abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65590847

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!
BF2: Diamond3d
pi_65590887
Fijn..weer een naamtopic.

Wel samen met Baussie
pi_65591429
Tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:53:41 #4
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_65591465
JP
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_65591482
BoF!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65595216
hilariteit van de bovenste plank

baus wegpesten...., OMFG...., wat een eikels zijn jullie ook
elke post van die boef druipt van BoF!! en zijn een genot om te lezen
wees godverdomme blij man dat er zulke figuren een bijdrage aan BoF leveren, ipv zn verhalen gaan toetsen op waarheid en al die andere shit want HELLO!!! WTF maakt het uit ??
ow ow ow achterlijk gedoe kan niet eens normaal zeggen wat ik wil

Boef, Het gaat je goed leipe ouwe, succes met alles waar je mee bezig bent Ik heb vanaf mn entree tot en met nu altijd van je post genoten we doen vast nog wel eens msn-en

AAAAAI WANNAAAAAA LOOOOOVEE YOUUUUU!!! PIK OMHOOG!!!!!!

zaterdag 31 januari 2009 @ 16:07:53 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65597361
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 05:14 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Oh ja..is het mijn schuld dat BoF een "nutteloos zooitje bij elkaar is" en "een triest bij elkaar geraapt zooitje zonder enige toevoegende waarde" is.

Anyhoe.. kan er wederom niet mee zitten. We hebben al een redelijke "hall of fame" met dit soort afscheid posts.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:35 schreef IJsmuts het volgende:
hilariteit van de bovenste plank

baus wegpesten...., OMFG...., wat een eikels zijn jullie ook
elke post van die boef druipt van BoF!! en zijn een genot om te lezen
wees godverdomme blij man dat er zulke figuren een bijdrage aan BoF leveren, ipv zn verhalen gaan toetsen op waarheid en al die andere shit want HELLO!!! WTF maakt het uit ??
ow ow ow achterlijk gedoe kan niet eens normaal zeggen wat ik wil

Boef, Het gaat je goed leipe ouwe, succes met alles waar je mee bezig bent Ik heb vanaf mn entree tot en met nu altijd van je post genoten we doen vast nog wel eens msn-en

AAAAAI WANNAAAAAA LOOOOOVEE YOUUUUU!!! PIK OMHOOG!!!!!!

Dat dus...
Sluit me volledig bij IJs aan..
pi_65599583
100% eens met IJs en Ursel.
pi_65600097
Ik niet
niks persoonlijks tegen Baus

maar als je je als klapmongool neerzet moet je niet raar op kijken dat je of zo wordt behandeld
of dat mensen je gaan toetsen.
Narf!
pi_65600716
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:42 schreef Sickert het volgende:
Ik niet

maar als je je als klapmongool neerzet moet je niet raar op kijken dat je of zo wordt behandeld
He ik heb het gedaan ja..niet jij.. OPBOKKEN
pi_65600759
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef jpjedi het volgende:

[..]

He ik heb het gedaan ja..niet jij.. OPBOKKEN
Ik wil je niet alle schuld alleen laten dragen
Narf!
pi_65600804
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:02 schreef Sickert het volgende:

[..]

Zijn we nu 2 tegen de rest?
pi_65600854
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zijn we nu 2 tegen de rest?
vast niet, derest zit nog in de ontkenningsfase of durft niet uit de kast te komen
Feit is wel... het is jouw schuld!
Narf!
pi_65600870
quote:

praat toch geen poep man, wat een onzin, wie profileert zich nu als kortzichtig en simplistische randdebiel
pi_65600893
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef Sickert het volgende:

[..]

vast niet, derest zit nog in de ontkenningsfase of durft niet uit de kast te komen
Feit is wel... het is jouw schuld!
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:02 schreef Sickert het volgende:

[..]

pi_65600954
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

praat toch geen poep man, wat een onzin, wie profileert zich nu als kortzichtig en simplistische randdebiel
Jij wil behweren dat hij als een helder licht overkomt?
Het feit dat hij tegen JP te keer gaat vind ik gewoon zielig zeker de argumenten die hij gebruikt.

Als er een iemand is die zich inzet voor de groep en dat heeft gedaan dan is het JP wel.
Narf!
pi_65601004
Tja ik geloof zijn lulverhalen niet..dat post ik en hij gaat over de emmer. Daarna post hij niets meer.

Where did I go wrong?
pi_65601159
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef Sickert het volgende:
Het feit dat hij tegen JP te keer gaat vind ik gewoon zielig zeker de argumenten die hij gebruikt.
Dat is niet het argument, dat is slechts een uiting van de frustratie. Waar het om gaat is dat Baus een persoonlijk verhaal neergooit en JP hem vervolgens voor leugenaar uitmaakt

Wie er gelijk heeft, wie er een punt heeft en waar de waarheid ligt kan me eigenlijk heel weinig schelen. Het zijn beide volwassen mannen die zoiets best met elkaar kunnen bespreken en uit kunnen praten maar dit is dus waar het probleem ligt.

Echt, grow up
pi_65601297
@sickert
die hele uitval tegen JP vind ik ook super slecht, laat daar geen misverstand over bestaan. ook ik heb JP heel hoog.

-edit na wijze Ferdi-
wat ferdi net post dus. een intiem verhaal posten en dat afdoen met een en een doorverwijzing naar de leugenbak, dat zou bij de meeste in het verkeerde keelgat schieten, stomme reactie van baus, maar heel bergijpelijk
---------------------------------------------------------------------------------------------

ik kan me herinneren dat je de de laatste tijd wel eens heb gepost dat het oldskool gevoel weg is en weet ik veel wat meer. probeer eens op te schrijven wat er dan anders is.
dan zul je zien dat wat je nu aan het posten bent, daar gewoon precies binnen past

ik haal even deze erbij:
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:44 schreef FJD het volgende:

Iedereen heeft z'n rare kanten. Ken ze en koester ze, ook leuk voor de zelfspot
lees met een filter en de knowledge dat niet iedereen hetzelfde is, maar dat we hier wel allemaal posten omdat we in ieder geval 1 ding gemeen hebben.

thats all folks

[ Bericht 15% gewijzigd door IJsmuts op 31-01-2009 18:27:39 ]
pi_65601311
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat is niet het argument, dat is slechts een uiting van de frustratie. Waar het om gaat is dat Baus een persoonlijk verhaal neergooit en JP hem vervolgens voor leugenaar uitmaakt

Wie er gelijk heeft, wie er een punt heeft en waar de waarheid ligt kan me eigenlijk heel weinig schelen. Het zijn beide volwassen mannen die zoiets best met elkaar kunnen bespreken en uit kunnen praten maar dit is dus waar het probleem ligt.

Echt, grow up
Ik iets uitpraten..

Maar je punt klopt en is wat ik zeg... IK vind het lulverhalen en wat je vind mag je houden.

Wat hij met die wetenschap doet moet hij weten.

Maar ik zit nergens mee en heb niets uit te praten.
pi_65601380
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:21 schreef jpjedi het volgende:

Maar je punt klopt en is wat ik zeg... IK vind het lulverhalen en wat je vind mag je voor jezelf houden.

pi_65601489
quote:
Ik niet

Als Baus dit zich aantrok dan is dat erg jammer. Doe ik ook niet
pi_65601556
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef FJD het volgende:

[..]

Echt, grow up
O shit, dit klinkt als Dr. Phil.

Gvd Baus en JP jullie zijn toch geen homo's..(oops..) het is maar internet.. het is maar BoF.. het zijn maar woorden!
pi_65601638
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:24 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Chap..This is Fok!

Als je me een beetje kent dan weet je dat ik er vaak niet omheen draai. Kan geen verassing zijn voor de meesten hier.

Anyhoe.. ik kom hier voor mijn lol..moet heel de dag al serieus doen.
pi_65601665
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
O shit, dit klinkt als Dr. Phil.
Eng he om over andere dingen te praten dan bier, tieten, homo's en voetbal
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef jpjedi het volgende:
Als je me een beetje kent dan weet je dat ik er vaak niet omheen draai. Kan geen verassing zijn voor de meesten hier.
Direct ben je als je met een goede onderbouwing uitlegt waarom je Baus ongeloofwaardig over vindt komen.

[ Bericht 15% gewijzigd door FJD op 31-01-2009 18:39:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')