Lekkah.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]

Nee joh, het idee!
Nee, ik heb taart gehad

PM is opgeschoondquote:

Oeps ik quote je per ongeluk. Heeft niets met jou te doen. Is voor Liesquote:

Mag ik toch lachen?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps ik quote je per ongeluk. Heeft niets met jou te doen. Is voor Lies

Ja joh als ik iemand kan laten lachen is het goedquote:

Ik zit ook wel eens daar in het zuiden van Europa en ik heb het vermoeden dat ze met 60 miljoen man/vrouw nog niet het tiende halen van Fok!
  Ik zit ook wel eens daar in het zuiden van Europa en ik heb het vermoeden dat ze met 60 miljoen man/vrouw nog niet het tiende halen van Fok!  

Waar heb je het overquote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het valt hier best wel mee met het aantal posts.Ik zit ook wel eens daar in het zuiden van Europa en ik heb het vermoeden dat ze met 60 miljoen man/vrouw nog niet het tiende halen van Fok!

Geeft niet. Du hasst es nicht gewusst!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey Buuv!
Ik heb gezondigd vandaag

Lees het morgen wel als het sneller gaatquote:

Ik moet eigenlijk op afvalkamp. Dat bestaat in Amerika he. Fatcamp!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet. Du hasst es nicht gewusst! [ afbeelding ]

Waar heb je het overquote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees het morgen wel als het sneller gaat

Al een tijd hoor. Ik denk dat daarom de Amerikanen destijds ook zijn binnengevallen. Om die kampen te sluiten. Ze konden het gewoon niet hebben dat de Duitsers zo succesvol waren in het laten afvallen van mensen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Zouden ze dat in Duitsland nog hebben of is dat inmiddels echt afgeschaft?

Ik weet nog wel een adresje: RVS-kazerne in Oirschot.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk op afvalkamp. Dat bestaat in Amerika he. Fatcamp!
Zouden ze dat in Duitsland nog hebben of is dat inmiddels echt afgeschaft?

Cool ik hoef niet terug te lezenquote:

Belachelijk, laten ze zich met hun eigen zaken bemoeien.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Al een tijd hoor. Ik denk dat daarom de Amerikanen destijds ook zijn binnengevallen. Om die kampen te sluiten. Ze konden het gewoon niet hebben dat de Duitsers zo succesvol waren in het laten afvallen van mensen.

Hee NMNS, come va?quote:

)
 ) 

En Saddam had ook van die kampen. Rara wat was de reactie van de yanks daarop.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Belachelijk, laten ze zich met hun eigen zaken bemoeien.
Huhu hier zijn de geallieerden, joehoe! Kijk eens en hier zijn peuken en chocola!
Daar plukken we nóg de vruchten van!

"Tis maar een spelletje" hoorde ikquote:

Ja, daar heb je het al!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En Saddam had ook van die kampen. Rara wat was de reactie van de yanks daarop.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |