Kan je het beter 8 maanden uitstellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef GizartFRL het volgende:
Succes met de uitleg over een maand.
Je weet wel dat als je dat niet goed uitspeelt ze verdacht kunnen rakenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef X500X het volgende:
de laatste.
Ik zal eens kijken, en dan zie/hoor k het vanzelf wel...
Bedankt iig
Al dat gelul om een paar condoompjes..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet wel dat als je dat niet goed uitspeelt ze verdacht kunnen rakenDus ook vrienden/kennissen/familie interviewen om het overtuigend te maken
Nee, dan loop je gewoon naar de winkel of je regelt ze via een vriend of wat dan ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef Etcetera het volgende:
Ja want je kunt het beter onveilig doen om je ouders tevreden te houden
Wel zo veilig als je een lul aan de lijn hebtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Via telefoon condooms bestellen?![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:11 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Wel zo veilig als je een lul aan de lijn hebt
Dan gaan ze zich afvragen waarom de rekening niet is binnengekomen als je die achterhoudt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef Cmonv het volgende:
Zorg dat je eerder bij de brievenbus bent als je ouders als de telefoonrekening binnenkomt.
Ik hoop het, voor een leuke afloop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien juist wel als ze merken dat hij 10 euro meer is als normaal.
Dat snap ik ook niet helemaal, ga dan gewoon naar de winkelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef Etcetera het volgende:
Hey TS. Klein dingetje he. Die condooms he, hoe krijg je die binnen? Want dan ga je dus ook nog een pakje in huis krijgen wat verdacht kan zijn
Dan fiets je wat verder...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:05 schreef X500X het volgende:
Had ik kunnen doen ja..
Maar kleine dorpen.. Iedereen kent elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |