Waarschijnlijk ben je de notoire zeikerd van de groep en hebben ze gewoon eens zin om lekker los te gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Ypmaha het volgende:
Vraagt een vriend me van de week of ik vanavond ook meega naar Den Haag. Ik zeg tegen hem dat ik geen flauw idee heb waar hij het over heeft. Blijkt dat hij en nog een paar gasten die ik blijkbaar toch niet zo goed ken als ik dacht vanavond gezellig gaan stappen in Den Haag.
Zonder mij!
Wat een naive post. Valt me weer vies tegen van je, relneger.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:11 schreef Koewam het volgende:
Misschien dacht de ene vriend dat die ene vriend aan die andere vriend jou had gevraagd. En bovendien word je nu gevraagd, dus ga maar gewoon naar die stomme kutkroeg van je.
Je kan het gewoon niet hebben dat jij minder assertief ben dan ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dat vind je niet een beetje erg kansloos?
Daar heb ik onlangs een keertje gegeten. Is dat zo'n paupertent ofzo?quote:
Ach huilie, kindertjes in afrika hebben geeneens oma'squote:Op zondag 1 februari 2009 14:38 schreef renwan het volgende:
Ach huillie, m'n eigen oma heeft me niet eens gebeld om d'r verjaardag te melden.
Dan weet je pas dat je niet gewaardeerd wordt
Ik ben gegaan. Het was erg gezellig, ook al kreeg ik een glas whisky over me heenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:22 schreef griekjeee het volgende:
Ben je nou nog gegaan of toch maar thuis zitten mokken?
Leuke avond manquote:Op zondag 1 februari 2009 16:47 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik ben gegaan. Het was erg gezellig, ook al kreeg ik een glas whisky over me heen![]()
En we werden nerges toegelaten, omdat ze "gingen sluiten", of het was voor 21 jaar en ouder. Uiteindelijk toch nog wat gevonden, en daarna bleven we bij iemand slape.![]()
We moesten alleen wel matrassen en dekens met elkaar delen.
Faaltenten.quote:
21+chicks, wat heb je daar nou aan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |