Wat lijkt dan nergens op? We geven minder weg dan andere seizoenen. We zijn aanvallend gevaarlijk (deze wedstrijd niet, maar normaliter wel). Natuurlijk wordt kampioen worden bijna onmogelijk nu, maar je moet wel realistisch blijven over hoe ze spelen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef versteegrob het volgende:
[..]
En dan? Dan verliest AZ morgen en dan? Zie je Ajax in deze vorm wedstrijden winnen? Op de geweldige aanvallen? Door onze verdedigin? Het lijkt toch nergens op, dit geeft echt geen vertrouwen hoor
Ik heb het toch ook over de periode na de rode kaart? Ga me niet vertellen dat constant de lange bal spelen een tactiek is. In ieder geval niet een fatsoenlijke. En inzet was er misschien wel, maar constant achter de bal en de feiten aanlopen heeft ook niet veel nut.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
GEEN inzet? Heb je een wedstrijd van FC Amateur gekeken ofzo? Je kan de wedstrijd Ajax - Heerenveen niet gezien hebben als je zoiets zegt.... Tactiek was ook prima tot ze met 10 kwamen te staan.
Ik zie het nog gebeuren. Het probleem moet toch ergens liggenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Noshiba het volgende:
als marco het nu nog maar niet in z'n botte hersens haalt om gabri niet op te stellen
Als er vandaag een scout van barca was ofzo zijn we hem morgen kwijt jezus wat was hij goed wen wat missen we hubtelaar op dit soort momentenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:12 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zie het nog gebeuren. Het probleem moet toch ergens liggen
Je zei ook dat er geen inzet was. nou die was er wel degelijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over de periode na de rode kaart? Ga me niet vertellen dat constant de lange bal spelen een tactiek is. In ieder geval niet een fatsoenlijke. En inzet was er misschien wel, maar constant achter de bal en de feiten aanlopen heeft ook niet veel nut.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Fortitudo het volgende:
wat een mallootop het lange zijde dek
Als we 8-1 winnen ben ik de 1e die staat te juichen, maar in deze wedstrijd was de 1e helft qua inzet top, maar in de 2e helft waardeloos. In de rust zag ik echt perspectieven en had ik er het volste vertrouwen in, maar na die rode kaart was het waardeloos. Inzet was er niet meer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je zei ook dat er geen inzet was. nou die was er wel degelijk!
Natuurlijk zie je liever tactische aanvallen, maar bij 10 tegen 11 tegen een toch wel degelijk Heerenveen, kun je je afvragen of jouw verwachtingen dan wel realistisch zijn. Of ben je ook zo iemand die klaagt als er met 8-1 gewonnen wordt en dan gaat mekkeren over dat ene tegendoelpunt?
Als je het over de man hebt die Marco een 'pannenkoek' noemde, ben ik het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Fortitudo het volgende:
Ja, want Marco wegsturen lost alles op. Ben ik even blij dat jij niet in de directie zit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:16 schreef Barca het volgende:
Gammele opstellingen, geen ingespeeld team ... en dan moet Marco toch blijven? Heel logisch inderdaad.
Geweldig!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:15 schreef Fortitudo het volgende:
Die goal was niet zijn fout, dat leek het misschien wel, maar die goal kan alleen maar vallen omdat de muur de muur openzet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
Ik had vroeger al veel kritiek op Stekelenburg en zie dat toch wel een beetje bevestigd worden. Volgens mij hoort Ajax een betere keeper te hebben en was de periode Vermeer zeker niet slechter.
Die inzet was er wel. Zat je op een andere zender ofzo? Dat het niet lukte/liep is heel wat anders als geen inzet hebben!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als we 8-1 winnen ben ik de 1e die staat te juichen, maar in deze wedstrijd was de 1e helft qua inzet top, maar in de 2e helft waardeloos. In de rust zag ik echt perspectieven en had ik er het volste vertrouwen in, maar na die rode kaart was het waardeloos. Inzet was er niet meer.
Waar zag jij inzet? In de constante aanvoer van slidings? Wanhopige pogingen om de bal te veroveren die verbazingwekkend veel lukten, maar als dat nou inzet is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die inzet was er wel. Zat je op een andere zender ofzo? Dat het niet lukte/liep is heel wat anders als geen inzet hebben!
Staan daar Heerenveen supporters achter?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Van het psv netwerk geplukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |