Tja dat heb je overal. Alles wordt duurder dus de kaartjes ook. Ik denk dat alles eromheen ook gewoon duurder wordt. Dan krijg je automatisch dat ze ook meer geld vragen voor de kaarten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef AgeEll het volgende:
kaarten zijn wel echt duurder geworden, volgens mij is het nu inclusief vroegboek 140euro, daarna 150euro!. Is in een paar jaar tijd wel veel gestegen. Ligt dat nou aan de bands die steeds meer geld vragen?
Alsjeblieft niet. Die gasten staan te pas en te onpas op Rock am Ring en zo leuk zijn ze niet. Tenzij je een paar uur van te voren al in het voorste vak gaat staan kom je er niet eens bij. Irritant.quote:
Muse niet als afsluiter. Misschien als Late Night Special.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:21 schreef AgeEll het volgende:
Eerste band voor 2010 is bevestigd en het is een topper: Rammstein!!!![]()
![]()
Geruchten: Muse - Linkin Park
Als het deze bands zijn heb je de drie afsluiters natuurlijk te pakken. Hoewel muse ook een mooie midnight special is.
http://www.rock-am-ring.com/
Ik wachtte al totdat je zou reageren als vaste RAR klantquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Muse niet als afsluiter. Misschien als Late Night Special.
Ik denk dat er nog een paar hele grote bands bij komen. Afgelopen jaar was in dat opzicht wat minder, maar ik denk dat Rammstein en Linkin Park een goede kans maken. Waarschijnlijk dan nog een grote buitenlandse act erbij. Dat is wel een voordeel. Rammstein is een internationaal bekende band en duits. Dus pakken ze voor de 3de headliner een buitenlandse band. Dat doen ze bijna elk jaar
wordt idd wel te veel metallica op RAR, maar met de death magnetic tour zijn ze nog niet geweest en vorige x was echt top. Maar ik ben dan ook fan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Die gasten staan te pas en te onpas op Rock am Ring en zo leuk zijn ze niet. Tenzij je een paar uur van te voren al in het voorste vak gaat staan kom je er niet eens bij. Irritant.
ja maar het zal niet een eenmalige verhoging zijn denk ik, dat blijft dan wel staan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja dat heb je overal. Alles wordt duurder dus de kaartjes ook. Ik denk dat alles eromheen ook gewoon duurder wordt. Dan krijg je automatisch dat ze ook meer geld vragen voor de kaarten.
Ik denk misschien dat ze ook groots willen uitpakken omdat het een 25 jarig jubileum is. Normaal gesproken is het al groots, maar misschien dat ze het nu helemaal idioot maken
ben er ook bang voor iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:35 schreef AgeEll het volgende:
[..]
wordt idd wel te veel metallica op RAR, maar met de death magnetic tour zijn ze nog niet geweest en vorige x was echt top. Maar ik ben dan ook fan.
[..]
ja maar het zal niet een eenmalige verhoging zijn denk ik, dat blijft dan wel staan.
Dacht dat ze deze zomer met een 'sick of the studio tour' bezig waren, dus dan lijkt het mij dat ze met nieuw materiaal gaan komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:09 schreef Komakie het volgende:
KoRn komt niet. Kan ik me niet voorstellen waarom.
Ja maar ze stonden vorig jaar ook al en het jaar daarvoor (of het jaar daarvoor) ook al op RAR. Ik denk dat ze wel een jaartje overslaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dacht dat ze deze zomer met een 'sick of the studio tour' bezig waren, dus dan lijkt het mij dat ze met nieuw materiaal gaan komen.
Aha. Rock am Ring is zo'n succes dat ze er nog een extra locatie bij hebben gedaan denk ik dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef caspervc het volgende:
De locatie Broekpaling.
De bands zijn precies hetzelfde, zij het op andere dagen...
Lokatie is anders.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is overigens het verschil met Rock Am Ring en Rock Im Park? Ik zie dat het op dezelfde data plaatsvindt.
Ik vind het nu al leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:43 schreef Komakie het volgende:
*Schopje*
Nieuwe namen bekend gemaakt:
Airbourne
As I Lay Dying
Bullet For My Valentine
Editors
Gogol Bordello
Gossip
Jan Delay & Disko No. 1
Kasabian
KISS
Motörhead
Muse
Rise Against
Sportfreunde Stiller
Volbeat
Ik moet zeggen dat ik van de headliners echt niet gelukkig wordt ofzo. Kiss zit ik absoluut niet op te wachten. Muse is wel aardig, maar hoeft van mij geen afsluiter te zijn en Rammstein is leuk om een keer te zien, maar heeft niet zo mijn voorkeur.
Tot nu toe vind ik Volbeat de enige echt vette band en Muse wil ik ook wel zien. Dan zitten er nog een paar bij in categorie "wel aardig" vallen zoals Rise Against en Bullet for my Valentine.
Op Ringrocker staat in de Gerüchteküchen ook niet echt veel boeiends. Jay-Z en Paramore. Korn staat er ook bij, maar ik neem aan dat die niet komen aangezien ze de afgelopen 3 jaar al 2 keer zijn geweest.
Wie weet komen Linkin Park en Greenday nog wel.
Als Linkin Park komt, wordt Muse late night special en Linkin Park een afsluiter. Maar als hebben we niets aan natuurlijk. Of Muse staat dan voor Linkin Park. Net als 3 jaar terug, maar LNS zou vetter zijn. Muse heeft altijd wel leuke lichtshow erbij wat natuurlijk beter uit komt in het donker.
Ik hoop in ieder geval wel dat er nog aardig wat vette dingen bij komen want nu is het echt te magertjes. Aan de andere kant vond ik de afsluiters vorig jaar (op Limp Bizkit na) ook niet echt boeiend en was het ook weer een super festival dus het zal wel goed komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |