Hey Ruud, spreek es in je moerstaalquote:Op zondag 1 februari 2009 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee NMNS, come va?![]()
(geen geluid hier, moet opnieuw opstarten)
Gelukkig is Obama er nu. Die heeft opdracht gegeven om dat geval op Cuba te sluiten, dus misschien mogen jullie nou weer, daar in Duitsland!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al!
Het is allemaal de schuld van de Amerikanen
Je hebt gelijk, ik draaf door met mijn hobby, maar geef toe: dat doen die lui met die "spelletjes" ook vaakquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Ruud, spreek es in je moerstaal![]()
Maar 't gaat allemaal best goed hier.....![]()
@ Soury,
Spelletjes zijn een serieuze zaak jah![]()
Gedoe.. Ik word happy van je ava.. Blijven lachenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik draaf door met mijn hobby, maar geef toe: dat doen die lui met die "spelletjes" ook vaak![]()
Ik schrijf me meteen in!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig is Obama er nu. Die heeft opdracht gegeven om dat geval op Cuba te sluiten, dus misschien mogen jullie nou weer, daar in Duitsland!
Je kunt je niet voorstellen hoe happy ik daar zelf van wordquote:Op zondag 1 februari 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Gedoe.. Ik word happy van je ava.. Blijven lachen
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen hoe fappy ik daar zelf van word![]()
Nou ik zal je even bijpraten... het zit namelijk zo...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:47 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb alles weer gemist, als het goed is. Ik wil ook niet weten wat er is gebeurd![]()
Een hartelijk goedenavond, al tezaam!
Onzedelijke insinuatiesquote:Op zondag 1 februari 2009 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer meer Bart?
Trusten Ruud, het was gezellig!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Basta cosi. Vado a letto. Ciao a tutti.![]()
(trusten NMNS
)
Er zijn van die dagenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je maakt er een zooitje van![]()
Zeker weer zitten zuipen
Niks onzedelijks uit mijn mond.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Onzedelijke insinuaties![]()
Hoest met de Polen?
Jezallieeequote:Op maandag 2 februari 2009 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks onzedelijks uit mijn mond.![]()
En wat betreft de Polen: met de een wat beter met de ander wat minder. Dat volk neukt zich ook een slag in de rondte. Het lijken wel Nederlanders.![]()
Ben er nog even Caro, Bart lokte nog een reactie uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |