abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65593166
Maar waar naar toe
pi_65593306
Hier kunt U inzetten op

• Siberie
  • Barcelona
  • Upsala
  • Londen
  • pi_65593713
    Waarom Upsala?
    pi_65593733
    Ik ben ook aan het plannen hoeveel vakanties ik nog kan boeken met beperkte vrije dagen
    IIg een weekje weg in september (New York? Of Kreta? ) en een paar korte stedentripjes. En natuurlijk naar Madrid
    pi_65593802
    TVP
    pi_65593821
    Voor mij dit jaar in mei: Budapest en van de zomer niet, en maybe eind van september (buiten schoolvakanties) nog een keer
    pi_65593943
    Vrijwel zeker twee weken Iran dit voorjaar en hopelijk drie weken zuidelijk Afrika dit najaar.
    pi_65594013
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 13:25 schreef k_man het volgende:
    Waarom Upsala?
    Daar woont AKnynke!
    Stockholm&Uppsala staan hier ook in de planning. En misschien Dubai; een collega van L zit daar nu met vrouw&kinderen.
    pi_65594043
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef k_man het volgende:
    Vrijwel zeker twee weken Iran dit voorjaar en hopelijk drie weken zuidelijk Afrika dit najaar.
    Zuidelijk Afrika? ZA, Namibie, Botswana, Mozambique?
    Het is rot dat de afstanden daar zo enorm zijn! Ik wilde naar Namibie en Botswana (Kalahari en Okavangodelta), maar wij hadden daar uiteindelijk gewoon geen tijd voor!
    pi_65594136
    Waarschijnlijk van ZA via Namibië naar de Victoria Falls.
      zaterdag 31 januari 2009 @ 13:45:42 #11
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65594170
    Behalve Barcelona eind mei/begin juni staat er dit jaar bij ons nog niets in de planning.
    Het zal in september/oktober wel een soort last minute ergens naartoe worden.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_65594188
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 13:43 schreef k_man het volgende:
    Waarschijnlijk van ZA via Namibië naar de Victoria Falls.
    Nice
    Allez, de plannen om voor een of twee jaar in Cape Town te gaan wonen, worden wel serieuzer Kunnen we het allemaal dan wel doen
      zaterdag 31 januari 2009 @ 13:51:56 #13
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_65594287
    Oe vakantie
    keiveel zin in enzo...
    Wil of naar maleisië of naar thailand of iets in die geest
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_65594894
    Een weekje Eifel met de motor
    pi_65594958
    jaloersch op al die vette vakantie plannen.. .voor mij enkel budget vakanties om ff flink geld op te potten zodat ik een

kan kopen als ik een huisje koop (en ja dan nog wel een magnetron erbij)
    pi_65595114
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef cybermans het volgende:
    jaloersch op al die vette vakantie plannen.. .voor mij enkel budget vakanties om ff flink geld op te potten zodat ik een
    [ link | afbeelding ]

NIIIIIIICE!
    Dat is 't gemak als je geen koophuis hebt en ook nog lang geen plannen in die richting Hoef je daar niet voor te sparen
    pi_65595178
    In huize Tezz (behalve drie weken naar de camping in Renesse) geen vakantieplannen. Het gaat niet zo goed met schoonmama, dus verre reizen zitten er voorlopig niet in. We blijven liever eventjes in de buurt!
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_65595250
    Tezz, dat kan ik me voorstellen!
    Het is bij ons dit jaar luxe: we kunnen ons vakantiegeld straks ook echt uitgeven aan vakanties! Da's voor het eerst.

Ik ga even creme brulee maken, althans: de puddinkjes. Met pure choco en sinaasappelschil
    pi_65595350
    quote:
    [ link | afbeelding ]

Nice

Een boretti staat nog op mijn verlanglijstje
    pi_65595351
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ga even creme brulee maken, althans: de puddinkjes. Met pure choco en sinaasappelschil
    sweeeeet, ik ben net ook begonnen aan mijne met rum/rozijnen (geen idee of dat gaat smaken maar ja zonder experimenteren ben je nergens)
      zaterdag 31 januari 2009 @ 14:42:55 #21
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65595420
    Confidence through competence
    pi_65595441
    Steer
    pi_65595501
    quote:
    [ link | afbeelding ]

Wat moet je dáár nou mee?
    pi_65595504
    Ik wilde ook een Boretti en had er ook het budget voor, maar helaas niet de ruimte. Ik heb een heel kleine keuken die ik wel wat ruimtelijker heb gemaakt door hem open te maken (als 'doorloop' midden in het huis), maar kutterdekut, geen Boretti te plaatsen (ja ging wel, maar dan had ik geen werkruimte meer over).
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
      zaterdag 31 januari 2009 @ 14:49:15 #25
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_65595566
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef Tezz het volgende:
    Ik wilde ook een Boretti en had er ook het budget voor, maar helaas niet de ruimte. Ik heb een heel kleine keuken die ik wel wat ruimtelijker heb gemaakt door hem open te maken (als 'doorloop' midden in het huis), maar kutterdekut, geen Boretti te plaatsen (ja ging wel, maar dan had ik geen werkruimte meer over).
    Idem hier. De kleine keuken van ons huurhuis ga ik niet helemaal verbouwen om er zo'n mooie Boretti in te plaatsen.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')