ieder geval blij!!![]()

Zijn er ook Heerenveenspelers die je het niet gunt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Hoe was Paulo de rest van de wedstrijd (ik heb alleen de samenvatting gezien)? Anders is het wel mooi dat hij weer terug is, ik gun het hem namelijk wel.

* Conundrum zucht...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:19 schreef Coin het volgende:
Als Groningen verliest staan we 8 punten los van plaats 6

Nouja, een paar posts eerder gunde ik Vayrinnen ook al een doelpunt tegen PSV. Ik ben gewoon een positief ingesteld mens die iedereen het beste gunt, en de personen die ik noem in het speciaal. Ik gun het jou ook!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn er ook Heerenveenspelers die je het niet gunt?

Dat was in de beker, competitie was 2-2, nadat we 0-2 voor stonden..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef RayMania het volgende:
Uit gewonnen bij Ajax, PSV en Feyenoord. Volgens mij is dat lang geleden voor een club, of niet?

Maar of je nou 5e, 6e of 8e wordt dat maakt niet uit he..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:19 schreef Coin het volgende:
Als Groningen verliest staan we 8 punten los van plaats 6

Ik las trouwens dat je in Latijns Amerika zit, iets waar ik heel jaloers op ben (heb de ambitie om er over twee jaar er een jaar te gaan studeren). Waar zit je nu en ben je een rondreis aan het maken. En laten we zeggen dat het ontopic is omdat Henrique ook uit Latijns-Amerika komt...quote:Op zondag 1 maart 2009 00:24 schreef SCH het volgende:
Bedankt dndiek![]()
Heerlijk om te zien. Dat eerste doelpunt is weergaloos van Henrique, die miste hij meestal tot nu toe. Hopelijk leert hij zijn irritante trekjes af, ook die gebaartjes na zo'n doelpunt hoeven van mij niet, maar misschien heeft hij het dan eindelijjk gevonden en kan hij langzaam groeien naar een echt waardevolle spits.
Wel weer een blunder van VdB zeg - maar mij hoor je er even niet over. En Henrique maakt die 2-2 ook knap, hij zit er gewoon lekker bovenop. Wie blonken er verder nog uit, Pranjic niet zo te horen aan het commentaar maar wel een klasse penalty. Hebben wij ook weer eens een gelukje!!! Nou ja, afgedwongen gelukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |