Wij hebben nog wat te verzilveren Peter, dat moesten we toch binnenkort maar eens gaan doen? Kunnen we taxerend om elkaar heen drentelen en ons verwonderenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan ik.
"Op 1 maart weeg ik 80" gaat hem niet meer worden.![]()
Maar 1 mei of 1 juni is eigenlijk ook wel best, ik heb geen enkele twijfel dat ik het ga halen, en voel me er wel opgewekt onder.
Ah, altijd gezellig met Pietjequote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Slecht, en de vooruitzichten nog slechter. Herstel in 2e helft van 2009 staat nu al serieus op de tocht, op richting depressie
.
Het "natte vinger gevoel" van mij zat wel aardig in de richting een jaar geledenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Slecht, en de vooruitzichten nog slechter. Herstel in 2e helft van 2009 staat nu al serieus op de tocht, op richting depressie
.
Hoe gaat 't met jou baanperikelenquote:
Zelfde nog. Geen zin in.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met jou baanperikelen? Je moest toen richting andere afdeling, geen zin in, en nu
?
Ja en dat van Businessweek, CNN money of ieder ander willekeurig financieel blad of internetwebsite ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het "natte vinger gevoel" van mij zat wel aardig in de richting een jaar geleden
Ik zie een lichtpuntje.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef CarOnline het volgende:
En ze willen me ook graag terug. Dus wie weet.
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben nog wat te verzilveren Peter, dat moesten we toch binnenkort maar eens gaan doen? Kunnen we taxerend om elkaar heen drentelen en ons verwonderen
Dementor, altijd goed voor een slimme opmerkingquote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en dat van Businessweek, CNN money of ieder ander willekeurig financieel blad of internetwebsite ook.
wat voor Award heb je verdient?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
Mijn award ava is bijna klaar ...
Vraag hier je FOK! Award 2008 Icon aan!
Heb geen geluid bij joetjoep nu, want dat trekt mijn tv-kaart weg op het moment. Maar het zal welquote:
Hoi.quote:
Vreemd gegaan?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey Buuv!
Ik heb gezondigd vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |