Geldt dit nog?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:35 schreef Ang3l het volgende:
Ok, aangeschoten.
Ik gooi mezelf te grabbel.
Wie biedt?
Helaas zijn er mensen die wel langer kijken dan 10 secondenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:17 schreef MisterO het volgende:
Dan had je gisteren naar de Uri Geller show moeten kijken![]()
Ik heb na 10 sec. weggezapt, wat een kamperzender
Ah door komen dus ook idioten aan de deurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
Nou... eerst twee kerels die ons voor de baptist church kwamen uitnodigen en toen een fiscalist die ons geld wilde beheren. En ik heb nog niet eens ontbeten!
Yeah. En da's kut want het is koud buitenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ah door komen dus ook idioten aan de deur
Laatste keer dat wij ze aan de keur kregen waren het twee mormonen uit de VS.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. En da's kut want het is koud buiten
Die heb ik ook twee keer gehad, jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laatste keer dat wij ze aan de keur kregen waren het twee mormonen uit de VS.
Voor het ontbij je huis al vol! Zitten ze nu met zn allen aan de koffie?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
Nou... eerst twee kerels die ons voor de baptist church kwamen uitnodigen en toen een fiscalist die ons geld wilde beheren. En ik heb nog niet eens ontbeten!
En daarna heb je even uit beleefdheid naar hun verhaal geluisterd?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik ook twee keer gehad, jaDe eerste keer hielpen ze sneeuwruimen, dat was wel puik.
Moet je ook niet voor zo'n minimalistische inrichting gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
zo, koffie gehaald. Ik had niets meer in huis
Inmiddels ben ik nuchter hoorquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet je ook niet voor zo'n minimalistische inrichting gaan
Ik vind het best leuk om naar dat verhaal te luisteren, zolang het maar hun verhaal is. Zodra ik in de gaten kreeg dat ze uit hun hoofd geleerde verhaaltjes begonnen op te dreunen, zei ik daar wat van.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En daarna heb je even uit beleefdheid naar hun verhaal geluisterd?, hier komen de jehova's niet meer langs wij staan volgens mij in het zwarte boekje
Maar je woont toch trouwens redelijk in the middle of nowhere?![]()
heb je niet op elke hoek van de kruising een Starbucks zitten dan ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
zo, koffie gehaald. Ik had niets meer in huis
Dan zou ik maar naar de winkel gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook niets in de koelkast, behalve een fles champie en een sinassappel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |