Dat duurt nog wel even.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:07 schreef Sven92 het volgende:
Ronaldinho geeft al de hele wedstrijd van die geweldige paasjes
Suarez komt er anders erg vaak onbestraft mee weg.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
In NL had Inzaghi geel gehad voor die gebaren en verwensingen naar de grensrechter.
Je haalt te woorden uit mijn mond. Interquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
Wat een laffe wissels allemaal van Inter.
Ach ja laf/slim, zo is voetbalquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat Pipo het net niet af heeft gestraft.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je haalt te woorden uit mijn mond. Inter
Eens is.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef Dos37 het volgende:
ik zeg het niet vaak in het serie A topic maar dit was een leuke wedstrijd
Genoa - Fiorentina was ook echt genieten hoor. Behalve 90+3.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Als Mourinho achter staat, is er geen coach die aanvallender wisselt als hij.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
Foto's: http://genova.repubblica.it/multimedia/4764004quote:Op zondag 15 februari 2009 20:18 schreef DIGGER het volgende:
Zojuist overigens op het Italiaanse journaal: Woedende Genoa fans na afloop van de mathc welke met de laatste trap van de wedstrijd in 303 eindigde na een 3-0 tussenstand, volgens Genoa zijde met 10 tegen 12.
Was dan ook erg onrustig buiten de persruimte, zo onrustig dat de Fiorentina spelersbus later bekogeld werd, de chauffeur zo snel mogelijk weg wou maar hierbij wel over een 37 jarige Genoa fan heen reed welke in zeer kritieke toestand in het ziekenhuis is opgenomen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Foto's: http://genova.repubblica.it/multimedia/4764004
ik heb 2de helft alleen gezien. dat was genietenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Ze noemen het de beste scheids van het land.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Rosetti, wat een drama ook altijd.
Een handsbal goal gegeven, 2 pingels voor Milan genegeerd, Ambrosini gespaard en Pipo die niet eens een prent kreeg voor al z'n aanmerkingen.
Enige wat vandaag wel goed ging waren de offside gevallen, de rest was weer dramatisch slecht en zoals zovaak bij hem, in het voordeel van de grote en/of thuisploeg
Huh hier staat het 0-0 en spelen ze tegen Bolognaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
Inter thuis 0-2 achter tegen Sampdoria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |