Beter dan dit kan het topic niet wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef EvanStone het volgende:
Dat soort mensen horen niet in maar onder de trein.
Tja, na deze post kon er eigenlijk wel een slotje op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef EvanStone het volgende:
Dat soort mensen horen niet in maar onder de trein.
Laten we dan op het hoogtepunt stoppen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:42 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Beter dan dit kan het topic niet worden
Maakt niks uit. In een stiltecoupe houd je gewoon je smoelwerk. En als je dat niet kan; ga dan lekker ergens anders zittenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:42 schreef La_Vita het volgende:
Mensen die zeiken over stil zijn in stiltecoupés als de trein bomvol zit![]()
Misschien even lezen wat ik schrijf?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:51 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Maakt niks uit. In een stiltecoupe houd je gewoon je smoelwerk. En als je dat niet kan; ga dan lekker ergens anders zitten.
Stiltecoupes ftw.
Mensen die niet stil zijn in een stiltecoupe.
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef Sextreme het volgende:
Stiltecoupe's
In het OV zijn er wel vaker mensen om je heen, eng he?
Hoe moeilijk kan het nou zijn om je bakkes te houden in een stiltecoupe?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Misschien even lezen wat ik schrijf?
Als de trein vol zit kan je moeilijk ergens anders gaan zitten he
Als je rustig wil reizen koop dan een kaartje eerste klasquote:Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het nou zijn om je bakkes te houden in een stiltecoupe?
Waarom? Omdat jij zo asociaal bent om in een stiltecoupe lawaai te maken? Da's de omgekeerde wereldquote:Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Als je rustig wil reizen koop dan een kaartje eerste klas
Hoe moeilijk is het om te lezen wat ik schrijf.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij zo asociaal bent om in een stiltecoupe lawaai te maken? Da's de omgekeerde wereld![]()
Als je wilt zitten en lullen in de spits koop jij maar een eerste klas kaartje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |