Jij hebt liever een president die alleen al tijdens de inauguratie miljoenen kost?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef S1nn3rz het volgende:
ik hoop dat ze dit stelletje uitvreters maar lekker snel mogen opdoeken.
geen belasting betalen, parkeervergunningen voor artsen op auto's koninklijk huis, miljarden in aandelen, paleizen die snel terug worden gegeven zodat de bevolking dit kan betalen, een boot waar de marine (en dus de bevolking) de rekeningen voor kan betalen, een allochtoon als koningin en een schoonvader die indirect betrokken was bij het uitmoorden van mensen.
nee, we hebben aan fantastisch koninklijk huis!! mer recht iets om trots op te zijn!![]()
Ho ho. Nog 56 minuten te gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:31 schreef Sphere het volgende:
Goed, vandaag, 31 januari, is het dus niet geworden. Denk wel dat het op korte termijn zal gebeuren.
Alle waar naar z'n geld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Jij hebt liever een president die alleen al tijdens de inauguratie miljoenen kost?
Ook sneu..quote:Tenminste, dat denkt zo'n beetje iedereen rondom het hof. Alle straalzenders zijn dit weekeinde verhuurd. NOB-technici doen de hele dag al nerveus. Cafés verwachten een significante omzetdip vanavond, morgenvroeg en morgenmiddag want ALLE weekeindverloven van journalistiek Nederland zijn ingetrokken.
Dan wel teminste een democratisch verkozen president.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Jij hebt liever een president die alleen al tijdens de inauguratie miljoenen kost?
Klik hierquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef S1nn3rz het volgende:
ik hoop dat ze dit stelletje uitvreters maar lekker snel mogen opdoeken.
geen belasting betalen, parkeervergunningen voor artsen op auto's koninklijk huis, miljarden in aandelen, paleizen die snel terug worden gegeven zodat de bevolking dit kan betalen, een boot waar de marine (en dus de bevolking) de rekeningen voor kan betalen, een allochtoon als koningin en een schoonvader die indirect betrokken was bij het uitmoorden van mensen.
nee, we hebben aan fantastisch koninklijk huis!! mer recht iets om trots op te zijn!![]()
Tuurlijk, dan is ze 30 jaar staatshoofd geweest. Een mooi rond getal.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:25 schreef Saphia het volgende:
Geen aftreden dus ,maar dit jaar gaat het wel gebeuren.Bea gaf twee jaar geleden al een hint dat haar agenda TOT 2010 vol is.In 2010 krijgen we een koning.Mark my words
Ja want een president is per definitie beter. Bovendien, Balkenende verdient niet eens zo gek veel en daar is al een hoop gezeik over.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alle waar naar z'n geld.
Iets wat beter is mag ook meer kosten.
Oltmans is al even dood, om die als bron te noemen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:25 schreef Sphere het volgende:
Er gaan sterke geruchten dat Beatrix vandaag haar aftreden bekend zal maken.
[..]
[..]
[..]
Wat denken jullie, zal ze vandaag of binnenkort haar aftreden bekend maken en afstand nemen van de troon? Ik zou het wel gaaf vinden, eindelijk weer een koning. En naast hem een koningin of prinses die niet zo lelijk is.
Ik vermoed dat ze haar aftreden inderdaad vanavond bekend maakt.
tja... jammer genoeg hield die man geen toespraken he?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
joh laat d'r nog even genieten. haar vader heeft de nederlandse monarchie tweemaal op de rand van de afgrond gebracht, dus bea wil vast nog even lekker de koningin uithangen
Die kan ik natuurlijk niet prijsgeven. Maar het is een heel betrouwbare bron met directe contacten met het koningshuis.quote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef lighted het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het vandaag bekendgemaakt zal worden.
daar is een kamerdebat over Irak opquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |