Tja... ik denk dat jij eens langs Hans Anders moet, maar goed... ik zal het wel verkeerd gezien hebben...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waar zag jij inzet? In de constante aanvoer van slidings? Wanhopige pogingen om de bal te veroveren die verbazingwekkend veel lukten, maar als dat nou inzet is.
Inzet is naar mijn inziens, de mouwen opstropen, de tegenstander aanpakken en er alles aan doen om die punten te pakken. Dat zag ik niet.
Ik zal er ook vast wel naast zitten, frustatie heeft hier de overhand. Maar blijf erbij dat ik bij lange na niet de inzet van NEC uit heb gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja... ik denk dat jij eens langs Hans Anders moet, maar goed... ik zal het wel verkeerd gezien hebben...
Ga er een column overschrijven zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
Marco nu ontslaan lost het probleem niet op, maar voorkomt wel dat het probleem nog erger wordt. De club had Marco nooit moeten aannemen.
Al eens gedaan, maar inderdaad ... tijd voor een vervolg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ga er een column overschrijven zou ik zeggen.
Tja, NEC is denk ik ook uiteindelijk wat zwakker dan Heerenveen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zal er ook vast wel naast zitten, frustatie heeft hier de overhand. Maar blijf erbij dat ik bij lange na niet de inzet van NEC uit heb gezien.
Dat bedoel ik te zeggen. Wel de wil, maar verder ook niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef BoerBert het volgende:
Er was wel enigszins inzet, maar die werd niet gebruikt om goed voetbal te spelen. Er werd een beetje met het verstand op 0 gespeeld.
Jep. Die 1-0 was denk ik meer het breekpunt dan de 10-11 situatie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, NEC is denk ik ook uiteindelijk wat zwakker dan Heerenveen.
Maar goed, laat het duidelijk zijn dat de rode kaart bepalend was voor het vervolg van de wedstrijd. Als het uiteindelijk 0-0 blijft dan zeggen we allemaal: toch knap met 10 tegen 11. Toch?
Dat klopt wel. Er zat totaal geen rust in het elftal. Dit kwam eventuele kansen niet ten goede.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef BoerBert het volgende:
Er was wel enigszins inzet, maar die werd niet gebruikt om goed voetbal te spelen. Er werd een beetje met het verstand op 0 gespeeld.
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting, dat jij een persoonlijke vete oid voert tegen v Basten is jouw probleem.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
Marco nu ontslaan lost het probleem niet op, maar voorkomt wel dat het probleem nog erger wordt. De club had Marco nooit moeten aannemen.
Filmpje is nog mooier...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
Die combi was dodelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jep. Die 1-0 was denk ik meer het breekpunt dan de 10-11 situatie.
WTF dat ben ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Filmpje is nog mooier...
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Eigenlijk maakte Schilder die fout... Vermaelen wordt daar slachtoffer van.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting, dat jij een persoonlijke vete oid voert tegen v Basten is jouw probleem.
Ik ben trots op de spelers, al maakte Vermaelen wel een hele domme fout. Maar daarna was er een hele hoop strijd. Dapp're strijders willen we toch zien? daar had je ze! Hou je dit vol, dan overrompel je met 11 man bijna iedereen. Alleen is het moeilijk met 10 man scoren tegen een verdediging van Heerenveen, die weliswaar kut speelt dit seizoen maar deze wedstrijd dan weer net niet.
We haken nog wel aan, Az krijgt een dip let maar op, en morgen ben ik voor even een klein beetje spartaan!
Schilder speelde een topwedstrijd, zeur niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou het was me een avond hoor...
Laat ik het eerst even rustig opbouwen want van binnen kook ik nog flink.
- Anita en Schilder: alsjeblieft....hoer beide eind op.
- Marco waarom greep je na de 0-1 in GODSNAAM niet direct in?
- Na de 0-1 zijn we tactisch overklast.
Tot zover, straks meer. Nu moet ik deze tegenslag nog even laten bezinken.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
Ik vond ze beide echt niet zo slecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
- Anita en Schilder: alsjeblieft....hoer beide eind op.
na 30 miljoen investeringen was de verwachting dat ajax kampioen werd tot nu toe lijkt dat niet te gaan gebeurenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het gaat boven verwachting,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |