quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:Vrienden van me wilden zaterdag al naar huis gaan omdat ze de regen en de kou zo zat waren!

Uiteindelijk zijn ze zondagnacht om 01:00 uur vertrokken.
Wat een idioten. Het was super mooi weer tijdens alle optredens. Vooral als je na 17:00 naar het terrein ging. Ik heb geen spatje regen gehad op het terrein zelf.
Even mijn review

Eerste dag maar eens naar het alterna gelopen.
Shinedown gezien. Ik vond het matig. Vooral de zang was niet geweldig. Terwijl ik ze in de HMH gezien heb als voorprogramma van Disturbed en toen vond ik het best vet. Mager 6je.
Daarna Enter Shikari. Niet zo mijn ding. Ging ik vooral mee voor een goed plaatsje bij Papa Roach. Iemand anders wilde ze wel graag zien. Daarom geen cijfer.
Papa Roach was echt meesterlijk zoals altijd! Misschien de niet de meest grote band en niet iedereen is het met me eens, maar die gasten hebben altijd zo veel energie en het is live zo'n heerlijk optreden dat ik het altijd vet vindt

8
Daarna maar eens lekker gaan eten.
Even gaan kijken bij Milow. Het duurde echt een eeuwigheid voordat we de tent in mochten

Uiteindelijk 2 nummers gezien. Hij speelt en zingt wel goed maar ik ben bang dat 45min lang te veel van het goed zou zijn geweest.
Nog even een stukje van The Killers meegepakt. Ik wilde graag Somebody Told Me horen en dat was het 2de nummer dus daar waren we snel klaar

Goeie lichtshow en speelden ook prima, maar ik vond het geluid een beetje schel klinken waardoor het toch minder was. Dat vond ik sowieso een probleem bij het hoofdpodium. Geluid was erg matig.
Uiteindelijk bij Marilyn Manson terecht gekomen en jezus wat was dat een aanfluiting. Van ellende maar na een paar nummers weg gelopen. Eerst waren een paar onbekende nummers dus we hebben nog even wat bekende afgewacht. Misschien dat het daar aan lag. Maar die waren net zo ruk. Het was net alsof die gast helemaal stoned, dronken en onder de pillen op het podium stond (alles tegelijk).
Dat hij een groot gedeelte van zijn beroemdheid aan zijn voorkomen te danken heeft snap ik ook wel, maar het was echt te matig voor woorden. Cijfer een 3
de 2 punten zijn voor de geluidsman omdat die elke keer de microfoonstandaard weer overeind zette als Marilyn hem weer had omgeschopt

Niet gewacht op KoRn. Dat was wel jammer. Omdat MM zo tegen viel en we daar weg liepen viel er zo'n groot gat dat het echt kut was om te wachten. Me vriendin verging echt van de kou dus die had helemaal zoiets van "zak erin". Toen zijn we maar naar huis gegaan.
Volgende dag bij Volbeat begonnen. Goed optreden als altijd. Is gewoon een goeie band die heel snel steeds groter wordt en terecht. Helaas net het begin gemist maar toch een 7.5.
nog heel even een stukje Madness gezien. Dat was ook wel grappig, maar dan eigenlijk alleen de bekende nummertjes.
Prodigy is niet mijn ding maar heb ik wel helemaal uitgezeten omdat er een paar waren die het wel wilden zien. Ik vond het ook wat tegenvallen, maar heel veel mensen gingen uit hun dak dus het zal wel aan mij gelegen hebben cijfer 6.
Slipknot gezien en in het 2de vak gestaan (net als bij Volbeat en The Killers)
Goed te zien maar het geluid vond ik dramatisch zoals we vaker op het hoofdpodium. De zang stond veel te zacht net als de gitaren. Show was verder wel ok. Vooral de drums op het einde was natuurlijk cool (toen die omhoog ging, en rond draaien enzo

cijfer 6.5
Laatste dag begonnen met Guano Apes. Volgens mij was het wel goed te doen maar we stonden ver weg aan de zijkant dus slecht te zien.
Billy Talent was voor de fans wel ok. Jammer dat we niet in het 2de vak konden komen omdat die gewoon niet open ging. Was verder wel aardig maar ook niet zo mijn ding. cijfer: 7
Als laatste Limp Bizkit. Daar konden we wel in het 2de vak komen met genoeg ruimte om te kunnen springen en gek doen. En het ging he-le-maal los!!!!! Fantastisch!!!! Ze kunnen het nog steeds. Anderhalf uur lang alleen maar hits! heerlijk!!!
Cijfer dikke 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"