[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 20 December 1999).]
quote:
op 12-20-1999 om 03:15 PM schreef gtotep het volgende:
phileine : ik zet er gewoon 1 poll op wat is hier tegen
daar is niks op tegen, zoals ik schreef. maar vorige keer werd er bij elke update van de poll een nieuw topic geopend, en dat werd op een gegeven moment wel erg veel. snappie?
verder vind ik de polls ook leuk hoor.
Dat geeft geen goed beeld zo
not.
Maar die is niet genomineerd, dus dan toch maar Karin opzouten. Bart en Ruud gun ik het beide.
Groetjes, Casey
quote:
op 12-20-1999 om 05:05 PM schreef Casey het volgende:
Toch hoop ik dat Karin raus moet. Uiteindelijk heeft zij het gled echt niet nodig, itt alle anderen. Ik gun het zelfs Willem meer dan aan haar...
Hoe komt iedereen er toch bij dat de anderen het geld wel NODIG hebben. Bij mijn weten hebben zowel Ruud als Willem gewoon een baan en woont Bart nog bij zijn ouders for crying out loud. Daar Karin een huisvrouw is die vier kinderen moet verzorgen en trouw van haar vent iedere week een envelopje met centjes krijgt heeft zij het geld niet nodig??? Wat een nonsense, niemand heeft het geld NODIG, geen een van alle kandidaten die ooit in dat huis hebben gezeten.
quote:
op 12-20-1999 om 05:00 PM schreef R@b het volgende:
Hoe staat die poll afgesteld ?? Een 2 uur geleden heb ik gestemd en nu kan het alweer ????Dat geeft geen goed beeld zo
Schrappen deze Poll en dit topic en een nieuwe, goed afgestelde poll in de enige goede topic.
Is maar een voorstel
quote:
op 12-20-1999 om 05:17 PM schreef swiebertje het volgende:
Schrappen deze Poll en dit topic en een nieuwe, goed afgestelde poll in de enige goede topic.Is maar een voorstel
Uhm bij VOO mag je wel een stuk of 15 keer achterelkaar stemmen in een uur als je wil dus dan zit je ook met dubbele votes.
[Dit bericht is gewijzigd door drummergirl (Datum 20 December 1999).]
Ik stem op wat ik de afgelopen 96 dagen gezien heb van de drie en niet om wie het geld beter gebruiken kan oid, dat mag geen rol spelen. En als ik terug kijk op alles mag van mij Ruud opsoutuh
Ik hoop toch Karin. Kan zij lekker thuis een zeer comfortabele luxe Kerst vieren, en dan vechten de mannen het uit. Ruud en Bart willen dat Ruud wint. Willem wil dat Willem wint. Ik stem op Karin om lekker naar huis te gaan donderdag. (Maar ik bel niet meer naar Veronica)
Even voor de goede orde, de term 'ouwe lullen' heeft in deze helemaal niets met leeftijd te maken, maar des te meer met opvatting en levensinstelling (ik ben zelf toch ook al 32, maar zeker geen OL).
Ik denk dat hij denk dat hij de wel van Karin kan winnen.
Ik heb gisteren zijn GRIJNS gezien, toen hem werd gevraagt in de DBK of hij wou winnen (Deze grijns had hij waarschijnlijk niet gehad als de andere bewoners erbij waren geweest) -> Schijnheiligheid
PS. Bij de laatste stemming (eindwinnaar)
Ik hoop dat dan de uitslag is:
(laagste percentage wint)
Bart 2%
Ruud 1%
Willem 97%
quote:
op 12-20-1999 om 08:55 PM schreef mimi het volgende:
Ik denk dat Karin maar naar huis moet gaan. Niet omdat ik haar er zo graag uit wil hebben, maar ik denk dat zij het liefste nu de kerstdagen bij haar gezin door zou brengen. Ze heeft vanavond nog wel gezegd dat ze graag zou winnnen, maar ik denk dat morgen of anders woensdag wel duidelijk wordt dat ze graag naar huis wil. Dus laten we dan maar op Karin stemmen. Bijkomend voordeel vind ik ook dat Willem dan met Ruud en Bart overblijft en dat kan hij dus nooooit meer winnen. Dan wint Bart en die geeft zijn geldprijs aan Ruud. (toch ?)
Dit vind ik nu echt pure onzin!!
Karin heeft inderdaad eens gezegd dat ze met de kerst best wel thuis wil zijn, maar ze heeft ook gezegd dat zee wil winnen, waarom zou je die 2e opmerking direct afzwakken, omdat ze een gezin heeft met kinderen????
Je hoort haar de laatste tijd niet eens over naar huis gaan en volgens mij is ze beretrots als ze het gehaald heeft.
Stuur dan Ruud naar huis, die heeft ook een vrouw en kind (als je toch zo redeneert) kan hij gelijk weer ff wat aan zijn sex tekort doen.
Nee hoor Karin blijft, ze is de enige vrouw, ze is bere sterk en voor zo'n lullige reden hoeft ze niet weg, laat haar ook weer eens een grens verleggen...
By the way. Ik hoop en denk dat Bart wint. Willem heeft al zijn kansen bij het publiek verspeeld. Karin wint het ook niet. Een te groot verschil met Bart in de polls. Dat wordt (mocht ze erin blijven) de laatste week nooit meer goed gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 21 December 1999).]
OK ff echt on-topic Ik zou het dood zonde vinden als Karin weg moet maar ik vrees dat het wel zo zal lopen. Argumenten als Karin heeft het geld niet nodig en ze zal wel thuis willen zijn met kerst vind ik trouwens echt te triest voor woorden. Kan je net zo goed nu dat hele huis leeghalen.
Stilletjes hoop ik nog steeds stiekum dat het bel publiek Ruud wegstemt....
Karin 2227
Ruud 1146
Bart 567
totaal: 3940
dit was de einduitslag van de poll op www.fokzine.net Nu staat er alweer een andere omdat van deze toch wel erg snel duidelijk werd wie men eruit wil hebben.
Bart blijft, dat was al duidelijk en ook uit andere polls blijkt deze uitslag Zie FOKZINE
De andere poll die in het Fok forum en het Veronica forum loopt na 650 stemmen (http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=176316 )
KARIN 47%
RUUD 38%
BART 13%
Ook via www.voorspel.nu is het overduidelijk dat Karin moet vertrekken, maar daar kun je elk uur opnieuw stemmen dus ik weet niet hoe betrouwbaar dat is
Op de Big-Brother Poll homepage van Jay http://drive.to/BigBrother is het verschil tussen Karin en Ruud echter maar 3%. Deze site zat er tot nu toe altijd heel dichtbij de einduitslag
Het kan toch nog spannend worden ????
Rob
quote:
op 12-21-1999 om 03:49 AM schreef Jane het volgende:
Even voor de goede orde, de term 'ouwe lullen' heeft in deze helemaal niets met leeftijd te maken, maar des te meer met opvatting en levensinstelling (ik ben zelf toch ook al 32, maar zeker geen OL).
Ruud: En de helft, da's vijftig procent!
Klopt het dat je ze ook alle drie kunt nomineren in jou poule?
quote:
op 12-21-1999 om 01:25 AM schreef HiZ het volgende:
Ik hoop dat Ruud eruitgaat, maar het zal Karin wel weer worden.
Heb ik iets gemist? Is Karin al eerder weggestemd? Heeft VOO daar toen een stokje voor gestoken?
quote:
op 12-23-1999 om 12:08 AM schreef Barbarella het volgende:
Van deze drie stem ik op Ruud; ik gun de drie genomineerden ieder de overwinning... Willem mag wat mij betreft zijn BB-koffer vast gaan inpakken...
Je moet maar zo denken B. waarom zou je als bewoner iemand nomineren waarvan je toch denkt/weet dat 'ie niet gaat winnen. Wipo (ik blijf dat een leuke benaming vinden, met dank aan Oliebol2000), mag nog eerst zichzelf flink uitsloven in de keuken voor een lekkere kerstkalkoen. Alleen als ik Bart of Ruud was zou ik even wachten met de eerste hap totdat Willem begonnen is.
Leuke quote trouwens uit "F. Bueller's day off", lachen film was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |