quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:06 schreef MLI het volgende:
Mijn advies wordt al niet ter harte genomen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bedtijd! morgen moet ik weer fit zijn om hard te dansen! have fun nog allemaal!
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!quote:
Geilen is wel een groot woord. Ik ben meer van de brunettes eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:09 schreef MLI het volgende:
Hey. Jullie kijken wel allebei TV. Techno geilt op Seven of Nine en Ripley geilt op Ellen Ripley.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef MLI het volgende:
Heb jij ook altijd het gevoel dat je tegen een dame praat met zo'n nickname?
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Geilen is wel een groot woord. Ik ben meer van de brunettes eigenlijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Ripley het volgende:
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!
Of mannen hebben een goeie smoes nodigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijk
Hey, ik dacht, ik zég het maar he? Maar goed, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik van 2 andere Fok!kers wel zeker weet dat ze óók TV kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!
Mja, het stereotype Italiaan (en niet alleen die) is meer van de blondjes.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijk
Ja, dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, het stereotype Italiaan (en niet alleen die) is meer van de blondjes.
Het ligt er aan. Als hij in de kroeg zit is het beter voor hem. Om daar nou te pitten....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Gaat het te ver om Garisster wakker te sms-en?
Hoiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik had nog helemaal geen hoi gezegd tegen jou.
Hoi!
Bij mij op de havo vroeger was ik vrienden met een gast, die thuis geen tv hadden (ouderwetse antieke ouders). Hadden we het weleens over Sex voor de Buch, die hilarische dingen die je daar altijd zag, zag je hem zielig kijken omdat ie er nooit over mee kon praten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Hey, ik dacht, ik zég het maar he? Maar goed, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik van 2 andere Fok!kers wel zeker weet dat ze óók TV kijken.
dawg, Garisster, kom er maar weer in.
Gaat het te ver om Garisster wakker te sms-en?
TV kijk ik wel, maar niet bijster veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef MLI het volgende:
Hey, ik dacht, ik zég het maar he? Maar goed, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik van 2 andere Fok!kers wel zeker weet dat ze óók TV kijken.
Star Trek, ik zou binnenkort weer eens een marathon moeten doen. Maar goed, de laatste keer was ik een jaar bezig met VOY.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef Techno het volgende:
[..]
TV kijk ik wel, maar niet bijster veel eigenlijk.
Sex voor de Buch kon ik ook niet over meepraten. Trauma's omdat mijn ouders alleen Nederland 1, 2 en 3 hadden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij mij op de havo vroeger was ik vrienden met een gast, die thuis geen tv hadden (ouderwetse antieke ouders). Hadden we het weleens over Sex voor de Buch, die hilarische dingen die je daar altijd zag, zag je hem zielig kijken omdat ie er nooit over mee kon praten.
Ik kijk zelden tv trouwens.
Wat hij zegt.quote:
Cabaret is zelden leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Hooguit Discovery Channel of National Geographic. Of als er cabaret op is maar verder.
Ik vind het leuk.quote:
Dat dus, en verder hooguit het nieuws of een film of Star Trek. Niet dat ik zo'n die-hard Trekkie ben overigens, maar Jerry Ryan is gewoon een mooie vrouw. Buiten dat staat ze symbool voor het ontsnappen uit het collectief, en dat is de eigenlijke reden waarom ik haar als avatar heb.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:18 schreef RealZeus het volgende:
Hooguit Discovery Channel of National Geographic. Of als er cabaret op is maar verder.
Maar dat deed ze niet zelf. Bovendien, hoe lang duurde het voor haar loyaliteit bij Janeway lag in plaats van de Borg-Queen? Ik ga trouwens ook niet bepaald naar de conventions enzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dus, en verder hooguit het nieuws of een film of Star Trek. Niet dat ik zo'n die-hard Trekkie ben overigens, maar Jerry Ryan is gewoon een mooie vrouw. Buiten dat staat ze symbool voor het ontsnappen uit het collectief, en dat is de eigenlijke reden waarom ik haar als avatar heb.
Dat klopt allemaal. Maar uiteindelijk heeft ze het wel zelf gedaan. Eigenlijk is het niet veel anders dan stoppen met slechte gewoontes, want uiteindelijk moet je het toch zèlf doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:27 schreef MLI het volgende:
Maar dat deed ze niet zelf. Bovendien, hoe lang duurde het voor haar loyaliteit bij Janeway lag in plaats van de Borg-Queen? Ik ga trouwens ook niet bepaald naar de conventions enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |