abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_233560
Ik ben me gek aan het wisselen tussen de streams. Vooralsnog heb ik alleen gehoord dat Willem Ruud en Bart heeft genomineerd en Ruud Bart en Karin.
Van Bart en Karin weet ik het nog niet. Blijf luisteren!
Groet, San
pi_233561
In ieder geval kan Ruud weggestemd worden donderdag. Willem volgens mij niet. Hij is te happy. Hij zit zich vreselijk te verontschuldigen bij Ruud.
pi_233562
In de dagstreamtopic heb ik net onderstaand bericht gezet

Uit een nieuwsgroep gehaald onderstaand bericht dus ik weet niet 100% zeker of het waar is
Willem: Ruud en Bart
Bart: Willem en Karin

Jawel

Bart 3x
Karin 2x
Ruud 2x
Willem 1x

Zeg maar dag met je handje Ruud.

The Ant

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_233563
quote:
op 12-20-1999 om 02:54 PM schreef sombie het volgende:
Willem en Ruud staan buiten de praten over de nominaties (Bart en Karin binnen dus ik hoop dat iemand anders dat volgt). Willem heeft op Ruud en Bart gestemd. Hij is zelf niet genomineerd want hij zegt tegen R: "Ik ben meer bezig met het feit dat ik jou heb genomineerd dan met het feit dat ik overblijf." (Een of andere idioot vliegt duizend rondjes over het huis waardoor het af en toe moeilijk te verstaan is.) Ruud heeft in ieder geval Karin genomineerd en volgens mij ook Bart maar dat laatste weet ik niet zeker.

Willem blijft dus weer buiten schot!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 20 december 1999 @ 15:02:00 #5
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_233564
quote:

Willem blijft dus weer buiten schot!

Ja Hunter, en erger nog is dat Bart waarschijnlijk alleen met Willem en Karin overblijft na donderdag. Wat zal die jongen het moeilijk krijgen tussen die vreselijke mensen.

Dr.Love - die zometeen zelf een Prozacje nodig heeft

Bemint eer ge bezint
pi_233565
Weet nog steeds niet wie Karin en Bart nomineerden.
Ruud is zo benauwd in z'n gesprek met Willem dat ik denk dat het tussen Bart en Ruud gaat donderdag. En gezien de vorige nominaties is Ruud bang dat hij het tegen Bart af zal leggen. Maar goed, dit zijn speculaties. Heb nog niets gehoord.
pi_233566
Even een aanvulling op mijn bericht dat door Hunter wordt geqoute: Willem heeft wel een stem gekregen (van Bart) maar dat is dus niet voldoende om genomineerd te zijn.
pi_233567
Wat zal Ruud zich genaaid voelen! En terecht!

Voor Willem heb ik even geen woorden.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_233568
quote:
op 12-20-1999 om 03:03 PM schreef Sanseveria het volgende: ...En gezien de vorige nominaties is Ruud bang dat hij het tegen Bart af zal leggen...

Maar hij weet de uitslag en de percentages van vorige keer toch niet??

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  maandag 20 december 1999 @ 15:08:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_233569
quote:
op 12-20-1999 om 03:07 PM schreef Love Mae King het volgende:

Stond allemaal in de Telegraaf van afgelopen Donderdag

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_233570
Ja inderdaad Art, ik heb er ook geen woorden voor.
Dat dat soort mensen bestaan.
Ook ik zal hier verder maar niet op doorgaan.
Blijk een slechte verliezer te zijn.
Nou ja je kunt niet alles hebben.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_233571
Zo te zien is de stemming wel redelijk naar verwachting. Willem had de moeilijke keus tussen Ruud en Karin en Ruud de moeilijke keus tussen Bart en Willem. De andere stemmen stondne al min of meer vast, maar nu blijken ook die laatste 2 meer volgens de verwachtingen te zijn gegaan.

Dan is nu de vraag wie er uit gaat en sommigen dneken dat dit dan Ruud zal zijn. Volgens de laatste voorspel.nu. lag het allemaal dicht bij elkaar wat de betreffende personen betreft. Bart lag alleen wat beter maar dat kwam waarschijnlijk mede doordat de geenqueteerden gemiddeld vrij jong waren.

Nu is het echter zo dat Bart vooral onder de jeugd populair is, maar onder ouderen juist niet. Als iedereen nu zijn stem gaat uitbrengen, dan zal een oudere eerder geneigd zijn Bart er uit te stemmen. Voor de gemiddlede jongere, die Bart niet weg wil hebben, zal het moeilijker zijn om een keuze te maken. tis Ruud of Karin. Voor Bart is het dus des te moeilijker om deze ronde te overleven, hij mag hopen dat er in verhouding minder ouderen gaan stemmen, en dat de jongeren meer pro hem zijn dan de ouderen anti-hem.

[Dit bericht is gewijzigd door Goeroe Pavlov (Datum 20 December 1999).]

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_233572
quote:
op 12-20-1999 om 03:07 PM schreef Love Mae King het volgende:

Nee, maar Bart is er wel iedere x doorheen gekomen, dat zegt toch genoeg. Plus de fanmail in de Telegraaf.
Maar goed, in de dagstreams schreef Wich dat Willem heeft gezegd dat alleen K en B zouden zijn genomineerd als hij z'n stem niet aan Ruud had gegeven. Dus genomineerd zijn K, B, en R. M.i. gaat het dan tussen K en R. Ben zeer benieuwd.

pi_233573
quote:
op 12-20-1999 om 03:08 PM schreef R@b het volgende:
Stond allemaal in de Telegraaf van afgelopen Donderdag

Volgens mij stond dat verhaal er nu juist niet in. De Telegraaf zou in ieder geval een verhaal vervangen voor advertenties.

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
  maandag 20 december 1999 @ 15:15:00 #15
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_233574
quote:

Beste Art, als het zo is gegaan als hierboven omschreven (iedereen behalve Willem genomineerd) heeft Ruud zichzelf genaaid. Door een stem aan Willem te geven in plaats van Bart had hij Willem kunnen mee-nomineren.

Dr.Love

Bemint eer ge bezint
pi_233575
Heeft het bieden van 10.000 gulden door Willem aan Ruud toch het bedoelde effect gehad.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_233576
quote:
op 12-20-1999 om 03:04 PM schreef ART het volgende:

Voor Willem heb ik even geen woorden.

Zoals ik het zie is het nu eenmaal zo dat ze 2 stemmen moeten geven, en dan kan Ruud zich gepikeerd voelen dat er op hem gestemd is maar hij heeft evengoed 2 anderen genomineerd. Heeft Willem het nu gedaan omdat hij niet heeft gestemd zoals jij of Ruud hadden gewild dat hij had gestemd.

Het staat nu eenmaal vast, Ruud kan niet meer na de tijd zijn beslissing gaan aanpassen, en kent zelf de spelregels maar al te goed.

Ik ben trouwens nog aan het wachten op de eerste smileys. De willemhaters zijn nog niet echt actief. Ik ben benieuwd hoeveel er in dit topic terecht komen. BTW 1 zo'n smiley per post is al wel duidelijk genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Goeroe Pavlov (Datum 20 December 1999).]

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_233577
Dit vind ik dus echt super balen! Ik had nog wel zo gehoopt dat Ruud op Willem zou stemmen, maar nee hoor.
Ik verwacht nu het ergste voor Bart. Zoals Goeroe Pavlov al zei, weten heel veel mensen nu niet op wie ze moeten stemmen. Persoonlijk maakt het mij niet veel uit of Karin of Ruud het huis verlaat, zolang Bart maar blijft. Hij is de enige die nog voor een beetje "sfeer" zorgt. Stel dus dat er 20.000 mensen bellen en dat de verhouding van Bart-haters en Bart-leuk vinders 40-60 is, dan krijgt Bart in ieder geval 40 % van de stemmen, terwijl de anderen dan ieder 30 % krijgen, met gevolg dat het exit Bart is.
Kunnen we niet met alle Fokkers iets afspreken ofzo? Zodat wij in ieder geval op een persoon stemmen.Het is maar een suggestie hoor...ik weet het ook niet. Ik baal nu gewoon echt heel erg....!!
  Moderator maandag 20 december 1999 @ 15:26:00 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_233578
Ruud heeft niet berekenend gestemd, dat is het hele eier-eten. Hij heeft 'op z'n gevoel' zijn 'maatje' Willem gespaard. En is nu waarschijnlijk stomverbaasd dat Willem keihard wel op hém heeft gestemd.
Waarschijnlijk is het wel even opgekomen bij Ruud, om op Willem te stemmen. Maar waarschijnlijk dacht hij dat 'Bart toch al gewend is om genomineerd te worden' en voelde een stem op Willem teveel aan als matennaaierij.
En nu krijgt hij het deksel van kokkie op zijn neus...

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 20 december 1999 @ 15:31:00 #20
1464 ART
FOK!member
pi_233579
quote:
op 12-20-1999 om 03:18 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende:
Zoals ik het zie is het nu eenmaal zo dat ze 2 stemmen moeten geven, en dan kan Ruud zich gepikeerd voelen dat er op hem gestemd is maar hij heeft evengoed 2 anderen genomineerd. Heeft Willem het nu gedaan omdat hij niet heeft gestemd zoals jij of Ruud hadden gewild dat hij had gestemd.

Het staat nu eenmaal vast, Ruud kan niet meer na de tijd zijn beslissing gaan aanpassen, en kent zelf de spelregels maar al te goed.

Ik ben trouwens nog aan het wachten op de eerste smileys. De willemhaters zijn nog niet echt actief. Ik ben benieuwd hoeveel er in dit topic terecht komen. BTW 1 zo'n smiley per post is al wel duidelijk genoeg.

Helemaal mee eens, net als met Dr.Love, alleen denk ik dat Ruud uit loyaliteit aan de 'vriendschap' die hij al vanaf het begin met Willem had, op Bart heeft gestemd. En daarin is hij nu 'verraden'.

Verder verbaas ik me over mezelf. Het is maar een televisieprogramma, zelfs van van VOO (ja, ja PINOK ) en voor het eerst heb ik vloekend achter het beeldscherm gezeten en 5 minuten als een gekooid dier door het huis gelopen. Niet zozeer dat Willem op Ruud heeft gestemd, mar vooral dat hij metéén erna zich weer bij R aan het binnenlikken is, de schijnheiligerd. En natuurlijk ook een beetje omdat W. niet genomineerd is.

Moet me weer even realiseren dat BB gewoon maar kijkvoer is.

Ik ga weer lekker met mijn kinderen spelen

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_233580
Fannetje, waarom denk je dat alle FF-ers pro-Bart zijn. Drie van de vier collega's die op dit moment over mijn schouder staan mee te lezen willen Bart zo snel mogelijk eruit hebben.

Willem heeft tactisch gestemd, Ruud is zijn directe concurrent. Slim toch?

maandag 20 december 1999 @ 15:38:00 #22
1829 Jewel
De enige echte!
pi_233581
Wat moet een mens hier nou mee? Ik bedoel, het zat er natuurlijk dik in dat het zou gebeuren, willem niet genomineerd, maar je hebt toch altijd hoop. Mijn gevoel op dit moment is met geen smiley uit te drukken.
pi_233583
quote:
op 12-20-1999 om 03:33 PM schreef Sorrow het volgende:

Willem heeft tactisch gestemd, Ruud is zijn directe concurrent. Slim toch?

En Ruud is gewoon een sukkel dat ie dat niet heeft ingeschat. Wat is die man naief zeg. Zijn reactie naar W toe kan hem veel sympathie opleveren van het publiek. (ach gosh wat zielig) Dat zou wel eens in de laatste ronde kunnen willen kiezen tussen Ruud en Willem en dan W. eruit stemmen om hem terug te pakken. Dan stemmen ze nu op Karin. Kan ze lekker naar haar kinderen.

maandag 20 december 1999 @ 15:42:00 #25
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_233584
Heeft het opblijven van Willem toch nog nut gehad vannacht

Hoorde Willem net tegen Ruud zeggen dat hij "achteraf dan ook geen geouwehoer wil", en dat "wat hij ook gezegd zou hebben, het voor hem toch niets uitmaakte"

(ttsssss, nogal logisch als je iedereen eerst d.m.v emotionele chantage hebt bewerkt) dan maakt het inderdaad niet zoveel uit wat je in de DBK zegt, als je er bijna zeker van bent dat iedereen het "zielig "vind om jou te nomineren.

Enfin, hij heeft zijn doel bereikt

Karin roept nu iedereen binnen voor een lekker kopje thee, zal mij benieuwen wat er aan tafel verder besproken word als ze met z'n vieren bijelkander zitten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')