hey wat tof dat je meedoet. jij denkt niet dat inteelt heel veel zwakkere broeders maakt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:50 schreef gelly het volgende:
Waar gaat het over inteelt ?
Je verzint tegenwoordig je eigen nieuws ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey wat tof dat je meedoet. jij denkt niet dat inteelt heel veel zwakkere broeders maakt?
nou nee. ik trek conclusies. jeugdbenden gebruiken half imbeciele/zwakkere broeders om iemand af te knallen. of zie jij dat bericht zo niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Je verzint tegenwoordig je eigen nieuws ?
Ik zie het bericht prima. Ik zie alleen de link met inteelt niet zo. Zwakbegaafdheid is meestal niet het resultaat van inteelt, dat komt ook gewoon voor. Of heeft jouw moeder het ook met d'r broer gedaan ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ik trek conclusies. jeugdbenden gebruiken half imbeciele/zwakkere broeders om iemand af te knallen. of zie jij dat bericht zo niet?
afgezien van je laatste persoonlijke sneer, wil ik je best antwoord geven. maar pas als ik zeker weet dat je mijn vorige post ook echt ge-le-zen en be-gre-pen hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het bericht prima. Ik zie alleen de link met inteelt niet zo. Zwakbegaafdheid is meestal niet het resultaat van inteelt, dat komt ook gewoon voor. Of heeft jouw moeder het ook met d'r broer gedaan ?
Ik hoorde op de radio dat ze vooral ingezet werden als uitkijk. Niet voor het 'zwaardere' werk. Komt er politie aan, dan worden de 'uitkijkzwakbegaafden' (quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ik trek conclusies. jeugdbenden gebruiken half imbeciele/zwakkere broeders om iemand af te knallen. of zie jij dat bericht zo niet?
en hoe komt het dat criminelen in contact komen met zwakbegaafden? en hoe komt het dat er zoveel zwakbegaafden zijn?
ok. dank voor je bronaanpassing, alhoewel ik die duidelijk gegeven had.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Frutsel het volgende:
Bron toegevoegd in OP en TT aangepast, woord inteelt slaat nergens op
met alle respect.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:35 schreef Frutsel het volgende:
Bron graag met linkje aub, zodat mensen niet hoeven te zoeken![]()
Fokkers zijn lui, weet je toch
iedereen betaald veel aan ziektekosten, zijn ook mensen die niets betalen.
deze mensen moeten gewoon goed begeleid worden, gecontroleerd etc, door bijv familie of instanties
maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Tis gewoon triest
Op Tholen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
waar het onderzoek zich metname op richt is het inteelt/zwakbegaafdheidgehalte van den blanke crimineel
ja in de biblebelt. - edit -quote:
Ik ben blij dat je nu ook eens een topic verzint over het kleine menselijke leed op eilandjes en in de periferie van ons land. Het leven van de eerlijke, eenvoudige inwoners van Tholen is vaak ook helemaal niet zo gemakkelijk, dat blijft nogwel eens onderbelicht hier in NWS.quote:
ik ben blij dat jij op fok! steeds minder interessant en vooral irritant gevonden wordt. - edit -quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nu ook eens een topic verzint over het kleine menselijke leed op eilandjes en in de periferie van ons land. Het leven van de eerlijke, eenvoudige inwoners van Tholen is vaak ook helemaal niet zo gemakkelijk, dat blijft nogwel eens onderbelicht hier in NWS.
Jij speelt net zo hard op de man, door te zeiken over de topics die zoalshetis opent. Niet dat ik daarmee zijn gedrag goedpraat, maar doe jezelf SVP niet roomser dan de Paus voor ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
Jawel, hij is wel blij, want hij weet dat ik niet over hem ga jengelen in NWSfb..
NSFWfbquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, hij is wel blij, want hij weet dat ik niet over hem ga jengelen in NWSfb..
Idd. Zoalshetis is gewoon een beetje een eikel, maar daar hoeven we net zo min een famfare omheen te organiseren als om mijn leuk zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij speelt net zo hard op de man, door te zeiken over de topics die zoalshetis opent. Niet dat ik daarmee zijn gedrag goedpraat, maar doe jezelf SVP niet roomser dan de Paus voor ofzo.![]()
En hier nu graag weer on-topic verder, zonder het gebash.
Ik jengel niet over hem, ik speel niet op de man, en ik zeik al helemaal niet over hem, hier niet, in fb niet, en zoals zoalshetis hier reageert heb ik in 7 jaar nog nooit op iemand gereageerd, dus lul aub niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij speelt net zo hard op de man, door te zeiken over de topics die zoalshetis opent. Niet dat ik daarmee zijn gedrag goedpraat, maar doe jezelf SVP niet roomser dan de Paus voor ofzo.![]()
En hier nu graag weer on-topic verder, zonder het gebash.
precies. of om jouw gaafheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Idd. Zoalshetis is gewoon een beetje een eikel, maar daar hoeven we net zo min een famfare omheen te organiseren als om mijn leuk zijn.
ach knul. je weet volgens mij niet half hoe persoonlijk je bezig bent. maar allah zij met je! en zwakbegaafdheid uit zich al eerste met stoïcijns gedrag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik jengel niet over hem, ik speel niet op de man, en ik zeik al helemaal niet over hem, hier niet, in fb niet, en zoals zoalshetis hier reageert heb ik in 7 jaar nog nooit op iemand gereageerd, dus lul aub niet.
En aub reageer zelf ook niet over zoalshetis' gedrag hier, maar in fb graag, daar is fb voor.
Schelden?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Genoeg nu Pappie_Culo, dit soort gescheld ga je maar via PM of via MSN doen ofzo.
Het onderwerp hier is de toename van het aantal zwakbegaafden in jeugdbendes. Graag on-topic of wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |