quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh ja..is het mijn schuld dat BoF een "nutteloos zooitje bij elkaar is" en "een triest bij elkaar geraapt zooitje zonder enige toevoegende waarde" is.![]()
Anyhoe.. kan er wederom niet mee zitten. We hebben al een redelijke "hall of fame" met dit soort afscheid posts.
Dat dus...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:35 schreef IJsmuts het volgende:hilariteit van de bovenste plank
![]()
baus wegpesten...., OMFG...., wat een eikels zijn jullie ook![]()
elke post van die boef druipt van BoF!! en zijn een genot om te lezen![]()
wees godverdomme blij man dat er zulke figuren een bijdrage aan BoF leveren, ipv zn verhalen gaan toetsen op waarheid en al die andere shit![]()
want HELLO!!! WTF maakt het uit ??
ow ow ow achterlijk gedoe![]()
kan niet eens normaal zeggen wat ik wil
![]()
![]()
Boef, Het gaat je goed leipe ouwe, succes met alles waar je mee bezig bentIk heb vanaf mn entree tot en met nu altijd van je post genoten
![]()
we doen vast nog wel eens msn-en
![]()
AAAAAIWANNAAAAAA
LOOOOOVEE
YOUUUUU!!!
PIK
OMHOOG!!!!!!
![]()
![]()
He ik heb het gedaan ja..niet jij.. OPBOKKENquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:42 schreef Sickert het volgende:
Ik niet
niks persoonlijks tegen Baus
maar als je je als klapmongool neerzet moet je niet raar op kijken dat je of zo wordt behandeld
of dat mensen je gaan toetsen.
Ik wil je niet alle schuld alleen laten dragenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He ik heb het gedaan ja..niet jij.. OPBOKKEN
Zijn we nu 2 tegen de rest?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik wil je niet alle schuld alleen laten dragen
vast niet, derest zit nog in de ontkenningsfase of durft niet uit de kast te komenquote:
praat toch geen poep man, wat een onzin, wie profileert zich nu als kortzichtig en simplistische randdebielquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:42 schreef Sickert het volgende:
maar als je je als klapmongool neerzet moet je niet raar op kijken dat je of zo wordt behandeld
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
vast niet, derest zit nog in de ontkenningsfase of durft niet uit de kast te komen
Feit is wel... het is jouw schuld!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik wil je niet alle schuld alleen laten dragen
Jij wil behweren dat hij als een helder licht overkomt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
praat toch geen poep man, wat een onzin, wie profileert zich nu als kortzichtig en simplistische randdebiel![]()
Dat is niet het argument, dat is slechts een uiting van de frustratie. Waar het om gaat is dat Baus een persoonlijk verhaal neergooit en JP hem vervolgens voor leugenaar uitmaaktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef Sickert het volgende:
Het feit dat hij tegen JP te keer gaat vind ik gewoon zielig zeker de argumenten die hij gebruikt.
lees met een filter en de knowledge dat niet iedereen hetzelfde is, maar dat we hier wel allemaal posten omdat we in ieder geval 1 ding gemeen hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef FJD het volgende:
Iedereen heeft z'n rare kanten. Ken ze en koester ze, ook leuk voor de zelfspot
Ik iets uitpraten..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is niet het argument, dat is slechts een uiting van de frustratie. Waar het om gaat is dat Baus een persoonlijk verhaal neergooit en JP hem vervolgens voor leugenaar uitmaakt
Wie er gelijk heeft, wie er een punt heeft en waar de waarheid ligt kan me eigenlijk heel weinig schelen. Het zijn beide volwassen mannen die zoiets best met elkaar kunnen bespreken en uit kunnen praten maar dit is dus waar het probleem ligt.
Echt, grow up
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:21 schreef jpjedi het volgende:
Maar je punt klopt en is wat ik zeg... IK vind het lulverhalen en wat je vind mag je voor jezelf houden.![]()
Als Baus dit zich aantrok dan is dat erg jammer. Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:42 schreef Sickert het volgende:
Ik niet
niks persoonlijks tegen Baus
O shit, dit klinkt als Dr. Phil.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is niet het argument, dat is slechts een uiting van de frustratie. Waar het om gaat is dat Baus een persoonlijk verhaal neergooit en JP hem vervolgens voor leugenaar uitmaakt
Wie er gelijk heeft, wie er een punt heeft en waar de waarheid ligt kan me eigenlijk heel weinig schelen. Het zijn beide volwassen mannen die zoiets best met elkaar kunnen bespreken en uit kunnen praten maar dit is dus waar het probleem ligt.
Echt, grow up
Chap..This is Fok!quote:
Eng he om over andere dingen te praten dan bier, tieten, homo's en voetbalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
O shit, dit klinkt als Dr. Phil.![]()
Direct ben je als je met een goede onderbouwing uitlegt waarom je Baus ongeloofwaardig over vindt komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef jpjedi het volgende:
Als je me een beetje kent dan weet je dat ik er vaak niet omheen draai. Kan geen verassing zijn voor de meesten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |