abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68847405
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:27 schreef Romanov het volgende:
Ik heb RaR dit jaar maar eens ingeruild voor Graspop. Verleden edities waren erg cool, ik vind de lineup dit jaar in vergelijking met voorgaande jaren wat magertjes. Campsite gebeuren mis ik wel altid, die duitsers kunnen feestjes bouwen
Het is ind wel wat minder dan andere jaren, maar vorig jaar moest ik helaas ook skippen

Ik doe meestal RaR en Graspop, dus nu ook weer 14.gif
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:39:37 #102
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68847910
Cock am Ring
Dichter bij de bundel
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:41:30 #103
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_68847965
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:39 schreef Paar het volgende:
Cock am Ring
pi_68848834
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef Hansch het volgende:

[..]

Het is ind wel wat minder dan andere jaren, maar vorig jaar moest ik helaas ook skippen

Ik doe meestal RaR en Graspop, dus nu ook weer 14.gif
Jaaaa, dat is misschien wel weer iets voor volgend jaar. Doe ik er gelijk een retourtje Lowlands bij dan is het hele festival jaar weer compleet (de betaalde dingen dan

Overigens raad ik mensen aan om op woensdag je tentspot uit te gaan zoeken, ben er in 2007 met de trein geweest (ben je trouwens 6-7 uurtjes onderweg, was een eerdere vraag) en kwamen we op donderdag middag rond 17:00 aan. Konden we mooi onderaan de heuvel campen bij B7 (ja, voorbij die 2 fucking hellingen ja )
  maandag 11 mei 2009 @ 00:10:47 #105
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_68890927
ik kan gewoon niet wachten tot het weer zover is, nog maar 3,5 week,
ik vind de line-up dit jaar dik in orde, elke dag zijn er zat bands die ik wil zien,
daarnaast wil ik ook wat tijd hebben om lekker rond te lopen, nieuwe bands te ontdekken en lekker te eten. Want dat is er in overvloed..........en bier natuurlijk
pi_68913105
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Romanov het volgende:

[..]

Jaaaa, dat is misschien wel weer iets voor volgend jaar. Doe ik er gelijk een retourtje Lowlands bij dan is het hele festival jaar weer compleet (de betaalde dingen dan

Overigens raad ik mensen aan om op woensdag je tentspot uit te gaan zoeken, ben er in 2007 met de trein geweest (ben je trouwens 6-7 uurtjes onderweg, was een eerdere vraag) en kwamen we op donderdag middag rond 17:00 aan. Konden we mooi onderaan de heuvel campen bij B7 (ja, voorbij die 2 fucking hellingen ja )
Wij gaan elk jaar (2006, 2007 en dan nu weer) met de auto lekker relaxed en weg wanneer je wilt.
Wij gaan ook woensdagochtend al door, zodat we rond de middag er zijn tentje opzetten op het gemak en dan pilzen

in 2007 zaten we op camping A5 (wel relaxed) en in 2006 op C7 ( dat was echt een kuteind )

Bands die ik sowieso wil zien :

Alexisonfire
All That Remains
Billy Talent
Black Stone Cherry
Dir En Grey
DragonForce
Duff McKagan's Loaded
Enter Shikari
Five And The Red One
Five Finger Death Punch
Flogging Molly
Guano Apes
Hollywood Undead
Juliette Lewis And The New Romantiques
Killswitch Engage
Korn
Limp Bizkit
Machine Head
Marilyn Manson
Nervecell
Pain
Papa Roach
Sevendust
Shinedown
Slipknot
Staind
The Prodigy
The Subways
Trivium
Volbeat

Degene dikgedrukt sta ik sowieso vooraan
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:32:12 #107
10863 AgeEll
pi_68983137
definitieve schema is bekend!!
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:56:40 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69025347
Vet
Wel een paar kleine aanpassingen aan het schema wat ik een tijdje geleden postte maar die zijn eigenlijk voornamelijk positief

Is er iets van een blokkenschema te vinden ofzo? Vind ik altijd wel makkelijk

Zoals het er nu uit ziet is het vrijdag Alterna en zaterdag en zondag Main Stage.
Grappig dat eigenlijk alle bands die ik wil zien op hetzelfde podium staan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:22:56 #109
10863 AgeEll
pi_69026272
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Komakie het volgende:
Vet
Wel een paar kleine aanpassingen aan het schema wat ik een tijdje geleden postte maar die zijn eigenlijk voornamelijk positief

Zoals het er nu uit ziet is het vrijdag Alterna en zaterdag en zondag Main Stage.
een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.

zondag zit ik echt met Billy Talent in mijn maag, ik vind er echt geen drol aan, maar ik denk niet dat ik terug kom in het voorste vak met Limp Bizkit als ik weg ga, en ik wil dat wel erg graag. Vorig jaar stond ik wat achteraf met RATM en dat vond ik echt minder.
Dilemma's
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:29:42 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69062733
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef AgeEll het volgende:

[..]

een blokkenschema zou wel handig zijn ja, ben niet zo'n ster in het maken van zo'n ding.

zondag zit ik echt met Billy Talent in mijn maag, ik vind er echt geen drol aan, maar ik denk niet dat ik terug kom in het voorste vak met Limp Bizkit als ik weg ga, en ik wil dat wel erg graag. Vorig jaar stond ik wat achteraf met RATM en dat vond ik echt minder.
Dilemma's
Mja dat idee ken ik.
Ik wilde vorig jaar vooraan staan bij Offspring en toen kon dat niet omdat er allemaal van die vervelende Metallica-fans al vooraan stonden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_69063480
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Komakie het volgende:
Vet

Ik heb hetzelde, alleen zondag is het een beetje rondlopen.

Zondag is voor mij de minste dag btw
  vrijdag 15 mei 2009 @ 19:31:44 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69066313
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Hansch het volgende:

[..]

Ik heb hetzelde, alleen zondag is het een beetje rondlopen.

Zondag is voor mij de minste dag btw
Voor mij niet.
Limp Bizkit en Guano Apes
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:39:19 #113
10863 AgeEll
pi_69070947
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mja dat idee ken ik.
Ik wilde vorig jaar vooraan staan bij Offspring en toen kon dat niet omdat er allemaal van die vervelende Metallica-fans al vooraan stonden
he ik was niet vervelend, was sowieso een vette dag met the offspring en Metallica, (verder met disturbed, alter bridge en de 'topper' nightwish) jij wou zeker na nightwish nog in het voorste vak komen. Ik vond btw the Offspring vet om een x te zien, maar ze hadden er echt geen zin in.

en ik hoef niet eens aan het hek te staan, dat lukt toch niet, maar t voorste vak wil ik wel halen met Limp Bizkit.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:50:16 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69086994
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef AgeEll het volgende:

[..]

he ik was niet vervelend, was sowieso een vette dag met the offspring en Metallica, (verder met disturbed, alter bridge en de 'topper' nightwish) jij wou zeker na nightwish nog in het voorste vak komen. Ik vond btw the Offspring vet om een x te zien, maar ze hadden er echt geen zin in.

en ik hoef niet eens aan het hek te staan, dat lukt toch niet, maar t voorste vak wil ik wel halen met Limp Bizkit.
Bij Disturbed stond ik in het voorste vak maar het was niet uit te houden om daar te blijven staan t/m Offspring.
We wilden er voor Nightwish al in gaan maar toen kon het al niet meer.
Ik geloof dat we alleen met Alter Bridge ff zijn weg gegaan. Gewoon omdat we iets moesten eten enzo.

Ik snap dat je net voor de band niet in het voorste vak kunt komen maar we waren toch ruimschoots van te voren al in de buurt. Hebben echt heel Nightwish in de verdrukking gestaan om er nog bij te komen maar konden er echt niet meer bij komen.

Zeker Dexter is nooit zo heel erg uitbundig. Noodles wil nog wel eens een beetje enthousiast wat zeggen maar om de 1 of andere reden kijken ze regelmatig een beetje verveeld. Misschien een beetje de leeftijd ofzo. Ik weet het niet. Hoewel ze 10 jaar geleden ook niet een gat in het dak sprongen als ze stonden te spelen.

Met Limp Bizkit moeten we maar heel vroeg al komen. Gelukkig wil ik ook Guano Apes al zien dus dan staan we er toch al
pi_69125314
Wordt dit jaar mijn 1e keer RaR. Weet iemand hoe het daar zit met parkeren en hoeveel dit kost enzo?
En zijn er ook iets van lockers aanwezig waar ik mijn autosleutels en papieren en dergelijke in kan doen.
Want ik ben bang dat ze misschien worden gejat als ik ze in mijn tent laat liggen.
pi_69133924
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Voor mij niet.
Limp Bizkit en Guano Apes
Voor mij ook , maar er zijn niet zoveel bands die dag welke ik wil zien in tegen stelling tot de andere dagen
pi_69134085
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef MiniFreak het volgende:
Wordt dit jaar mijn 1e keer RaR. Weet iemand hoe het daar zit met parkeren en hoeveel dit kost enzo?
En zijn er ook iets van lockers aanwezig waar ik mijn autosleutels en papieren en dergelijke in kan doen.
Want ik ben bang dat ze misschien worden gejat als ik ze in mijn tent laat liggen.
Parkeren is echt op veel plekken, moet je even het plan bekijken op de site.
Parkeren was toen ik ging (2007) 5 euro dacht ik, hiervoor kreeg je ook zakken voor vuilnis

Lockers weet ik niet echt, alhoewel het me sterk lijkt die er niet zijn (check de site dus )
  maandag 18 mei 2009 @ 09:29:18 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69141718
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Hansch het volgende:

[..]

Voor mij ook , maar er zijn niet zoveel bands die dag welke ik wil zien in tegen stelling tot de andere dagen
Bij mij is het wel mooi verdeeld.
Alleen de vrijdag puilt een beetje uit. Gelukkig allemaal op de alterna dus dat is mooi

vrijdag:

Shinedown
Papa Roach
Staind
Marilyn Manson
Korn

Zaterdag:

Sevendust
Flogging Molly
Volbeat
The Prodigy
Slipknot

Zondag:

Guano Apes
Limp Bizkit

Op zich is dus Zondag de rustigste dag.
Het enige wat ik jammer vind is dat Buckcherry gelijk met Guano Apes valt maar dat is niet anders. Ik wil gewoon vooraan staan met Limp Bizkit dus dan moet ik die maar opofferen
Ik verwacht trouwens op de een of andere manier dat het eigenlijk niet superdruk zal zijn bij Limp Bizkit.
Veel mensen gaan toch op zondagavond wat vroeger al weg en LB is niet echt voor veel mensen de belangrijkste band om te zien denk ik. Een beetje het idee van vergane glorie of niet?

Niet dat je dan alleen zult staan daar maar je snapt me punt
  maandag 18 mei 2009 @ 09:33:23 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69141815
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:41 schreef MiniFreak het volgende:
Parkeren kost inpricipe niets. Die 5 euro die je moet betalen is voor je afval. Dat moet je daar scheiden. Als je dat een beetje goed doet krijg je die 5 euro aan het einde van het weekend bij het inleveren van je afval ook weer terug (of was het een gedeelte daarvan?)

Parkeren zit inprincipe bij de prijs inbegrepen.
Een groot voordeel t.o.v. nederlandse festivals vind ik dat je auto niet zo bizar ver van je tent af staat. Een paar keer heen en weer lopen is dus niet een verschrikking
  maandag 18 mei 2009 @ 12:11:11 #120
10863 AgeEll
pi_69146354
Waarschijnlijk wordt het:

Vrijdag:

KoRn
Marilyn Manson
Killswitch Engage/Killers
Papa Roach
Shinedown
Dragonforce

Zaterdag:

Mando Diao
Slipknot
The Prodigy
Machine Head
Volbeat
Trivium
(kut dat Flogging Molly hier tussen zit, daar is echt geen reet aan)

Zondag:

Limp Bizkit
The Subways
Hollywood Undead
Bring Me The Horizon

Nog maar 2.5 weken
pi_69146456
Parkeren en afval zitten toch tegenwoordig beide in de prijs inbegrepen? En de laatste keren dat ik er was hadden zij voor het festivalterrein een grote vrachtwagen met lockers.Dat zal dit jaar zeker ook weer zo zijn.
pi_69152921
Bedankt mensen voor de informatie, nu krijg ik tenminste de auto mee van mijn ouders.
Ik zie jullie daar wel over een paar weken
pi_69198947
nog maar even en dan zitten we daar te zuipen tussen de duitsers
pi_69199226
Damn ik heb er al zin in.Lekker zuipen op de Nordschleife.Ook al vind ik de lineup iets minder dan de afgelopen jaren.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:20:43 #125
10863 AgeEll
pi_69204013
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn ik heb er al zin in.Lekker zuipen op de Nordschleife.Ook al vind ik de lineup iets minder dan de afgelopen jaren.
ik vind de programmering juist wat breder, de headliners zijn wat minder, maar de algehele line-up vind ik aardig sterk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')