Er zit altijd al een stop op hoor. Vorig jaar mocht ik er op een gegeven moment niet meer in.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef AgeEll het volgende:
ze hebben de opzet bij het hoofdpodium veranderd
je kan alleen nog maar vanaf de zijkant erin, dus aan de andere kant van de pitboxen, op het circuit zelf.
er wordt met stoplichten aangegeven of er nog plek is.
op zich goed dat ze het proberen te verbeteren, wat het werd steeds chaotischer bij de ingang van die voorste vakken.
En goed dat ze sowieso een stop erop zetten, bij Werchter twee jaar geleden werd ik echt fijn gedrukt bij Metallica, wat een drukte zeg![]()
http://www.rock-am-ring.com/pdf/RaR_Wellenbrecher_Zugang.pdf
ik zat er vandaag ook over na te denken,quote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef Hansch het volgende:
* Hansch hoopt dat het volgende week ook zulk lekker weer is
ja, dat was lekker weer toen, ik stond toen lekker halverwege met een calippo in mijn mikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:00 schreef Komakie het volgende:
Niet te warm natuurlijk. Dan verga je van de hitte(hoezo zeuren...
)
Zoals vorig jaar bij Kid Rock. Perfect weertje
idd, die mist was wel vet, nog een paar vette foto's gemaakt. Mooie effecten rond lichtgevende borden van RAR zelf, en leuke foto's van mensen in de verte. dat gaf een leuk zombie effectquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Romanov het volgende:
Ik help het jullie allemaal iig hopen dat het mooi weer gaat worden. Vorig jaar was het savonds wel cool met al die mist onderweg van de camp naar de stages, maar hoop dat er veel zon is!!!
Wel naast bier dan ook water drinken, anders gaat het niet goed
great minds think alikequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja, dat was lekker weer toen, ik stond toen lekker halverwege met een calippo in mijn mik![]()
maar warmer dan dat, wordt ook weer Te warm idd
ideaal is 20-22 graden en droog. en savonds niet te erg afkoelen natuurlijk
we staan er tot 3uur ofzo, moet geen kou leiden
idd, blokkenschema wordt moeilijk verhaal, nobody cares of kan het niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
great minds think alike
Het ziet er hier ook naar uit dat het elke avond laat wordt.
De eerste avond is er natuurlijk KoRn die pas om 1:45 begint. Wel een klote tijd want dan ben je al redelijk gesloopt.
De 2de Slipknot. Dan wordt het iets vroeger.
Maar de 3de is nog om 0:30 Peter Fox die me vriendin heel graag wil zien....
btw, waar blijft dat blokkenschema(in algemeen gevraagd...)
Hmm KoRn had van mij wel eerder mogen komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
idd, blokkenschema wordt moeilijk verhaal, nobody cares of kan het niet.
ik vind het wel vet dat Korn zo laat komt, zaterdag ga ik waarschijnlijk ook naar Mando Diao, dat wordt ook weer laat. en zondag nog ff kijken. Peter Fox is toch van Haus am See ofzoiets, das wel geinig maar ik ben dan wel echt kapot waarschijnlijk
daar heb je wel gelijk in, maar toch lijkt het wachten nooit zo lang bij RAR, snachts kan dat anders zijn. Ga iig donderdag lekker vroeg naar bed. Ik had vorig jaar 2 korte nachten voordat ik naar RAR ging, en toen was ik echt gesloopt op de zondag, had nergens meer energie voor.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef AgeEll het volgende:
[..]
een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.![]()
zondag zit ik echt met Billy Talent in mijn maag, ik vind er echt geen drol aan, maar ik denk niet dat ik terug kom in het voorste vak met Limp Bizkit als ik weg ga, en ik wil dat wel erg graag. Vorig jaar stond ik wat achteraf met RATM en dat vond ik echt minder.
Dilemma's
Inderdaad met die pinkpop beelden wordt de zin wel gekweekt voor dit weekendquote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef AgeEll het volgende:
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C
ziet er lekker uit![]()
6!! graden snachts, benieuwd hoe het doorzet, hopelijk wel droog.
heb er, met die beelden van Pinkpop echt veel zin in.
Vet cool!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef machine-motorhead het volgende:
het was even zoeken maar ik heb een blokkenschema gevonden
http://lserver.marvings.de/PRaRP2009.0.5.pdf
[..]
hmmm het is alweer kouder geworden. Er staat nuquote:Op maandag 1 juni 2009 00:17 schreef AgeEll het volgende:
Donderdag 4 Jun
overdag 14°C snachts 6°C
ziet er lekker uit![]()
6!! graden snachts, benieuwd hoe het doorzet, hopelijk wel droog.
heb er, met die beelden van Pinkpop echt veel zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |