SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
quote:Gerald Sibon snelste op kartbaan
19 februari 2009
De complete selectie en technische staf van sc Heerenveen zijn woensdag naar Emmeloord geweest om een middagje te karten. De teambuildingsessie in kartcentrum The Inside Track was een groot succes. Gerald Sibon bleek uiteindelijk de beste ‘driver’ en legde beslag op de eerste prijs.
Na een uitgebreide uitleg en trainingssessie werd een mini-grandprix gehouden. De voetballers reden ieder drie manches van zeven minuten. Na afloop namen de tien beste karters deel aan de finale. De hoofdprijs ging uiteindelijk naar Gerald Sibon. De spits bleek net als op het voetbalveld een koele afmaker. Waar collega-voetballers door te hoge snelheden en stuurfouten debocht uitgingen, hield Sibon zijn kart keurig op de baan en pakte zo uiteindelijk de eerste prijs.
De gouden medaille was voor Sibon, de tweede prijs ging naar Henk Herder en de derde plaats was voor Mislav Rados. ,,Het was een perfecte middag,’’ vertelt teammanager Joop Heida. ,,De middag was perfect georganiseerd en spelers en trainers hebben veel lol gehad.’’
Dat karten doet Sibon dit seizoen beter dan voetballen...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik stond er ook van te kijken, maar hij had zowaar oog voor medespelers, etc.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:49 schreef SCH het volgende:
Wat deed Paulo beter dan anders? Ging ie niet alleen maar voor eigen gewin?
We winnen die beker en we worden kampioenquote:Volgende week proberen een punt te pakken in Eindhoven en van NEC en Groningen winnen. Dan wordt het nog een hele mooie tweede seizoenshelft. Een verlies tegen PSV is ook nog wel mee te leven trouwens.
Als we de halve finale beker maar halen en Groningen nog verder op afstand zetten.
Helaas spelen we al een half jaar...quote:Op maandag 23 februari 2009 07:55 schreef Kriebbel het volgende:
Op bais van de resultaten na de winterstop staat Heerenveen gewoon 2e
Over zinloze statistieken gesproken...quote:Op maandag 23 februari 2009 07:55 schreef Kriebbel het volgende:
Op bais van de resultaten na de winterstop staat Heerenveen gewoon 2e
Zo zinloos is het voor ons zelf niet hoor. Het is goed om te weten hoe goed het eigenlijk gaat na de winterstop waarbij er vlak daarvoor toch sprake was van een lichte crisis en er twijfel was over de trainer en het bestuur. Misschien moeten we dan constateren dat vertrouwen en rust goed werkt. Ik was zo'n iemand die riep dat Sollied wel mocht vertrekken en moet nu constateren dat het toch goed loopt en ik me misschien heb vergist. Ik heb nog steeds geen warme gevoelens bij hem maar dat is ook niet belangrijk. Liever een trainer waar ik niet zoveel mee heb en deze resultaten dan een fijne vent en 12e staan.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Over zinloze statistieken gesproken...
maar ik vind de statistiek die aangeeft hoe weinig doelpunten we tegen hebben gekregen belangrijker, dat ging namelijk mis de eerste helft en ik weet niet wat sollied met de spelers heeft gedaan in turkije (aan de communicatie gewerkt?), maar de enige tegen goals vallen door gelukstreffers waar de keeper en de verdedigers heel weinig tegen konden doen (behalve dan die van willem II dit weekend, dat was gewoon slapen).quote:Op maandag 23 februari 2009 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo zinloos is het voor ons zelf niet hoor. Het is goed om te weten hoe goed het eigenlijk gaat na de winterstop waarbij er vlak daarvoor toch sprake was van een lichte crisis en er twijfel was over de trainer en het bestuur. Misschien moeten we dan constateren dat vertrouwen en rust goed werkt. Ik was zo'n iemand die riep dat Sollied wel mocht vertrekken en moet nu constateren dat het toch goed loopt en ik me misschien heb vergist. Ik heb nog steeds geen warme gevoelens bij hem maar dat is ook niet belangrijk. Liever een trainer waar ik niet zoveel mee heb en deze resultaten dan een fijne vent en 12e staan.
Afgelopen weekend was weer goed voor ons: Utrecht en Groningen verliezen, dat zijn concurrenten voor de middenmoot en die laten we even achter ons waardoor we weer omhoog kunnen kijken. De clubs in de top 5 zijn allemaal wiebelig dus het kan nog steeds alle kanten uit.
Hij heeft Svec ingebracht, voor de winter al overigens.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
maar ik vind de statistiek die aangeeft hoe weinig doelpunten we tegen hebben gekregen belangrijker, dat ging namelijk mis de eerste helft en ik weet niet wat sollied met de spelers heeft gedaan in turkije (aan de communicatie gewerkt?), maar de enige tegen goals vallen door gelukstreffers waar de keeper en de verdedigers heel weinig tegen konden doen (behalve dan die van willem II dit weekend, dat was gewoon slapen).
Daar heb je gelijk in, zul je zien dat Groningen weer eens onnodig gaat stunten tegen AZ. Tuurlijk gaat het om die vierde plek, wat wel hoog gegrepen is want dat hebben we de afgelopen seizoenen ook niet gehaald. Ik verwacht eigenlijk dat PSV wel doorstoot en dat het dan eigenlijk vooral tussen ons Ajax zal gaan. Ajax is zo kwetsbaar, die verspelen nog veel en wat is er bovendien mooier dan Ajax buiten de top 4 te houdenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
overigens had ik groningen liever gelijk zien spelen of zien winnen. groningen speelt komend weekend ook tegen az en laat ze daar maar tegen verliezen. het gaat om de vierde plek, want de vijfde plek is net zoveel waard als de achtste (namelijk uefa play off).
zou wat zijn als we uit tegen psv winnen...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, zul je zien dat Groningen weer eens onnodig gaat stunten tegen AZ.
Je vindt de statistiek die tegendoelpunten aangeeft belangrijker dan de statistiek die punten aangeeft? 5-4 winnen heb je nog altijd meer aan dan 0-0 spelen lijkt mequote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
maar ik vind de statistiek die aangeeft hoe weinig doelpunten we tegen hebben gekregen belangrijker
quote:1 AZ 24 60
2 TWE 24 51
3 AJA 24 48
4 PSV 24 45
5 HEE 24 45
6 GRO 24 40
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Uhh, we moeten gewoon 2e worden. Dan blijft Beerens en kunnen we goeie spelers aantrekken ter vervanging van Pranjic.
Okee, doen wequote:Dus vanaf nu alles winnen
Sommigen moet wat beter hun best doen om iets te begrijpen. Ik bedoel dat niet in het algemeen, maar in het specifieke geval van Heerenveen. Heerenveen scoort altijd (behalve tegen Vitesse), maar kreeg er ook altijd veel tegen. Het probleem van Heerenveen was niet zozeer dat het hele team slecht speelde, maar meer dat het verdedigend veel minder ging. En minder tegendoelpunten heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat we nu ook punten pakken, dus in die zin vind ik de statistiek van de tegendoelpunten sprekender dan die van het aantal punten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je vindt de statistiek die tegendoelpunten aangeeft belangrijker dan de statistiek die punten aangeeft? 5-4 winnen heb je nog altijd meer aan dan 0-0 spelen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |