Wat zeg je, nep sc-er?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ajax faalt altijd.
Jij faalt vanwege je TT.
Jij loopt hier allang rond wil je zeggenquote:
Wees blij dat je geen kaartjes hadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef bloodysunday het volgende:
kut,kut,kut zooi
Als je hier enkel bent om te trollen dan kan ik je dat afraden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ajax faalt altijd.
Jij faalt vanwege je TT.
naja, je doet het toch voor je club hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen kaartjes had
En toch, ik wil die derde ster daar ook hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef bloodysunday het volgende:
haha die gast op het einde, die ff uit zn plaat ging. haha
Dat hoor jij mij niet zeggen vriend, maar zo'n 90% van mijn posts zijn in de KLB SC. Ik voel me dus oprecht meer SC'er dan hij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij loopt hier allang rond wil je zeggen
Ik heb een seizoenkaart van Vitesse, misschien moet ik ook weer eens gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
naja, je doet het toch voor je club he
Ik ben een trol.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je hier enkel bent om te trollen dan kan ik je dat afraden.
De meeste Fok!kers hebben geen leven buiten Fok!, jij hebt dus al geen leven buiten de SCquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat hoor jij mij niet zeggen vriend, maar ik post zo'n 90% van mijn posts in de KLB SC. Ik voel me dus oprecht meer SC'er dan hij.
Toch maar ff een reactie :quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De meeste Fok!kers hebben geen leven buiten Fok!, jij hebt dus al geen leven buiten de SC
Hoe select kan je leefomgeving zijn![]()
Ik kijk niet verder dan de SC, vind het wel goed zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De meeste Fok!kers hebben geen leven buiten Fok!, jij hebt dus al geen leven buiten de SC
Hoe select kan je leefomgeving zijn![]()
Dan mag ik hopen dat je in (omgeving) Arnhem woont, want anders heb je niet veel motieven om voor een club als Vitesse te kiezenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenkaart van Vitesse, misschien moet ik ook weer eens gaan
Vitesse... was jij niet die ene die dit seizoen seizoenskaart voor ajax wilde dit seizoen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenkaart van Vitesse, misschien moet ik ook weer eens gaan
Ik woon er in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je in (omgeving) Arnhem woont, want anders heb je niet veel motieven om voor een club als Vitesse te kiezen
Dan mis je toch veelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kijk niet verder dan de SC, vind het wel goed zo.
Nooit!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vitesse... was jij niet die ene die dit seizoen seizoenskaart voor ajax wilde dit seizoen?
Dat is... ... ....quote:
Je zou het eens moeten doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik kijk niet verder dan de SC, vind het wel goed zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |