Buiten het strafschop gebied heeft dat geen enkel nut.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee dat zou voor het eerst zijn als een speler zich laat vallen.
Nah, dat heet een gekleurde brilquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef sjimz het volgende:
Hmm aan jullie reacties te zien ben ik blind
waarom niet? Het is gelijk opgaand...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:55 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Tegen dit Heerenveen hou het niet vol
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef Wilskracht het volgende:
Vanmiddag won Stoke City met 10 man van Manchester city dus dan kan Ajax ook wel van Heerenveen winnen
Ja dat zie je ook echt in de 2de ring ver achter de goalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als er enigzins twijfel is dan kan ik het begrijpen. Dit was duidelijk een terechte rode kaart.
Ik weet niet of het een voordeel is eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nu moeten we het nog wel zien af te maken natuurlijk..
Manchester cityquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef Wilskracht het volgende:
Vanmiddag won Stoke City met 10 man van Manchester city dus dan kan Ajax ook wel van Heerenveen winnen
NEC is iets totaal anders dan Heerenveen. Ik hoop echt dat Ajax wint maar, ik zie het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:57 schreef Cheiron het volgende:
Pff. tegen NEC maakten we toch ook nog 2 goals?
Niks leukers dan een avondje Pavlovven met vrienden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja dat zie je ook echt in de 2de ring ver achter de goal.
Zijn er grenzen aan jouw simpelheid eigenlijk? Of is je hele leven een Pavlov-reactie?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een voordeel is eigenlijk.
In ieder geval beter dan dat we zelf met 10 man staanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een voordeel is eigenlijk.
Welke wedstrijd kijk jij man? Luinge heeft één foute beslissing gemaakt en dat is het niet geven van een strafschop aan Heerenveen. Als Ajacied mag je echt 0,0 commentaar hebben op Luinge.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:58 schreef Scorpie het volgende:
LuingeWat een mongool blijft het ook he, Vermaelen maakt niet eens een overtreding want Beerens houdt Vermaelen ook vast, die Popov lamp had zijn 2e geel al lang op zak moeten hebben, en dan had je al een hele andere wedstrijd
Wat een knuppel
Dat hij dan weer rood trekt vind ik dan wel weer de enige juiste beslissing.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:58 schreef Scorpie het volgende:
Vermaelen maakt niet eens een overtreding want Beerens houdt Vermaelen ook vast,
Dat hij dan weer rood trekt vind ik dan wel weer de enige juiste beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |