Daar woont AKnynke!quote:
Zuidelijk Afrika? ZA, Namibie, Botswana, Mozambique?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef k_man het volgende:
Vrijwel zeker twee weken Iran dit voorjaar en hopelijk drie weken zuidelijk Afrika dit najaar.
Nicequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:43 schreef k_man het volgende:
Waarschijnlijk van ZA via Namibië naar de Victoria Falls.
NIIIIIIICE!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
jaloersch op al die vette vakantie plannen.. .voor mij enkel budget vakanties om ff flink geld op te potten zodat ik een
[ link | afbeelding ]
kan kopen als ik een huisje koop (en ja dan nog wel een magnetron erbij)
Nicequote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
jaloersch op al die vette vakantie plannen.. .voor mij enkel budget vakanties om ff flink geld op te potten zodat ik een
[ link | afbeelding ]
sweeeeet, ik ben net ook begonnen aan mijne met rum/rozijnen (geen idee of dat gaat smaken maar ja zonder experimenteren ben je nergens)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga even creme brulee maken, althans: de puddinkjes. Met pure choco en sinaasappelschil
Wat moet je dáár nou mee?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
[ link | afbeelding ]
Idem hier. De kleine keuken van ons huurhuis ga ik niet helemaal verbouwen om er zo'n mooie Boretti in te plaatsen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef Tezz het volgende:
Ik wilde ook een Boretti en had er ook het budget voor, maar helaas niet de ruimte. Ik heb een heel kleine keuken die ik wel wat ruimtelijker heb gemaakt door hem open te maken (als 'doorloop' midden in het huis), maar kutterdekut, geen Boretti te plaatsen (ja ging wel, maar dan had ik geen werkruimte meer over).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |