abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2009 @ 01:25:46 #276
176916 Karrs
2007-2017
pi_65614101
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ondanks "slechts" de kwartfinale....

Wat waren we goed he, toen
Godfurdegodfur. Echt, wat dacht je hiervan.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_65614140
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien

Kippenvel.

Maar eerlijk is eerlijk, achteraf was het niet zo'n geweldige prestatie. Wat Italië en zeker Frankrijk dat toernooi lieten zien was allerbelabberdst.
  zondag 1 februari 2009 @ 01:29:58 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65614167
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik vind het echt een flutlijstje, sorry..

Ik vroeg om de namen van huidige Ajax spelers die volgens jou Van Basten niet mogen.
-Oranje, Davids en Perez = niet relevant dus.
-Gabri. Ja, er waren wat strubbelingen met Gabri, maar daar waren wel een paar redenen voor. Als er echt een groot probleem was geweest tussen Marco en Gabri dan was de laatste afgelopen maand wel ingegaan op het aanbod van Espanyol.
-En die laatste drie: ik geloof er geen reet van dat die drie een probleem met Van Basten hebben.
Ja, en ik vind het niet, en nu?

Leonardo heeft aangegeven boos te zijn omdat ie niet naar Griekenland mag, Schilder zal blij zijn dat ie misbruikt wordt zeker? En Sno is ook echt in een goeie bui als ie teruggezet is naar het 2de zeker? Hoe kan dat nou in godsnaam niet zo zijn???

En tel daarbij op dat het gewoon voor geen meter loopt met een selectie die op papier al kampioen had moeten zijn bij wijze van spreke. Jij mag je eigen conclusie trekken, ik trek de mijne. Voorlopig speelt Ajax dramatisch en verloopt het seizoen idem.

Maar ik bewonder ieders positivisme, ik snap het alleen niet. 4 en waarschijnlijk 5 jaar geen kampioen, ik vind het niet echt een beste reeks voor Ajax. maar goed, daar ben ik dus de enige in...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 1 februari 2009 @ 01:30:08 #279
176916 Karrs
2007-2017
pi_65614169
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kippenvel.

Maar eerlijk is eerlijk, achteraf was het niet zo'n geweldige prestatie. Wat Italië en zeker Frankrijk dat toernooi lieten zien was allerbelabberdst.
Geeft niet jongen, geeft niet. Echt.
  zondag 1 februari 2009 @ 01:34:37 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65614247
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:30 schreef Karrs het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, ok Italie was super, maar tegen Frankrijk was het al minder en veel mazzel dat die goal heel snel weer voor Nederland viel, want Frankrijk was los. En zodra Hiddink, iemand met verstand van voetbal, om de hoek kwam was het meteen afgelopen.

Nee MvB heeft als trainer nog geen echte indruk gemaakt.
Get woke, go broke!
pi_65614274
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je standaard reply .
quote:
Leonardo heeft aangegeven boos te zijn omdat ie niet naar Griekenland mag
Leonardo is een prima 13de, 14de, 15de man die nu bruikbaar is. Hij heeft gewoon een contract tot de zomer. Volgens mij las ik recentelijk dat je het belachelijk vond dat Huntelaar Ajax in de steek heeft gelaten in de winterstop, maar nu je het kan gebruiken om Van Basten de zwarte piet toe te schuiven is de transfer ineens heel bruikbaar? Bullshit dus.
quote:
, Schilder zal blij zijn dat ie misbruikt wordt zeker?
Misbruikt? Denk dat ie hartstikke blij is met de onverwachte hoeveelheid speelminuten die hij krijgt.
quote:
En Sno is ook echt in een goeie bui als ie teruggezet is naar het 2de zeker?
Dat heeft ie aan zichzelf te danken en echt iedereen vond het een volkomen terechte beslissing, maar alleen Van Basten mag dat niet vinden? .
quote:
Hoe kan dat nou in godsnaam niet zo zijn???

En tel daarbij op dat het gewoon voor geen meter loopt met een selectie die op papier al kampioen had moeten zijn bij wijze van spreke. Jij mag je eigen conclusie trekken, ik trek de mijne. Voorlopig speelt Ajax dramatisch en verloopt het seizoen idem.
Dramatisch is overdreven, hebben genoeg prima wedstrijden bijgezeten, mede dankzij Van Basten. Dat Urby zijn hoofd intrekt bij de vrije trap is toch niet aan Marco te wijten?
quote:
Maar ik bewonder ieders positivisme, ik snap het alleen niet. 4 en waarschijnlijk 5 jaar geen kampioen, ik vind het niet echt een beste reeks voor Ajax. maar goed, daar ben ik dus de enige in...
Niemand is daar blij mee. Niemand. Maar mijn punt is - je kan Van Basten niet verwijten is dat er 4 jaar lang geen titel is behaald. Dat staat compleet los van zijn doen en laten.
pi_65614301
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:30 schreef Karrs het volgende:

[..]

Desondanks dat zullen de beelden me altijd bijblijven hoor.

Was trouwens ook laatst een docu van op NOS. Enig idee hoe die heette? Was ook nog een topic van aangemaakt...
  zondag 1 februari 2009 @ 01:41:14 #284
176916 Karrs
2007-2017
pi_65614328
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, ok Italie was super, maar tegen Frankrijk was het al minder en veel mazzel dat die goal heel snel weer voor Nederland viel, want Frankrijk was los. En zodra Hiddink, iemand met verstand van voetbal, om de hoek kwam was het meteen afgelopen.
Ach, larie. Het loopt zoals het loopt en het is altijd afhankelijk van de situatie. De Italianen waren geen domme jongens en de Fransen al helemaal niet, toch wonnen we dik. Als we er tegen Rusland snel één in hadden liggen, was het verhaal anders gelopen. Dus erover lullen heeft geen zin; genieten van de hoogtepunten wel.
pi_65614329
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Leonardo heeft aangegeven boos te zijn omdat ie niet naar Griekenland mag, Schilder zal blij zijn dat ie misbruikt wordt zeker? En Sno is ook echt in een goeie bui als ie teruggezet is naar het 2de zeker? Hoe kan dat nou in godsnaam niet zo zijn???

-Is Leonardo boos? Waar haal je dat vandaan (linkje graag!) ?
-Wordt Schilder misbruikt? Arme jongen, die staat dus tegen z'n zin in het eerste van Ajax z'n wedstrijden te spelen terwijl ook in De Geile Goffert had kunnen spelen. Als ie dat tegen Van Basten zegt, dan mag ie denk ik meteen naar Nijmegen hoor van Marco...
- Of Sno in een goede bui is weet ik niet, het zou me niet verbazen dat het hem niet zoveel kan schelen dat hij een weekje onder Koster moet trainen. Dat hij straf heeft gehad wil niet zeggen dat er direct een probleem is tussen die twee.

We hadden bij wijze van spreken al kampioen moeten zijn. Ja hoor, daar gaan we weer. De selectie is helemaal niet zo goed, dat probeer ik al vanaf vorige zomer af en toe aan te geven.
  zondag 1 februari 2009 @ 01:43:24 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65614351
Sja, zo kan je alles in het positieve draaien, ik doe dat niet als het kut gaat, sorry.

Ik "eis" echt geen Champions league winst elk jaar, maar 5 jaar geen kampioen is onacceptabel. En dan kan je idd weer zeggen dat MvB niets kan doen aan de laatste 4 jaar, en dat is ook zo. Maar hij komt wel binnen als alleenheerser met een budget van hier tot tokyo. En dat is nog geen garantie, maar dan mag je best goed voetbal eisen, en dan niet sporadisch een keer.

wederom, ik zou hier zo graag elke week positief posten, maar zolang we elke keer weer voor lul staan zal het niet gebeuren. En idd, als we winnen zie je me hier iets minder, maar dat komt omdat ik vind dat Ajax elke week moet winnen. En dat heeft MvB aangegeven door de premie per punt af te schaffen(en ja, een van de weinige dingen die ik goed vind aan MvB) . Winnen bij Ajax moet normaal zijn, pas als je de titel pakt krijg je een bonus.
Get woke, go broke!
  zondag 1 februari 2009 @ 01:45:16 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65614366
quote:
Huh, dit was in het echt helemaal niet.

Weer thuis. Tyfuszooi.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 1 februari 2009 @ 01:47:58 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65614396
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Huh, dit was in het echt helemaal niet.
Nou dit is 100000% het bewijs dat jullie allemaal niet dezelfde wedstrijd zien als ik, want dit was 100% zeker wel gewoon te zien tijdens de wedstrijd .
Get woke, go broke!
  zondag 1 februari 2009 @ 01:59:29 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65614547
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou dit is 100000% het bewijs dat jullie allemaal niet dezelfde wedstrijd zien als ik, want dit was 100% zeker wel gewoon te zien tijdens de wedstrijd .
Nou ik zat in het stadion, in de 60e minuut zelfs en ik vreet m'n schaamhaar op als dit toen op de boarding stond.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65614566
Ik heb er ook af en toe opgelet, tja - op een gegeven moment moet je wat . Maar ik heb ook niets gezien.
  zondag 1 februari 2009 @ 02:02:12 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65614584
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou ik zat in het stadion, in de 60e minuut zelfs en ik vreet m'n schaamhaar op als dit toen op de boarding stond.
Ik heb die zin "nu je hier toch zit"toch echt gezien. Dus of ze hebben een deal met de TV regie afgesproken om het erin te monteren, of je moet niet zoveel drinken .
Get woke, go broke!
pi_65614585
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

zondag 1 februari 2009 @ 02:04:35 #294
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_65614615
Zo, net terug. Waarom speelde Lindgren niet zeg . Ik vind Marco niet vaak zwak 'presteren' maar vandaag is hij toch echt door het ijs gezakt zeg. Met Anita ( ) beginnen, en later als Vermaelen eruit moet Anita tegen Sibon(1.66 vs 1.98m ofzo!!) zetten wtf. Suárez uit vorm = Ajax uit vorm . Verder: Gabri .
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_65614627
quote:
Pranjic had schijnbaar een informeel gesprek met Van Basten een paar maanden terug.

Had dan eigenlijk wel verwacht dat ie in de winterstop was gekomen.
  zondag 1 februari 2009 @ 02:07:03 #296
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_65614642
quote:
Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Pranjic had schijnbaar een informeel gesprek met Van Basten een paar maanden terug.

Had dan eigenlijk wel verwacht dat ie in de winterstop was gekomen.
Handige speler, maar niet de missing link vind ik. Beetje het type Urby, maar dan wat doelgerichter.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_65614671
Heb het zelf ook niet op die board voorbij zien komen trouwens. Maar goed nou moet ik ook zeggen dat ik zelden mijn aandacht op die borden verleg. Een en al bagger op die borden tegenwoordig.
pi_65614678
quote:
Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waar haal je dat uit?
pi_65614682
quote:
Op zondag 1 februari 2009 02:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waar haal je dat uit?
Stond op elfvoetbal dacht ik.
pi_65614700
quote:
Op zondag 1 februari 2009 02:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Stond op elfvoetbal dacht ik.
Hmmm i see. Had er hem graag bij gehad moet ik zeggen.

Alleen de vraagprijs ligt wel rond de 10 miljoen euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')