Ja dat is het voordeel als je hem zelf maakt he!>?!quote:
kut hardcore bende zeker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
http://www.de-mac.nl/
Voor een avond naar de klote gaan
das kut, ik ga waarschijnlijk ook niet wegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik kan vanavond niet uit, ben door mijn enkel gegaan
Dan ga je toch mee naar Ajax? Of houd je van voetbal?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
das kut, ik ga waarschijnlijk ook niet wegSA en nog een vriend moeten eerst nog naar ajax toe..
Hoe kan ik mee naar ajax als ik geen kaarten hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan ga je toch mee naar Ajax? Of houd je van voetbal?
Is het uitverkocht danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe kan ik mee naar ajax als ik geen kaarten heb
ja en dan nog ze gaan niet samen naar ajax als het goed is, en stel dat er nog kaarten waren kom je nooit bij elkaar int vak..quote:
Oh, hier heb je de plaatsen voor het uitzoeken, kun je je tas meenemen en op vier lege stoelen mikken en dan nog is er ruimte over voor vrienden en familie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja en dan nog ze gaan niet samen naar ajax als het goed is, en stel dat er nog kaarten waren kom je nooit bij elkaar int vak..
eerste divisiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef postmortum het volgende:
eredivisie![]()
eerste divisie
[ afbeelding ]
Ik 20x onder m`n bed kijken, loop ik m`n kamer ff uit, kom ik terug, zie ik hem zo onder m`n bed liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |