Uit een nieuwsgroep gehaald onderstaand bericht dus ik weet niet 100% zeker of het waar is
Willem: Ruud en Bart
Bart: Willem en Karin
Jawel
Bart 3x
Karin 2x
Ruud 2x
Willem 1x
Zeg maar dag met je handje Ruud.
The Ant
op 12-20-1999 om 02:54 PM schreef sombie het volgende:
Willem en Ruud staan buiten de praten over de nominaties (Bart en Karin binnen dus ik hoop dat iemand anders dat volgt). Willem heeft op Ruud en Bart gestemd. Hij is zelf niet genomineerd want hij zegt tegen R: "Ik ben meer bezig met het feit dat ik jou heb genomineerd dan met het feit dat ik overblijf." (Een of andere idioot vliegt duizend rondjes over het huis waardoor het af en toe moeilijk te verstaan is.) Ruud heeft in ieder geval Karin genomineerd en volgens mij ook Bart maar dat laatste weet ik niet zeker.
Willem blijft dus weer buiten schot!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 December 1999).]
quote:
Willem blijft dus weer buiten schot!
Ja Hunter, en erger nog is dat Bart waarschijnlijk alleen met Willem en Karin overblijft na donderdag. Wat zal die jongen het moeilijk krijgen tussen die vreselijke mensen.
Dr.Love - die zometeen zelf een Prozacje nodig heeft
Voor Willem heb ik even geen woorden.
quote:
op 12-20-1999 om 03:03 PM schreef Sanseveria het volgende: ...En gezien de vorige nominaties is Ruud bang dat hij het tegen Bart af zal leggen...
Maar hij weet de uitslag en de percentages van vorige keer toch niet??
quote:
op 12-20-1999 om 03:07 PM schreef Love Mae King het volgende:
Stond allemaal in de Telegraaf van afgelopen Donderdag
Dan is nu de vraag wie er uit gaat en sommigen dneken dat dit dan Ruud zal zijn. Volgens de laatste voorspel.nu. lag het allemaal dicht bij elkaar wat de betreffende personen betreft. Bart lag alleen wat beter maar dat kwam waarschijnlijk mede doordat de geenqueteerden gemiddeld vrij jong waren.
Nu is het echter zo dat Bart vooral onder de jeugd populair is, maar onder ouderen juist niet. Als iedereen nu zijn stem gaat uitbrengen, dan zal een oudere eerder geneigd zijn Bart er uit te stemmen. Voor de gemiddlede jongere, die Bart niet weg wil hebben, zal het moeilijker zijn om een keuze te maken. tis Ruud of Karin. Voor Bart is het dus des te moeilijker om deze ronde te overleven, hij mag hopen dat er in verhouding minder ouderen gaan stemmen, en dat de jongeren meer pro hem zijn dan de ouderen anti-hem.
[Dit bericht is gewijzigd door Goeroe Pavlov (Datum 20 December 1999).]
quote:
op 12-20-1999 om 03:07 PM schreef Love Mae King het volgende:
Nee, maar Bart is er wel iedere x doorheen gekomen, dat zegt toch genoeg. Plus de fanmail in de Telegraaf.
Maar goed, in de dagstreams schreef Wich dat Willem heeft gezegd dat alleen K en B zouden zijn genomineerd als hij z'n stem niet aan Ruud had gegeven. Dus genomineerd zijn K, B, en R. M.i. gaat het dan tussen K en R. Ben zeer benieuwd.
quote:
op 12-20-1999 om 03:08 PM schreef R@b het volgende:
Stond allemaal in de Telegraaf van afgelopen Donderdag
Volgens mij stond dat verhaal er nu juist niet in. De Telegraaf zou in ieder geval een verhaal vervangen voor advertenties.
quote:
Wat zal Ruud zich genaaid voelen! En terecht!
Beste Art, als het zo is gegaan als hierboven omschreven (iedereen behalve Willem genomineerd) heeft Ruud zichzelf genaaid. Door een stem aan Willem te geven in plaats van Bart had hij Willem kunnen mee-nomineren.
Dr.Love
quote:
op 12-20-1999 om 03:04 PM schreef ART het volgende:
Wat zal Ruud zich genaaid voelen! En terecht!Voor Willem heb ik even geen woorden.
Zoals ik het zie is het nu eenmaal zo dat ze 2 stemmen moeten geven, en dan kan Ruud zich gepikeerd voelen dat er op hem gestemd is maar hij heeft evengoed 2 anderen genomineerd. Heeft Willem het nu gedaan omdat hij niet heeft gestemd zoals jij of Ruud hadden gewild dat hij had gestemd.
Het staat nu eenmaal vast, Ruud kan niet meer na de tijd zijn beslissing gaan aanpassen, en kent zelf de spelregels maar al te goed.
Ik ben trouwens nog aan het wachten op de eerste smileys. De willemhaters zijn nog niet echt actief. Ik ben benieuwd hoeveel er in dit topic terecht komen. BTW 1 zo'n smiley per post is al wel duidelijk genoeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Goeroe Pavlov (Datum 20 December 1999).]
quote:
op 12-20-1999 om 03:18 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende:
Zoals ik het zie is het nu eenmaal zo dat ze 2 stemmen moeten geven, en dan kan Ruud zich gepikeerd voelen dat er op hem gestemd is maar hij heeft evengoed 2 anderen genomineerd. Heeft Willem het nu gedaan omdat hij niet heeft gestemd zoals jij of Ruud hadden gewild dat hij had gestemd.Het staat nu eenmaal vast, Ruud kan niet meer na de tijd zijn beslissing gaan aanpassen, en kent zelf de spelregels maar al te goed.
Ik ben trouwens nog aan het wachten op de eerste
smileys. De willemhaters zijn nog niet echt actief. Ik ben benieuwd hoeveel er in dit topic terecht komen. BTW 1 zo'n smiley per post is al wel duidelijk genoeg.
Helemaal mee eens, net als met Dr.Love, alleen denk ik dat Ruud uit loyaliteit aan de 'vriendschap' die hij al vanaf het begin met Willem had, op Bart heeft gestemd. En daarin is hij nu 'verraden'.
Verder verbaas ik me over mezelf. Het is maar een televisieprogramma, zelfs van van VOO (ja, ja PINOK ) en voor het eerst heb ik vloekend achter het beeldscherm gezeten en 5 minuten als een gekooid dier door het huis gelopen. Niet zozeer dat Willem op Ruud heeft gestemd, mar vooral dat hij metéén erna zich weer bij R aan het binnenlikken is, de schijnheiligerd. En natuurlijk ook een beetje omdat W. niet genomineerd is.
Moet me weer even realiseren dat BB gewoon maar kijkvoer is.
Ik ga weer lekker met mijn kinderen spelen
Willem heeft tactisch gestemd, Ruud is zijn directe concurrent. Slim toch?
quote:
op 12-20-1999 om 03:33 PM schreef Sorrow het volgende:Willem heeft tactisch gestemd, Ruud is zijn directe concurrent. Slim toch?
En Ruud is gewoon een sukkel dat ie dat niet heeft ingeschat. Wat is die man naief zeg. Zijn reactie naar W toe kan hem veel sympathie opleveren van het publiek. (ach gosh wat zielig) Dat zou wel eens in de laatste ronde kunnen willen kiezen tussen Ruud en Willem en dan W. eruit stemmen om hem terug te pakken. Dan stemmen ze nu op Karin. Kan ze lekker naar haar kinderen.
Hoorde Willem net tegen Ruud zeggen dat hij "achteraf dan ook geen geouwehoer wil", en dat "wat hij ook gezegd zou hebben, het voor hem toch niets uitmaakte"
(ttsssss, nogal logisch als je iedereen eerst d.m.v emotionele chantage hebt bewerkt) dan maakt het inderdaad niet zoveel uit wat je in de DBK zegt, als je er bijna zeker van bent dat iedereen het "zielig "vind om jou te nomineren.
Enfin, hij heeft zijn doel bereikt
Karin roept nu iedereen binnen voor een lekker kopje thee, zal mij benieuwen wat er aan tafel verder besproken word als ze met z'n vieren bijelkander zitten
Alle 3 mijn favorietjes genomineerd... En de meest mag gewoon weer blijven zitten!
Beste Fannetje,
Ik ben het helemaal met je eens en stem dan ook op Ruud. Want Bartje moet erin blijven en Karin ook.
Meer wil ik er niet over kwijt, omdat ik erg teleurgesteld ben. Ondanks dat ik dit al verwacht had, doet het toch weer pijn. Wat een depressie zeg
quote:
op 12-20-1999 om 03:15 PM schreef Dr.Love het volgende:
Beste Art, als het zo is gegaan als hierboven omschreven (iedereen behalve Willem genomineerd) heeft Ruud zichzelf genaaid. Door een stem aan Willem te geven in plaats van Bart had hij Willem kunnen mee-nomineren.
Dr.Love
Daar ben je toch niet echt verbaasd over hè???? Die jongen is zo ontzettend suf, dat kan ie echt niet bedenken hoor!!! Gymnasium: yeah, right, sure, aha!!!!
quote:
op 12-20-1999 om 03:26 PM schreef Gert het volgende:
Ruud heeft niet berekenend gestemd, dat is het hele eier-eten. Hij heeft 'op z'n gevoel' zijn 'maatje' Willem gespaard. En is nu waarschijnlijk stomverbaasd dat Willem keihard wel op hém heeft gestemd.
Helemaal mee eens. En dat voor de man die dit hele project ziet als een Tour de France. Ruud had beter moeten weten: in de koers heb je geen vrienden. Nu ontbreekt het hem ook al aan sportintelligentie. (Maar daar twijfelden na de quizvertoning eigenlijk al niet meer aan). Conclusie: de goedheid zelve zal dit spelletje niet winnen.
Ik denk dat Willem het op dit moment beter kan vinden met Karin. Ik zie dat Karin hem in conversaties vaak een bevredigender weerwoord biedt dan Ruud. Je wilt iemand om goed mee te praten soms, en ik denk dat dat voor Willem Karin is, en niet Ruud.
Maar sommigen van jullie zullen nooit (willen?) zien dat Willem gewoon eens kiest wat hij wil, no strings attached.
bogus.
quote:
Maar sommigen van jullie zullen nooit (willen?) zien dat Willem gewoon eens kiest wat hij wil.
Tussen 23 en 30 december krijgt de kijker voor het eerst de keuze die hij of zij wil. Dan kan namelijk Willem eindelijk vernietigend weggestemd worden en gaat hopelijk mijn droomscenario van start:
Bart wint, Willem en Karin hebben die 108 dagen helemaal voor de kat z'n kut in dat huis gezeten. Willem wordt in een drie uur durende marathon-uitzending nog één keer door Veronica neergezet als de Landverrader, de Intrigant, dé uitzondering op de regel dat "niemand alleen maar goed of slecht hoeft te zijn".
Voor Bart liggen vanaf 31 december hele programma-formats klaar, Karin is voor jaren nog het gezicht van moederlijk Nederland en Willem druipt met de staart tussen z'n benen af naar Lemmer, naar z'n "verschrikkelijk arme familie". Nou Willem, eat this: er is iets veel erger dan geen geld: geen vrienden. Hahahahaha!
Dr.Love - no more Mr. Nice Guy
Laten we dan allemaal op Ruud stemmen, want hij is nog steeds niet te verstaan.
Groetjes van een
Fannetje
p.s. Braakmiddel, ik ga ook op Ruud stemmen!
------------------
Godverdikkie zeg, wat een godverdommense kutkip!
Beter tien Bianca's in de lucht, dan één op je bank!
Mailtjes vind ik altijd leuk
bigbrothernl@yahoo.com
[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje (Datum 20 December 1999).]
quote:
op 12-20-1999 om 04:06 PM schreef Dr.Love het volgende:
Beste Bogus,Tussen 23 en 30 december krijgt de kijker voor het eerst de keuze die hij of zij wil. Dan kan namelijk Willem eindelijk vernietigend weggestemd worden en gaat hopelijk mijn droomscenario van start:
Bart wint, Willem en Karin hebben die 108 dagen helemaal voor de kat z'n kut in dat huis gezeten. Willem wordt in een drie uur durende marathon-uitzending nog één keer door Veronica neergezet als de Landverrader, de Intrigant, dé uitzondering op de regel dat "niemand alleen maar goed of slecht hoeft te zijn".
Beste Dr. Love,
Ik zie weinig verband met hetgene ik gezegd heb. Als het aan mij PERSOONLIJK lag, ging Willem er donderdag uit, als ik moest stemmen zou ik hem stemmen. En ik zie Bart graag als winnaar. Maar dat is allemaal persoonlijk, daar ging het niet om!
Ik vind het alleen vreemd dat mensen zo vaak die willem-fan of willem-hater houding aannemen. Het enige dat ik zei is dat Willem gewoon niet zo'n goed maatje meer is van Ruud, dat ziet Ruud zelf niet.
bogus.
quote:
op 12-20-1999 om 03:45 PM schreef dutchie het volgende:
Ik heb het gevecht met mijn fax overwonnen, maar mijn spandoek mag ik in de kast zetten... Ik ben depri en ik kan wel.
Dutchie, dan gebruik je je spandoek toch gewoon om Willem te nomineren voor de hoofdprijs.
Ik moet zeggen dat ik de nominatie-uitslag bijna nog leuker vind dan het slopen van de bankjes gisteren.
quote:
op 12-20-1999 om 02:56 PM schreef R@b het volgende:
In de dagstreamtopic heb ik net onderstaand bericht gezet
Uit een nieuwsgroep gehaald onderstaand bericht dus ik weet niet 100% zeker of het waar is
Willem: Ruud en Bart
Bart: Willem en KarinJawel
Bart 3x
Karin 2x
Ruud 2x
Willem 1xZeg maar dag met je handje Ruud.
The Ant
__________________________Rob
Bart bedoel je
Ik bedoel hiermee diegenen die Willem nu hypocriet noemen. Waarom ? Omdat Willem de keuze had tussen Karin en Ruud. (Bart stond vast). Had ie Karin gekozen dan hadden jullie geroepen dat ie hypocriet bezig is nadat ie bij Karin een goed gesprek heeft gehad OP bed. Of er was iets gekozen in de trant van: "Zie je wel dat ie karin eruit wilde werken toen hij een week geleden zei dat ie zich de moeilijkheden van Karin kon voorstellen".
Blijf eens lekker objectief. je weet met welke twee je over wilt blijven, moet dus 1 iemand kiezen die wegmoet en dan kiest iedereen voor ofwel een tactisch iemand ofwel voor iemand waarvan hij/zij verwacht dat diegene door de nominatieronde komt.
Na de Telegraafleesronde etc is het bij de bewoners duidelijk dat het of Ruud of Bart is die het sterkste in de Polls naar voren kwamen. Als 1 van jullie daar zou zitten, en langer wil blijven zou het logisch zijn in dat geval ook op Ruud en Bart te stemmen.
Quote van de officiele site:
Van de vier Big Brother-bewoners zijn er drie genomineerd.
Aanstaande donderdag zal Karin, Ruud of Bart het Big Brother-huis
verlaten. Wederom is Willem niet genomineerd. Dit keer heeft hij wel
een stem gekregen: die van Bart. Toen de bewoners elkaar
vertelden op wie ze hun stem hadden uitgebracht, reageerde
Willem fel. Hij wilde meteen van Bart weten waarom hij zijn stem
aan de kok van de groep heeft gegeven.
Waar slaat dat dan op? Bart reageert toch ook niet zo op Willem? Bart mag toch zelf weten op wie hij stemt of niet dan? Willem is wel erg snel in zijn ego gekrenkt!!
Sorry, dat moest er even uit.
Niet boos worden he Kierewiet ?
groetjes van Fannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |