Maar mannen die roken wel?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind vrouwen die roken, ook niet echt heel sexy..
Die zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:48 schreef Piles het volgende:
Jij bent snel![]()
![]()
[..]
Maar mannen die roken wel?
Ik denk dat dat voor PB niet zoveel verschil maaktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze er uit zien he
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor PB niet zoveel verschil maakt
Ja, dat is altijd wel klote tegenwoordig...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:56 schreef Milou__ het volgende:
Mensen die zeiken over roken..
Ik mis wel de asbakken op tafel. Als is het maar om mijn kauwgom weg te doen.
ik ook..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:58 schreef Puala het volgende:
Ik blijf trots op mezelf dat ik gestopt ben
Kauwgom in de asbak... wanneer gaan mensen begrijpen dat die dingen daar niet voor zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:56 schreef Milou__ het volgende:
Mensen die zeiken over roken..
Ik mis wel de asbakken op tafel. Als is het maar om mijn kauwgom weg te doen.
Dat is hetzelfde als vragen wanneer rokers eindelijk snappen dat het niet gewenst is om te roken naast mensen die etenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kauwgom in de asbak... wanneer gaan mensen begrijpen dat die dingen daar niet voor zijn?
Nou nee, dat is iets heel anders eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen wanneer rokers eindelijk snappen dat het niet gewenst is om te roken naast mensen die eten
ik ben supersexy als ik rookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze er uit zien he
sowieso, andere dingen dan sigaretten in de asbak:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kauwgom in de asbak... wanneer gaan mensen begrijpen dat die dingen daar niet voor zijn?
Ach kom op, het blijft gezeik over en weer..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou nee, dat is iets heel anders eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |