Ah OK, dus een vakantie plannen heeft nog weinig zin. Enig idee waar/vanaf wanneer ik zoiets kan zien?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:17 schreef Joachim het volgende:
Verschilt per jaar en universiteit, maar ga er maar vanuit dat je geen herfstvakantie hebt. Maar met een beetje geluk is het dan tentamen periode en vallen je tentamens dusdanig dat je alsnog een weekje vrij hebt
Welke uni chris? Op het Erasmus heb je geen herfstvakantiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef Christiaan het volgende:
Hoi,
Ik sluit, als alles een beetje meezit, dit jaar mijn VWO af. Nu vroeg ik me af of ik het WO (UvA) ook herfstvakantie heb? En hoe zit het met andere vakanties?
Staat in de OP, UvA (als ik ingeloot wordt, geneeskunde).quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke uni chris? Op het Erasmus heb je geen herfstvakantieof voorjaarsvakantie.
Als je geen herkansingen hoeft te doen in de zomer heb je echt wel vakantiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:24 schreef Koewam het volgende:
In principe heb je, als je je studie op normaal tempo wilt volgen, helemaal geen vakantie. Misschien een weekje in de kerstvakantie, en een week of twee in de zomer.
Ah ja, zie het. Sorry overheen gelezen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:26 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Staat in de OP, UvA (als ik ingeloot wordt, geneeskunde).
Dat dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:
Op het Erasmus heb je geen herfstvakantieof voorjaarsvakantie.
dat dus ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:09 schreef zquing het volgende:
Maar maakt 't zoveel uit wanneer je vakantie hebt? Zolang je geen verplichte practica/colleges heb kan je echt wel een weekje missen
En daarom is 't handig om te weten of er vakantie is ingeplandquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:09 schreef zquing het volgende:
Zolang je geen verplichte practica/colleges heb kan je echt wel een weekje missen
Juist. Ik heb een kerstvakantie en een zomervakantie, en dat is dat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef Thomas B. het volgende:
Vakantie op de UvA? De meesten weten niet meer wat dat is daar...
Of eind juli, of allebei (zoals bij ons)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Juist. Ik heb een kerstvakantie en een zomervakantie, en dat is dat.
En vroeger kon zelfs je zomervakantie weg zijn, als je hertentamens had (die werden vroeger in augustus gehouden).
zie jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:43 schreef Nuna het volgende:
Geneeskunde in Nijmegen; vergeet de herfstvakantie maar. En in de andere vakanties moet je, als je pech hebt, studeren omdat dan altijd de herkansingen zijn (30 december bijvoorbeeld, of 3 januari.)
Wrong.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:52 schreef Renesite het volgende:
RUG heeft geloof ik wel vakantiesCorrect me if im wrong
!
In die zin heb ik ook nooit vakantie (hanzehogeschool)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:38 schreef kless het volgende:
[..]
Wrong.
Het is wel zo dat er een periode geen vakken gegevenworden.
maar scripties of onderzoek kan je volgens mij continu doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |