abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:51:16 #126
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_69232974
Heb er ook weer flink zin in. Vind de line up ook geen probleem, niet heel sterk maar genoeg leuke bandjes om me goed bezig te houden. Nu heb ik tenminste meer tijd om wat te ontdekken. Drie jaar geleden was het van de ene naar andere hollen om elke bekende band te zien
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:13:59 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69247575
Dik tevreden met de line-up, zelfs met de headliners (hoewel die niet groots zijn...)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:21:02 #128
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_69310518
ze hebben de opzet bij het hoofdpodium veranderd

je kan alleen nog maar vanaf de zijkant erin, dus aan de andere kant van de pitboxen, op het circuit zelf.
er wordt met stoplichten aangegeven of er nog plek is.

op zich goed dat ze het proberen te verbeteren, wat het werd steeds chaotischer bij de ingang van die voorste vakken.
En goed dat ze sowieso een stop erop zetten, bij Werchter twee jaar geleden werd ik echt fijn gedrukt bij Metallica, wat een drukte zeg

http://www.rock-am-ring.com/pdf/RaR_Wellenbrecher_Zugang.pdf
  zondag 24 mei 2009 @ 19:27:44 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69359509
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef AgeEll het volgende:
ze hebben de opzet bij het hoofdpodium veranderd

je kan alleen nog maar vanaf de zijkant erin, dus aan de andere kant van de pitboxen, op het circuit zelf.
er wordt met stoplichten aangegeven of er nog plek is.

op zich goed dat ze het proberen te verbeteren, wat het werd steeds chaotischer bij de ingang van die voorste vakken.
En goed dat ze sowieso een stop erop zetten, bij Werchter twee jaar geleden werd ik echt fijn gedrukt bij Metallica, wat een drukte zeg

http://www.rock-am-ring.com/pdf/RaR_Wellenbrecher_Zugang.pdf
Er zit altijd al een stop op hoor. Vorig jaar mocht ik er op een gegeven moment niet meer in.....

Maar goed dat ze het aan de zijkant doen. Op die manier gaan mensen er toch minder snel lang staan wachten aangezien je weinig ziet buiten het terrein. Je kunt ook veel makkelijker bij wat te eten op deze manier.
Anders was het altijd zo dat je helemaal terug moest om achterin wat te eten te halen. Of daar aan de zijkant bij de start/finish, maar dan moest ook weer helemaal om het gebouw heen om weer naar een plekje vooraan te gaan. Ik denk dat dit nu een heel stuk makkelijker/beter is geworden. Als je nu op een band staat te wachten kun je heel makkelijk 2 bands van te voren gaan. Mocht het ff rustig zijn bij die ingang kun je snel ff iets te eten halen, als het druk is blijf je lekker binnen staan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_69389425
* Hansch hoopt dat het volgende week ook zulk lekker weer is
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  maandag 25 mei 2009 @ 23:48:47 #131
10863 AgeEll
pi_69403567
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef Hansch het volgende:
* Hansch hoopt dat het volgende week ook zulk lekker weer is
ik zat er vandaag ook over na te denken,

als het maar droog is iig
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:54:51 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69429209
Als het zulk weer is als vandaag wordt het niet best.
Ach gewoon zorgen voor genoeg kleding mee.

Ik neem gewoon 3 broeken mee, paar shirts en wat ander gedoe (extra paar schoenen enzo) dan weet ik iig zeker dat ik niet zonder schone (droge) kleren kom te zitten.

En natuurlijk een regenjas mee....
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:43:44 #133
10863 AgeEll
pi_69433815
poncho gaat sowieso mee
zitten toch in een gebied dat een buitje wel kan overkomen.

ben de dagen aan het aftellen, nog maar 9 nachtjes slapen
pi_69435394
Ik help het jullie allemaal iig hopen dat het mooi weer gaat worden. Vorig jaar was het savonds wel cool met al die mist onderweg van de camp naar de stages, maar hoop dat er veel zon is!!!

Wel naast bier dan ook water drinken, anders gaat het niet goed
pi_69436823
Roze poncho's ftw!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:00:37 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69437065
Niet te warm natuurlijk. Dan verga je van de hitte (hoezo zeuren... )

Zoals vorig jaar bij Kid Rock. Perfect weertje
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:31:06 #137
10863 AgeEll
pi_69438229
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:00 schreef Komakie het volgende:
Niet te warm natuurlijk. Dan verga je van de hitte (hoezo zeuren... )

Zoals vorig jaar bij Kid Rock. Perfect weertje
ja, dat was lekker weer toen, ik stond toen lekker halverwege met een calippo in mijn mik

maar warmer dan dat, wordt ook weer Te warm idd

ideaal is 20-22 graden en droog. en savonds niet te erg afkoelen natuurlijk
we staan er tot 3uur ofzo, moet geen kou leiden
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:37:01 #138
10863 AgeEll
pi_69438457
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Romanov het volgende:
Ik help het jullie allemaal iig hopen dat het mooi weer gaat worden. Vorig jaar was het savonds wel cool met al die mist onderweg van de camp naar de stages, maar hoop dat er veel zon is!!!

Wel naast bier dan ook water drinken, anders gaat het niet goed

idd, die mist was wel vet, nog een paar vette foto's gemaakt. Mooie effecten rond lichtgevende borden van RAR zelf, en leuke foto's van mensen in de verte. dat gaf een leuk zombie effect
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:26:52 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69443845
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ja, dat was lekker weer toen, ik stond toen lekker halverwege met een calippo in mijn mik

maar warmer dan dat, wordt ook weer Te warm idd

ideaal is 20-22 graden en droog. en savonds niet te erg afkoelen natuurlijk
we staan er tot 3uur ofzo, moet geen kou leiden
great minds think alike

Het ziet er hier ook naar uit dat het elke avond laat wordt.
De eerste avond is er natuurlijk KoRn die pas om 1:45 begint. Wel een klote tijd want dan ben je al redelijk gesloopt.
De 2de Slipknot. Dan wordt het iets vroeger.
Maar de 3de is nog om 0:30 Peter Fox die me vriendin heel graag wil zien....

btw, waar blijft dat blokkenschema (in algemeen gevraagd...)
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:41:38 #140
10863 AgeEll
pi_69459001
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

great minds think alike

Het ziet er hier ook naar uit dat het elke avond laat wordt.
De eerste avond is er natuurlijk KoRn die pas om 1:45 begint. Wel een klote tijd want dan ben je al redelijk gesloopt.
De 2de Slipknot. Dan wordt het iets vroeger.
Maar de 3de is nog om 0:30 Peter Fox die me vriendin heel graag wil zien....

btw, waar blijft dat blokkenschema (in algemeen gevraagd...)
idd, blokkenschema wordt moeilijk verhaal, nobody cares of kan het niet.

ik vind het wel vet dat Korn zo laat komt, zaterdag ga ik waarschijnlijk ook naar Mando Diao, dat wordt ook weer laat. en zondag nog ff kijken. Peter Fox is toch van Haus am See ofzoiets, das wel geinig maar ik ben dan wel echt kapot waarschijnlijk
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:20:47 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69503035
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef AgeEll het volgende:

[..]

idd, blokkenschema wordt moeilijk verhaal, nobody cares of kan het niet.

ik vind het wel vet dat Korn zo laat komt, zaterdag ga ik waarschijnlijk ook naar Mando Diao, dat wordt ook weer laat. en zondag nog ff kijken. Peter Fox is toch van Haus am See ofzoiets, das wel geinig maar ik ben dan wel echt kapot waarschijnlijk
Hmm KoRn had van mij wel eerder mogen komen.
Het nadeel vind ik ook vooral dat je heel laat op de avond (zeg maar nacht) lang moet wachten op een band terwijl er weinig anders meer te zien is.
Je moet toch zeker wel 45 min wachten voordat ze opkomen. Als er weinig anders te doen is, is dat best lang denk ik dan.

Zeker aangezien het wel een zware dag is. We gaan pas op vrijdag heel vroeg weg. Dus dan moet je op vrijdag alles doen. Er heen rijden, plekje zoeken, bandje halen, voor het eerst in de bus en natuurlijk de partytent opzetten

Vooral dat bandje halen en voor het eerst de bus in kan echt rete lang duren.
Iedereen kaartje kopen enzo. Eerst 3 bussen moeten wachten aangezien je er nooit gelijk de eerste keer in kan. Of je moet super vroeg naar het terrein gaan maar dat gaat natuurlijk niet lukken.

Donderdag al weg gaan is in ieder geval geen optie aangezien me vriendin en ik allebei donderdag moeten werken....

Ik denk dus dat ik vrijdagavond laat moe'er ben dan zondag. Aan de andere kant moet ik maandag er weer vroeg uit aangezien ik vanaf half 4 s'middags weer moet werken dus het wordt ff heftig

Peter Fox is idd van Haus am See. Maar ook nog van een heleboel andere liedjes.
Mijn vriendin als Duits-fan (eigenlijk oostenrijks, maar ach dezelfde taal) vind het helemaal geweldig.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:43:54 #142
10863 AgeEll
pi_69510753
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

verhaal
daar heb je wel gelijk in, maar toch lijkt het wachten nooit zo lang bij RAR, snachts kan dat anders zijn. Ga iig donderdag lekker vroeg naar bed. Ik had vorig jaar 2 korte nachten voordat ik naar RAR ging, en toen was ik echt gesloopt op de zondag, had nergens meer energie voor.

Het bandje halen vind ik wel redelijk geregeld, stond vorig jaar niet debiel lang in een rij.

Ik heb iig veel liever dat ze nu zo laat doorgaan dan bijvoorbeeld op Pinkpop waar het om 11 uur stopt.

Nog maar een weekje

weet niet hoe het weer daar is, maar hopelijk trekt het weer van komend weekeinde door.
pi_69531638
Lekker laat doorgaan ideaal

Vroeg gaan slapen is voor mietjes :-P
in 2007 was ik ook elke nacht wakker tot het licht begon te worden, ook wel eens een nachtje overgeslaan. Vermoeiend dat wel, maarja het is maar 1 keer in het jaar rockamring
  maandag 1 juni 2009 @ 00:17:53 #144
10863 AgeEll
pi_69590803
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C

ziet er lekker uit
6!! graden snachts, benieuwd hoe het doorzet, hopelijk wel droog.

heb er, met die beelden van Pinkpop echt veel zin in.
pi_69591799
Ik heb tot nu toe al alles meegemaakt qua weer.De N"rburgring heeft een beetje zijn eigen wetten.Maar 6 graden is inderdaad fucking koud.
pi_69609953
het was even zoeken maar ik heb een blokkenschema gevonden
http://lserver.marvings.de/PRaRP2009.0.5.pdf
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef AgeEll het volgende:

[..]

een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.

zondag zit ik echt met Billy Talent in mijn maag, ik vind er echt geen drol aan, maar ik denk niet dat ik terug kom in het voorste vak met Limp Bizkit als ik weg ga, en ik wil dat wel erg graag. Vorig jaar stond ik wat achteraf met RATM en dat vond ik echt minder.
Dilemma's
pi_69616921
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef AgeEll het volgende:
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C

ziet er lekker uit

Inderdaad met die pinkpop beelden wordt de zin wel gekweekt voor dit weekend Ik hoop echt dat het weer een beetje meezit...zolang het maar droog blijft Vorig jaar kon ik helaas niet mee, maar vrienden van me hadden mijn tent mee. Die tent kon de regen niet aan moesten ze in de auto gaan pitten Ik hoop dat het dit jaar beter wordt Zonnetjes is wel zo aangenaam
They remind you of the beauty of pure simple things. You forget, because you're so busy going from a to z, that there's 24 letters in between.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:23:19 #148
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_69618118
Nee niet weer focking 6 graden 's nachts. 2 jaar geleden was het ookal zo tiefus koud! Toen met trui + 2 t-shitrs+ broek+2 paar sokken te bed gelegen :S
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:33:29 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69622889
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef machine-motorhead het volgende:

het was even zoeken maar ik heb een blokkenschema gevonden
http://lserver.marvings.de/PRaRP2009.0.5.pdf
[..]
Vet cool!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:37:41 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69622956
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef AgeEll het volgende:
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C

ziet er lekker uit

hmmm het is alweer kouder geworden. Er staat nu
Donderdag 4 Jun overdag 12°C s'nachts 4°C

Hoewel dit er al wel wat anders uit ziet:
http://www.wetter.com/wet(...)ersage/?id=DE0005653

toch ietsje beter...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')