hoe is t met je tele ?quote:
Bassisten zijn meestal vroeg klaar en gaan er dan al snel vandoor. Ik wel iig.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Eh, ben ik dat?
We zijn halverwege de basopnames.
Ik was zaterdag even langs de studio gereden om te kijken wat er gaande was. Toen ik aankwam was er helemaal niemand, ook in het huis niet.
Maar ik heb gehoord dat het erg goed klinkt.
Ja dat dacht ik ook. Maar we nemen de tijd deze keer. We hebben ook een bepaalde standaard waar we aan moeten voldoen, en eigenlijk moet deze cd gewoon beter klinken dan de vorige.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bassisten zijn meestal vroeg klaar en gaan er dan al snel vandoor. Ik wel iig..
Waar in Groningen?quote:
Dat is hour of power gekkiequote:Op maandag 2 februari 2009 01:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zondagochtend 9-10 rtl5 programma? Tof
Je moet wel interessant genoeg zijn ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Vera kom je niet zo makkelijk meer in tegenwoordig, heb ik gehoord...
De kelderbar moet op zich al redelijk snel haalbaar zijn. Ik heb daar destijds ten minste een hoop bagger gezien.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Tof. Heb ik weer eens een reden om naar Vera te gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:32 schreef Cynic het volgende:
Je moet wel interessant genoeg zijn ja.
Vera is wel een erg toffe zaal
Denk dat wij onze cd-presentatie daar gaan doen, tzt
Daar speelt inderdaad van alles en nogwat.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
De kelderbar moet op zich al redelijk snel haalbaar zijn. Ik heb daar destijds ten minste een hoop bagger gezien.
Vera Downstage wel. Erg leuk om te spelen ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Als Vera nog bestaat tegen de tijd dat onze cd af isquote:Op maandag 2 februari 2009 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof. Heb ik weer eens een reden om naar Vera te gaan.
Woon je in Groningen ofz?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof. Heb ik weer eens een reden om naar Vera te gaan.
Dat niet maar ik heb er genoeg vrienden wonen.quote:
Ja? Cool. Houd ik in de gedachten dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vera Downstage wel. Erg leuk om te spelen ook.
Dat is wel heel erg klein hoor. Ik vraag me af of jullie elftal daar wel in past.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja? Cool. Houd ik in de gedachten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |