quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:06 schreef MLI het volgende:
Mijn advies wordt al niet ter harte genomen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bedtijd! morgen moet ik weer fit zijn om hard te dansen! have fun nog allemaal!
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!quote:
Geilen is wel een groot woord. Ik ben meer van de brunettes eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:09 schreef MLI het volgende:
Hey. Jullie kijken wel allebei TV. Techno geilt op Seven of Nine en Ripley geilt op Ellen Ripley.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef MLI het volgende:
Heb jij ook altijd het gevoel dat je tegen een dame praat met zo'n nickname?
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Geilen is wel een groot woord. Ik ben meer van de brunettes eigenlijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Ripley het volgende:
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!
Of mannen hebben een goeie smoes nodigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijk
Hey, ik dacht, ik zég het maar he? Maar goed, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik van 2 andere Fok!kers wel zeker weet dat ze óók TV kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!
Mja, het stereotype Italiaan (en niet alleen die) is meer van de blondjes.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijk
Ja, dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, het stereotype Italiaan (en niet alleen die) is meer van de blondjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |