Alleen als je vooruit betaalt. Stuur me maar een PM met je adres als je interesse hebt, dan haal ik 'm van de spellenlijst en wacht ik je betaling af.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:34 schreef Tijn het volgende:
Kun je voor 10 euro Lego Racer naar me opsturen?
Ik besefte me vandaag dat ik niet alles tegelijk kan verkopen als ik de spellen los verkoopquote:
Sorry, dat vind ik wat aan de lage kant. Als ik vijf euro per stuk voor de vijf spellen reken (één spel is intussen verkocht), dan zou je alle hardware voor vijf euro erbij krijgen.quote:
Yupquote:
Ik stuur je een PM met m'n adresgegevens en rekeningnummer, als jij me dan even jouw adres stuurt? Dan doe ik het op de bus zodra de 10 euro op m'n rekening staatquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:42 schreef Daeron het volgende:
Gouda is mij iets te ver, versturen klinkt dan beter.
Sorry, alleen afhalen of de spellen verzenden na vooruitbetalen, staat duidelijk in de OP. Daarnaast vind ik 25 eerlijk gezegd aan de lage kant; dat is de richtprijs voor de hardware alleen al. Maar als je alles (minus de twee spellen die al verkocht zijn) in één keer wil overnemen, wil ik wel korting gevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:06 schreef denhaagdenhaag het volgende:
Bied voor alles 25inclusief
Of afspreken DH CS voor 25euro
Als je echt niet kan komen, wil ik wel uitzoeken hoe ik dit moet aanpakken... maar dan zijn de verzendkosten, verzekering e.d. voor jouw rekening (en ik zal best een flinke doos nodig hebben vanwege de controllers, plus wat piepschuimspul om het een beetje veilig in te pakken, enz). In orde?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef n0r het volgende:
Kun je die N64 niet netjes in een doos met de pakketpost (¤ 6,75) meedoen?
Zoja, ¤ 25 geboden voor de hardware.
Gouda?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:37 schreef Tokamak het volgende:
Ik heb niet echt interesse, maar je woont wel erg dichtbij mij dan
N0r heeft zijn aanbod ingetrokken. Hardware staat nog steeds te koop.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef n0r het volgende:
Kun je die N64 niet netjes in een doos met de pakketpost (¤ 6,75) meedoen?
Zoja, ¤ 25 geboden voor de hardware.
¤40 +zelf ophalen (of vooruitbetalen en zelf dokken voor de verzendkostenquote:
Pokemon stadium 1 werkt met red/blue, Pokemon stadium 2 werkt met gold/silverquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:45 schreef Reintji het volgende:
Pokemon stadium werkt met Pokemon red/blue toch? Wel intresse dan, incl zo'n transferadapter. Wordt wel opsturen naar Groningen. 12,50incl adapter en versturen?
Hoi TheGoozmen,quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
¤40 +zelf ophalen (of vooruitbetalen en zelf dokken voor de verzendkosten) en het is van jou.
Mooi zoquote:Op maandag 23 februari 2009 17:13 schreef Reintji het volgende:
Bedankt voor Pokémon stadium en transferpack, is allemaal goed aangekomen!
Verzenden per pakketpost is zes euro en nog wat, en ik moet even een doos + vulmateriaal zien te ritselen. Maar als je er 30 euro van maakt en vooruit betaalt, hebben we wat mij betreft een dealquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:02 schreef mar1m het volgende:
Wat wil je minimaal voor de console en controllers hebben met incl verzenden?
Ik hoop op 25 euro, dan is de deal gauw rond.
Ik heb nog wel wat spellen in de aanbiedingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:38 schreef mar1m het volgende:
30 euro is oke,maar ik moet straks mijn eerdere gekochte n64 via marktplaats terugbrengen ,want die doet het niet naar behoren.
Dus ik moet eerst even kijken hoe dat afloopt voordat ik definitief een beslissing neem.
Als de verkoper alles terug wil dan houdt het op want dan heb ik geen spellen, maar als die alleen de console terugneemt dan is het oke.
Er staat een spellenlijst in de OP, maar we doen vandaag verzoekjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:34 schreef mar1m het volgende:
Zojuist teruggebracht maar hij wou wel alles terug, want hij blijft erbij dat het goed is.
Terwijl je de console tig keer aan en uit moet zetten voordat hij het deed.
En bij Goldeneye was het beeld niet om aan te zien en traag dat het ging.
En de pookjes hingen er heel slap bij, maar dat zag ik al aankoop maar ik dacht dat dat zo hoorde maar je moest wel behoorlijk hard duwen wou hij vooruit lopen maar dat zag ik thuis pas.
Aan de andere kant was het niet duur met 9 spellen met boekjes en doosjes voor 60 euro.
Als ik ze los had doorverkocht had ik nog winst kunnen maken ook ,met transfer en controller en expansion pack.
Maar dat weegt niet op tegen dat Goldeneye niet werkte en bij Donkey Kong de apies wel heel traag vooruit gingen en dat waren juist de spellen die ik graag wilde.
Maar wat heb jij nog voor spellen erbij?
Ik neem aan dat die van jou het bij mij gewoon gaat doen, ik heb in het verleden wel vaker N64's gehad die gewoon op mijn tv werkten.
Ik heb trouwens hier nog eens zo'n N64 verkocht![]()
![]()
![]()
![]()
Dan laat ik wel alles open, hardware en spellenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:49 schreef mar1m het volgende:
Nee nee nog niet, ik wil eerst op marktplaats kijken wat mijn favoriete spellen daar kosten.
Te weten DK en Goldeneye, maar ik heb vanavond geen zin op daar te struinen zal wel van het weekend worden.
Dus laat je topic nog maar even open voor andere geinteresseerden.
Een transferpack is een ding dat je in je controller kan stoppen, en in dat transferpack stop je vervolgens weer een gameboy spel. Sommige spellen (pokemon stadium en ik geloof ook een bepaald mario spel) laten je dan dat gameboyspel op de nintendo spelen. Werkt niet met alle gameboyspellen, maar bijvoorbeeld wel met pokemon gold/silver bij pokemon stadium 2. Een jumperpack is een soort 'motor' van de nintendo; zonder dit ding is je nintendo niets meer dan een hoop plastic. De meeste spellen kun je spelen met een jumperpack, maar sommige spellen (zoals donkey kong 64) hebben een zwaardere motor nodig in de vorm van een expansion pack; de opgesoepte versie van het standaard jumperpack. De expansionpack heb ik al verkocht, maar er zit wel gewoon een normaal jumperpack bij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:40 schreef bouwow het volgende:
wat is precies een jumperjack en een transfer pack?
ben even benieuwd, want ik heb dus wel interesse.
Voor alleen de hardware? Dan doe ik jou hetzelfde bod als mar1m en krijg je voor 10 euro extra de overgebleven spellen erbij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef bouwow het volgende:
okay, okay, dan doe ik een bod van 25 e en kom het zelf wel ophalen.
Je hebt PM!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:03 schreef bouwow het volgende:
is goed. dus
- hardware +
- Pokemon Stadium 2
- Pokemon Snap
- Donald Duck: Quack Attack
---------------------------------------+
35 euro (zelf afhalen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |