Nee, er staat The voorquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zou een andere naam verzinnen voor je gitaarbouwbedrijf anders krijg je Dean's advocaten achter je aan
Wellicht ook, maar ook daar komen voornamelijk ook autoonderdelen, fietsen, rotzooi en een grote werkbank inquote:Op zondag 1 februari 2009 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt dat hokje achter je huis nog. Kun je dat daar niet voor gebruiken?
Haha ja, het de Dean Custom Shop ofzo noemen is geen goed planquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zou een andere naam verzinnen voor je gitaarbouwbedrijf anders krijg je Dean's advocaten achter je aan
Supervet, houd ons op de hoogtequote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Het uiteindelijke doel is om speciaal voor Conorach een exclusieve set 100 watt buizenbakken te maken.
Voor het zover is eerst gewoon wat stoeien met wat 5-10 wat oefenampjes
Maar ja. het doel is wel om gewoon vette buizenbakken te gaan maken. En transistorversterkers uiteraard.
+ 1quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Daantke het volgende:
The N
Als je dat in het Engels uitspreekt klinkt het als Dean in het Friesch.
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Daantke het volgende:
The N
Als je dat in het Engels uitspreekt klinkt het als Dean in het Friesch.
Ik wil ze wel testenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Het uiteindelijke doel is om speciaal voor Conorach een exclusieve set 100 watt buizenbakken te maken.
Maar ja. het doel is wel om gewoon vette buizenbakken te gaan maken. En transistorversterkers uiteraard.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hey er was net een klb topic over jou
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Wie durft dat?!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hey er was net een klb topic over jou
Welke versterker weet ik nog niet, ga er gewoon een paar uitproberen in de winkel. Iets rond de 70-100 euro denk ik..quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Lekkere start heb je dan![]()
Weet je ook al welke versterker je erbij koopt?
Dat zondagochtend 9-10 rtl5 programma? Tofquote:Op maandag 2 februari 2009 00:53 schreef Moozze het volgende:
TVP!!!
En donderdag naar Tower of Power!!!
die drummer van satyricon?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben maar aan het 2-de nummer begonnen met drums progameren omdat ik een beetje weird wordt van het eerste![]()
Nummer twee is 220 BPM
*Nu nog een drummer vinden die het live kan naspelen.
Zijn er mensen die op dat tijdstip TV kijken danquote:Op maandag 2 februari 2009 01:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zondagochtend 9-10 rtl5 programma? Tof
Rare wereld leven we opquote:Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn er mensen die op dat tijdstip TV kijken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |