quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:06 schreef MLI het volgende:
Mijn advies wordt al niet ter harte genomen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bedtijd! morgen moet ik weer fit zijn om hard te dansen! have fun nog allemaal!
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!quote:
Geilen is wel een groot woord. Ik ben meer van de brunettes eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:09 schreef MLI het volgende:
Hey. Jullie kijken wel allebei TV. Techno geilt op Seven of Nine en Ripley geilt op Ellen Ripley.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef MLI het volgende:
Heb jij ook altijd het gevoel dat je tegen een dame praat met zo'n nickname?
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Geilen is wel een groot woord. Ik ben meer van de brunettes eigenlijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Ripley het volgende:
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!
Of mannen hebben een goeie smoes nodigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijk
Hey, ik dacht, ik zég het maar he? Maar goed, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik van 2 andere Fok!kers wel zeker weet dat ze óók TV kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me duidelijk noodlot dan. Waar vind je anders iemand die TV kijkt!
Mja, het stereotype Italiaan (en niet alleen die) is meer van de blondjes.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat zeggen mannen wel vaker. Brunettes zijn hot kennelijk
Ja, dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, het stereotype Italiaan (en niet alleen die) is meer van de blondjes.
Het ligt er aan. Als hij in de kroeg zit is het beter voor hem. Om daar nou te pitten....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Gaat het te ver om Garisster wakker te sms-en?
Hoiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik had nog helemaal geen hoi gezegd tegen jou.
Hoi!
Bij mij op de havo vroeger was ik vrienden met een gast, die thuis geen tv hadden (ouderwetse antieke ouders). Hadden we het weleens over Sex voor de Buch, die hilarische dingen die je daar altijd zag, zag je hem zielig kijken omdat ie er nooit over mee kon praten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Hey, ik dacht, ik zég het maar he? Maar goed, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik van 2 andere Fok!kers wel zeker weet dat ze óók TV kijken.
dawg, Garisster, kom er maar weer in.
Gaat het te ver om Garisster wakker te sms-en?
TV kijk ik wel, maar niet bijster veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:12 schreef MLI het volgende:
Hey, ik dacht, ik zég het maar he? Maar goed, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik van 2 andere Fok!kers wel zeker weet dat ze óók TV kijken.
Star Trek, ik zou binnenkort weer eens een marathon moeten doen. Maar goed, de laatste keer was ik een jaar bezig met VOY.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef Techno het volgende:
[..]
TV kijk ik wel, maar niet bijster veel eigenlijk.
Sex voor de Buch kon ik ook niet over meepraten. Trauma's omdat mijn ouders alleen Nederland 1, 2 en 3 hadden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij mij op de havo vroeger was ik vrienden met een gast, die thuis geen tv hadden (ouderwetse antieke ouders). Hadden we het weleens over Sex voor de Buch, die hilarische dingen die je daar altijd zag, zag je hem zielig kijken omdat ie er nooit over mee kon praten.
Ik kijk zelden tv trouwens.
Wat hij zegt.quote:
Cabaret is zelden leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Hooguit Discovery Channel of National Geographic. Of als er cabaret op is maar verder.
Ik vind het leuk.quote:
Dat dus, en verder hooguit het nieuws of een film of Star Trek. Niet dat ik zo'n die-hard Trekkie ben overigens, maar Jerry Ryan is gewoon een mooie vrouw. Buiten dat staat ze symbool voor het ontsnappen uit het collectief, en dat is de eigenlijke reden waarom ik haar als avatar heb.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:18 schreef RealZeus het volgende:
Hooguit Discovery Channel of National Geographic. Of als er cabaret op is maar verder.
Maar dat deed ze niet zelf. Bovendien, hoe lang duurde het voor haar loyaliteit bij Janeway lag in plaats van de Borg-Queen? Ik ga trouwens ook niet bepaald naar de conventions enzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dus, en verder hooguit het nieuws of een film of Star Trek. Niet dat ik zo'n die-hard Trekkie ben overigens, maar Jerry Ryan is gewoon een mooie vrouw. Buiten dat staat ze symbool voor het ontsnappen uit het collectief, en dat is de eigenlijke reden waarom ik haar als avatar heb.
Dat klopt allemaal. Maar uiteindelijk heeft ze het wel zelf gedaan. Eigenlijk is het niet veel anders dan stoppen met slechte gewoontes, want uiteindelijk moet je het toch zèlf doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:27 schreef MLI het volgende:
Maar dat deed ze niet zelf. Bovendien, hoe lang duurde het voor haar loyaliteit bij Janeway lag in plaats van de Borg-Queen? Ik ga trouwens ook niet bepaald naar de conventions enzo.
Ja ik ben inderdaad zo ondersteboven van je dat je het als een glimlach zou kunnen opvatten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:37 schreef MNR het volgende:
Ik vroeg mij al af wat mij zo verblindde, maar het was jouw glimlach
Het is lastig om iets positief op te pakken he?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik ben inderdaad zo ondersteboven van je dat je het als een glimlach zou kunnen opvatten.
Dan heb je me nog niet negatief gezienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is lastig om iets positief op te pakken he?
Ik ben blij dat je niet de behoefte hebt om die kant aan me te laten zienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan heb je me nog niet negatief gezien
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet de behoefte hebt om die kant aan me te laten zien
You've got a PM.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:42 schreef MNR het volgende:
Ik ben blij dat je niet de behoefte hebt om die kant aan me te laten zien
Neequote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:00 schreef Techno het volgende:
Ironisch, wederom single in het singles topic?
Goedenacht!quote:
Hoi Majo, was jij niet naar de meet?quote:
Vijf voor tien zondagochted gaat de wekerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hey vakantieman, wanneer ga je er nou vandoor?
Dat is veel te vroeg voor je, ik ga wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vijf voor tien zondagochted gaat de weker
Niks daarvan :pquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is veel te vroeg voor je, ik ga wel.
Welke meet?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Majo, was jij niet naar de meet?
Een beetje tegen mij zeggen dat ik naar bed moet om half drie oid en zelf gewoon tot 6 uur opblijvenquote:
Je weet toch dat mannen moeite hebben met hun aandacht over meerdere personen tegelijk te verdelen. Nu had hij de laatste drie uur nog maar één MSN scherm om aandacht aan te besteden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een beetje tegen mij zeggen dat ik naar bed moet om half drie oid en zelf gewoon tot 6 uur opblijven
Ik zat niet met m op MSNquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch dat mannen moeite hebben met hun aandacht over meerdere personen tegelijk te verdelen. Nu had hij de laatste drie uur nog maar één MSN scherm om aandacht aan te besteden.
Vandaag nog leuke dingen op de planning staan JB?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat niet met m op MSN
Hoi Snuit
Dat zeg ik toch ook niet...quote:
Je bent ook zo gek als een deur ook he!!!! 7 Uur met een poetsdoek in de handen staan in het weekend?!??? Dan rest mij nog 1 vraag.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zometeen zwemmen met mn vriendin die altijd te laat is
Vanavond nog geen idee eigenlijk...
Misschien gewoon op tijd naar bed, na vannacht tot half drie te zijn opgebleven en om 7 uur met een poetsdoek in mn handen te staan...
Omdat ik toch wakker was en nog wat wilde doen in huis?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent ook zo gek als een deur ook he!!!! 7 Uur met een poetsdoek in de handen staan in het weekend?!??? Dan rest mij nog 1 vraag.....
WAAROM????
Wat een vrouw!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat ik toch wakker was en nog wat wilde doen in huis?
Lag al een half uur wakker en kon toch niet meer slapen, dan maar poetsen
Daar is masturbatie voor uitgevonden!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet ALTIJD zo'n poetswoede hoor
maar goed, vrijgezel he, geen man naast me om wakker te pijpen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet ALTIJD zo'n poetswoede hoor
maar goed, vrijgezel he, geen man naast me om wakker te pijpen
On topic blijven hequote:
Ja, wanneer ga je?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:44 schreef Em.ster het volgende:
Ontopic, ik heb zin in de afspraak met MLI.
Ik heb vanmiddag nog wat te doen, dat probeer ik zo snel mogelijk af te raffelen. Ik hoop tegen een uur of 4, 5 te vertrekken. Vanuit Zuid-Limburg is het iets van 1,5 uur rijden, gok ik. Ik heb mij laten vertellen dat we naar een leuke tapasbar gaan en daarna kroegentocht.quote:
Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:49 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog wat te doen, dat probeer ik zo snel mogelijk af te raffelen. Ik hoop tegen een uur of 4, 5 te vertrekken. Vanuit Zuid-Limburg is het iets van 1,5 uur rijden, gok ik. Ik heb mij laten vertellen dat we naar een leuke tapasbar gaan en daarna kroegentocht.
Morgen Howlquote:
Ja, hoor. Ik en mijn auto zijn nog heel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen Howl
Nog veilig thuis gekomen?
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:54 schreef Howl het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik en mijn auto zijn nog heel.
Half, koffer is al goed volquote:
Inderdaad, foto's willen we zienquote:
Borsato.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:28 schreef Em.ster het volgende:
Goedemorgen. Ik was muziek aan het downloaden en nu is Marco Borsato binnen. 'Het water' is zó mooi.
Ik ben er soort van. Ik heb vannacht slecht geslapen.quote:
Sorry ik heb geen foto's. Ik heb geen camera enzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, foto's willen we zien
Verteleens wat meer details jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben er soort van. Ik heb vannacht slecht geslapen.![]()
Ik denk dat is straks nog even op mijn bed ga liggen proberen wat te slapen.
Maar het was gisteren wel gezellig.Toch leuk om een keer mensen uit dit topic in het echt te ontmoeten.
Dat singlesfeest is misschien niet helemaal mijn ding. Maar het is leuk om er een keer geweest te zijn. Misschien ga ik een volgende keer weer als er meer mensen van Fok! gaan.
Superveel, vandaag ben ik in een absolutequote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen foto's. Ik heb geen camera enzo.
Zo bijna op vakantie.Heb je er al een beetje zin in?
dawg!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, wie wie heeft geneukt enzo. Sappige details willen we!
Op dat feest ook al? Stoute kinders zijn jullie tochquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, wie wie heeft geneukt enzo. Sappige details willen we!
Rip.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op dat feest ook al? Stoute kinders zijn jullie toch
Bels! Goeie mood?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg!
Inderdaad, wie gingen samen dezelfde wc in enzo
Euh. Tja. Eerst zijn we gaan Bowlen. Dat was wel leuk.quote:
De inkopen en het inpakken, dat is de voorpret. Veel plezier.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:21 schreef Belsezar het volgende:
Half, koffer is al goed volVanmiddag nog wat inkopen doen en die inpakken en ik ben klaar voor vertrek
Het feest was leuk. Het publiek wat op zo'n feest afkomt is wel erg oud. En het is lastig kletsen met die harde muziek. Voor het eerst in mijn leven gebowld. En het ging me redelijk goed af, ook. En bij de karaoke hebben we op het publiek een indruk achtergelaten. Maar ik ga niet zeggen wat voor een.quote:
Heb je mijn lijstje meegenomen met dingen waar je op moet letten en wat je me terug moet nemen???quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Superveel, vandaag ben ik in een absolutestaat. Alles staat in het teken van de vakantie vandaag, dat waar ik sinds de zomer al naar toeleef
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:39 schreef Howl het volgende:
[..]
De inkopen en het inpakken, dat is de voorpret. Veel plezier.![]()
[..]
Het feest was leuk. Het publiek wat op zo'n feest afkomt is wel erg oud. En het is lastig kletsen met die harde muziek. Voor het eerst in mijn leven gebowld. En het ging me redelijk goed af, ook. En bij de karaoke hebben we op het publiek een indruk achtergelaten. Maar ik ga niet zeggen wat voor een.![]()
En MrBox wist de Fok!-dames om zijn vinger te winden. (Jaloers) Ludootje heeft nog een half uur in de rij gestaan bij de garderobe. Moest hij maar niet op het spitsuur binnenkomen.
Ja vandaag is het eenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Bels! Goeie mood?
En ja. Sappige details.
Inderdaad, dat gaat heel leuk worden straksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:39 schreef Howl het volgende:
[..]
[..]
Het feest was leuk. Het publiek wat op zo'n feest afkomt is wel erg oud. En het is lastig kletsen met die harde muziek. Voor het eerst in mijn leven gebowld. En het ging me redelijk goed af, ook. En bij de karaoke hebben we op het publiek een indruk achtergelaten. Maar ik ga niet zeggen wat voor een.![]()
En MrBox wist de Fok!-dames om zijn vinger te winden. (Jaloers) Ludootje heeft nog een half uur in de rij gestaan bij de garderobe. Moest hij maar niet op het spitsuur binnenkomen.
Bengeltjelief!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je mijn lijstje meegenomen met dingen waar je op moet letten en wat je me terug moet nemen???
En wat niet???
Je 5 wekkers ook al goed ingesteld?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Natuurlijk! Die zit in mijn hoofd en ook nog eens in mijn agenda
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben er soort van. Ik heb vannacht slecht geslapen.![]()
Ik denk dat is straks nog even op mijn bed ga liggen proberen wat te slapen.
Maar het was gisteren wel gezellig.Toch leuk om een keer mensen uit dit topic in het echt te ontmoeten.
Dat singlesfeest is misschien niet helemaal mijn ding. Maar het is leuk om er een keer geweest te zijn. Misschien ga ik een volgende keer weer als er meer mensen van Fok! gaan.
Je bent van '74 , hoe oud waren ze daar dan wel niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:39 schreef Howl het volgende:
[..]
[..]
Gaan we nu doen idd! Goed dat je het zegt!quote:
Eigenlijk wist ik alleen niet hoe Knuffel er uit zag. Duim, Cue en Venco wel. Maar er is mij niet echt is bijzonders opgevallen ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
En de fokkers? Wat viel je op aan wie?
Waarom deze tekst?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:47 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
I'm lying alone with my head on the phone thinking of you till it hurts. i know your hurt to but what else can we do tormented and torn appart.
Geloof mij er liepen mensen bij die onze ouders konden zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent van '74 , hoe oud waren ze daar dan wel niet.![]()
Wel nieuwsgierig is naar julie indruk tijden karaoke.
Geen milf gescoord Tijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geloof mij er liepen mensen bij die onze ouders konden zijn.50+ enzo maar ook veel 40+
Knuf had nog een foto in haar fobo gezet van haar nieuwe kapsel. De dames hadden duidelijk hun best gedaan om er goed uit te zien. En ze zagen er alle vier ook prima uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik alleen niet hoe Knuffel er uit zag. Duim, Cue en Venco wel. Maar er is mij niet echt is bijzonders opgevallen ofzo.
Iedereen wilt jou Bengeltjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk niet dat hij mij zou willen hebben.
Kijk, dit zijn al interessantere details. Wat kunnen die ouwe mensen mij nou schelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:57 schreef Howl het volgende:
[..]
Knuf had nog een foto in haar fobo gezet van haar nieuwe kapsel. De dames hadden duidelijk hun best gedaan om er goed uit te zien. En ze zagen er alle vier ook prima uit.![]()
En Duim heeft zo'n leuk limburgs accent!
had ik zin in niks lulligs mee bedoeld uiteraard. herkende mijzelf in de tekst het moeilijke slapenquote:
Wel boos worden als ze afzegt, maar ondertussen zelf 2 dates in 1 weekend hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
had ik zin in niks lulligs mee bedoeld uiteraard. herkende mijzelf in de tekst het moeilijke slapen![]()
en als ik weer eens zoon moment heb dat komt dat zinnetje in mijn hoofd opvandaar.
hoop dat dam mijn avond vanavond loopt zoals afgesproken. en dat mijn date niet afzegt. anders ga ik er denk toch maar een einde aan breien. ze zegt iets te vaak op het laatste moment af![]()
en als die van morgen ook afzegt dan ga ik terug naar mijn roots
Jij was daar ook niet dus hoe zou ik je dan kunnen scorenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk niet dat hij mij zou willen hebben.
Voorkeuren Ripley, voorkeurenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel boos worden als ze afzegt, maar ondertussen zelf 2 dates in 1 weekend hebben
Ik vroeg mij alleen af wat je met die tekst bedoelde. Ik ben niet helemaal wakker op dit moment.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
had ik zin in niks lulligs mee bedoeld uiteraard. herkende mijzelf in de tekst het moeilijke slapen![]()
en als ik weer eens zoon moment heb dat komt dat zinnetje in mijn hoofd opvandaar.
hoop dat dam mijn avond vanavond loopt zoals afgesproken. en dat mijn date niet afzegt. anders ga ik er denk toch maar een einde aan breien. ze zegt iets te vaak op het laatste moment af![]()
en als die van morgen ook afzegt dan ga ik terug naar mijn roots
Was de dame er eigenlijk ook bij, waar deze week De Bewuste PM naartoe ging?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
Jij was daar ook niet dus hoe zou ik je dan kunnen scoren
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:57 schreef Howl het volgende:
[..]
Knuf had nog een foto in haar fobo gezet van haar nieuwe kapsel. De dames hadden duidelijk hun best gedaan om er goed uit te zien. En ze zagen er alle vier ook prima uit.![]()
En Duim heeft zo'n leuk limburgs accent!
Nieuwsgierigaagje.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was de dame er eigenlijk ook bij, waar deze week De Bewuste PM naartoe ging?
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. En het antwoord op die vraag kom jij mischien nooit te weten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
*is benieuwd naar Tijn's antwoord*quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
+1 scherpquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou dan hoor ik het wel als ik terug ben hehe.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. En het antwoord op die vraag kom jij mischien nooit te weten.![]()
Go Tijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. En het antwoord op die vraag kom jij mischien nooit te weten.![]()
It was worth a shot, nietwaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
Dit is de grootste roddelzooi die ik ken. Dus of hij heeft net de juiste mensen in vertrouwen genomen (kleine kans) of het is in 1 week bekendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
It was worth a shot, nietwaar.
Waarschijnlijk pas over een paar topics schat ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:14 schreef Kuwaro het volgende:
ik plaats een zinvolle tvp ,zo ook weer gedaan en ik ben ook wel benieuwd of wij ooit antwoord krijgen
Dat weet ik nog niet. Maar waarschijnlijk komt het toch ooit wel naar buiten naar wie ik die bewuste PM heb gestuurd. Dat is gewoon een kwestie van tijd. Wat er ook tussen mij en diegene gebeurt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
It was worth a shot, nietwaar.
edit inzake 'misschien' : so you're telling me there is a chance!![]()
We zullen zien wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit is de grootste roddelzooi die ik ken. Dus of hij heeft net de juiste mensen in vertrouwen genomen (kleine kans) of het is in 1 week bekend
Allesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:19 schreef Em.ster het volgende:
Garisson72, wat is er mis met Marco Borsato?.
Je leert het nog wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk dat ik er op in ga. Dat moet ik voortaan niet meer doen.
Er is niks mis met Marco Borsato zo lang ik er maar niet naar hoef te luisteren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:19 schreef Em.ster het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:23 schreef Ripley het volgende:
John Ewbank is wel een geil ding ja
Goede middag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
Goedemorgen van de SingleFoksters!!!
Dit was Cuequote:
Jezus! Hoe moet ik dat nu weten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dit was CueEn natuurlijk de rest
Nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef MNR het volgende:
Jezus! Hoe moet ik dat nu weten?![]()
Hey Cue + rest
Wie zitten daar nog meer?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
We lagen lekker met z'n 4tjes op de bankquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag.
Nog lekker geknuffeld?
venco en duimquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lekker knus danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
We lagen lekker met z'n 4tjes op de bank
Ja leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet![]()
Maar hoe was je feestje?
Hoi feestgangers!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
We lagen lekker met z'n 4tjes op de bank
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:30 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Lekker knus danmet z'n allen op de bank
Dat is lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja leuk
Heb weer een mooi kleurtje erbij genomen, eentje die weer goed bij m'n ogen uitkomen
Was echt superleuk, je werd lekker verzorgd en kreeg gewoon visagie net als bij de Douglas.
Hoe was t gister in Hoofddorp? Vind t nog steeds wel beetje jammer dat ik niet ben gegaan, maar volgende keer weer een feestje.
where to start, where to start....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:19 schreef Em.ster het volgende:
And then some.quote:
quote:
Er is niets mis met Marco Borsato WANT John Iewwwbank is een lekker ding.quote:
Daat gaat het niet omquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:29 schreef Em.ster het volgende:![]()
Ja hey, ik heb met 'Het water' een speciale band omdat dat gespeeld werd op de begrafenis van een meisje van 3 dat verdronk., ik moet daar nog steeds om huilen en dat is 10 jaar geleden overmorgen. Laat het los: heeft voor mij sentimentele waarde omdat ik met dat lied toch een aantal dingen achter me heb kunnen laten. En De Speeltuin: oorlogskinderen raken mij. Waarom is niet relevant in dit topic.
Ik weet ook wel dat het geassocieerd wordt met lager opgeleide mensen enzo. Maar toch, dat wil niet zeggen dat sommige liedjes je niet kunnen raken. Er zijn ook liedjes van Hazesdie ik tóch prachtig vind.
Goede middagquote:
Als er toch óóit een geval van GMTA was....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:35 schreef Ripley het volgende:
10 keer liever Hazes dan die valse emotie, berekening en bombarie van borsato
Het boeit me niet wie erachter zit of wie het uit zijn strottenhoofd perst, het raakt mij en als mensen hier bij voorbaat roepen dat Marco kut is omdat dat sociaal wenselijk is, dan moeten die mensen dat zelf weten. Over nepperij gesproken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
where to start, where to start....![]()
Laten we het erop houden, dat ik niet van nepperij hou. Zoals gisteravond trouwens toevalligerwijs al eens voorbijkwam.
[..]
And then some.
[..]
[..]
Er is niets mis met Marco Borsato WANT John Iewwwbank is een lekker ding.![]()
The female psyche, you gotta love it.
Woord omhoog!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daat gaat het niet om
Ja wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Hebben jullie het een beetje naar je zin gehad?
Als we het dan toch over de vrouwenpsyche gaan hebben: voor JOU gaat het daar niet om. Ik heb al 10 jaar een emotionele binding met enkele nummers, voor MIJ gaat het daar wel om. Waar het voor jou om gaat, doet er niet echt toe.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daat gaat het niet om
Mooi mooi!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ja wel.![]()
Alleen ik zou het leuker hebben gevonden als er ook een zaal met altarnatief muziek. Maar dat is opzich niet heel erg belangrijk.
OK, ik wil je niet uitlachen. Maar Marco Borsato, dat gaan we vanavond niet luisteren hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:42 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Als we het dan toch over de vrouwenpsyche gaan hebben: voor JOU gaat het daar niet om. Ik heb al 10 jaar een emotionele binding met enkele nummers, voor MIJ gaat het daar wel om. Waar het voor jou om gaat, doet er niet echt toe.
Maar OK, ik had niet moeten vragen wat er mis is met Marco Borsato..
Karaoke, beschamende herinneringen aanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi mooi!
Wat voor muziek draaiden ze dan wel? Buiten karaoke en Guus Meeuwis?
Heb ik de enige kans waarmee ik nog een fatsoenlijke indruk kon maken, aan mijn neus voorbij laten gaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Karaoke, beschamende herinneringen aan
Die zijn er elke nacht toch wel?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:46 schreef MLI het volgende:
Maar hey, is er al antwoord of er vannacht nog Fok!kers waren die elkaar besprongen hebben?
Als het eten en de kroegentocht dan maar compenseren voor het gebrek aan Marco Borsato dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, ik wil je niet uitlachen. Maar Marco Borsato, dat gaan we vanavond niet luisteren hoor.
Dat weet ik niet MLI maar ik maak er echt geen goede indrukken meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb ik de enige kans waarmee ik nog een fatsoenlijke indruk kon maken, aan mijn neus voorbij laten gaan?
Ik mag vanavond weer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Karaoke, beschamende herinneringen aan
Denk je écht?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:47 schreef Howl het volgende:
De 4 dames zijn naar Knuf's place gegaan. Dus ik denk dat Knuf de gelukkige was.
Werk ze en have fun later!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:48 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Als het eten en de kroegentocht dan maar compenseren voor het gebrek aan Marco Borsato dan.. OK, ik ga aan het werk. Tot straks, madammeke!
.
En de rest fijn weekend!
Tot straks!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:48 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Als het eten en de kroegentocht dan maar compenseren voor het gebrek aan Marco Borsato dan.. OK, ik ga aan het werk. Tot straks, madammeke!
.
En de rest fijn weekend!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet MLI maar ik maak er echt geen goede indrukken mee
4 dronken jongens die Danny de Munk met Zo verdomd alleen doen was niet al te best
Jij kent toch alle cd's van Hazes?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet MLI maar ik maak er echt geen goede indrukken mee
4 dronken jongens die Danny de Munk met Zo verdomd alleen doen was niet al te best
Tenzij ze bij mij zouden slapen natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:52 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat de andere 3 niet te bekeren zijn.
Ik was dronken dus echt weten hoe slecht het was weet ik niet geheel meer, maar slecht was het welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:51 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Was het vals of kun je dat zelf niet inschatten?
Nee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kent toch alle cd's van Hazes?
Ik heb pm's ter bewijsquote:
Voornamelijk dance. En dat is niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi mooi!
Wat voor muziek draaiden ze dan wel? Buiten karaoke en Guus Meeuwis?
Pm's mag je niet online zettenquote:
Geef anderen maar weer de schuld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:58 schreef Belsezar het volgende:
En de indien aanwezige kennis van enige teksten van de zekere A. Hazes zijn niet debet aan mijzelf maar aan die van zogenaamde vrienden cq kennissen van mij
Zo werkt het toch in de grote mensen wereld Airquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:06 schreef MLI het volgende:
TROUWENS! IK BEN VANDAAG EEN MAAND CLEAN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, daar kom ik nooit...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Zo werkt het toch in de grote mensen wereld Air
Morgen pas écht maar ik ben toch trots.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]Van harte MLI, ik weet nog dat ik dat had, geweldig gevoel
![]()
Dat is mooiquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:06 schreef MLI het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben mogen vernemen dat jij je tot grote womanizer hebt ontpopt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:03 schreef mrbox het volgende:
Goede morgen![]()
Feest van gister was wel geslaagd, enorm gelachen over de typetjes die er rond liepen en het was gewoon mega gezellig![]()
Ik ook niet, ik heb het via via vernomen.quote:
Groot gelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Morgen pas écht maar ik ben toch trots.![]()
Tijd om mezelf te belonen. Nog even naar de zonnebank voordat Em.ster komt denk ik.
Hahahaha valt wel mee (denk ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We hebben mogen vernemen dat jij je tot grote womanizer hebt ontpopt.
Do tell.
Klikte inderdaad goed met jou jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahaha valt wel mee (denk ik) het was gewoon reuze gezellig
Klikte erg goed, erg leuke dames
Hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Klikte inderdaad goed met jou jazou er bijna hetero van worden
Op z'n minst had hij nog hoi kunnen zeggen iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef MNR het volgende:
Stond net in de keuken, kwam ex binnen (ik dacht en hoopte dat hij allang overgehuisd was). Hij liep door zonder iets te zeggen. En wat er door mij heen ging? Niet veel
Jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar ik denk dus ik besta en het is niet MNR zoekt contact en ze wordt genegeerd![]()
Heb nog wel medelijden met hem.. want hij moet zich vast rol voelen..En dat heb ik liever ook niet..
Ik weet dat hij niet zo hard is, hij weet ook dat ik dat ook niet ben. Het zal er allemaal wel bijhoren, het is denk de enige manier om los te komen. Dat voelt dan nu een half uurtje kut, maar is dadelijk weer voorbij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Op z'n minst had hij nog hoi kunnen zeggen idd
Goed zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:06 schreef MLI het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Half uurtje voorbij! tijd voor thee en iets leuks/lekkersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet dat hij niet zo hard is, hij weet ook dat ik dat ook niet ben. Het zal er allemaal wel bijhoren, het is denk de enige manier om los te komen. Dat voelt dan nu een half uurtje kut, maar is dadelijk weer voorbij.
Maar aardig dat je even reageert
Nou, ik ben toevallig net weer thuis van boodschappen heb thee opgezet en iets lekkers erbijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Half uurtje voorbij! tijd voor thee en iets leuks/lekkers
Inderdaad. Ik heb zin in iets lekkersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Half uurtje voorbij! tijd voor thee en iets leuks/lekkers
Ha, en zo hoort het! ook nog een leuk tijdschrift erbij gekocht?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik ben toevallig net weer thuis van boodschappen heb thee opgezet en iets lekkers erbij
Nope.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ha, en zo hoort het! ook nog een leuk tijdschrift erbij gekocht?
Die nick gaat echt al meer dan 9 jaar terug, was vakkenvuller bij de albertheijn, en snip verkouden.. Toen noemde mn bazin me snuitebolletje.. En sindsdien... ben ik snuitebolletjequote:
Waar komt jouw nick eigenlijk vandaan?quote:
Dan doe je toch iets niet goed. Van waar zo druk?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga nu ook ff zitten met thee en een boterham want eten is er gewoon nog niet van gekomen vadaag
Ik besef nu pas dat ik honger heb haha
Hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die nick gaat echt al meer dan 9 jaar terug, was vakkenvuller bij de albertheijn, en snip verkouden.. Toen noemde mn bazin me snuitebolletje.. En sindsdien... ben ik snuitebolletje
Ik geef morgen mn housewarmingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed. Van waar zo druk?
De kans om te bieden op nick changes is voorbij.. dus Luchtig_Ding kan ik er niet meer van makenquote:
Hehe, ik had deze gebruiker aangemaakt als kloon (kun je nagaan). MNR is afkomstig van Mid Night Run.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar komt jouw nick eigenlijk vandaan?
Dan kom je gezellig bij mij eten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef morgen mn housewarming
Mn huis is nu zo netjes dat ik nu niet eens meer durf te eten
Muts!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien in december weer. Bij de volgende Serieus Request. Althans als dat door gaat. Na dat incident met bepaalde personen op Fok!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De kans om te bieden op nick changes is voorbij.. dus Luchtig_Ding kan ik er niet meer van maken
Je bent behoorlijk sportief op je foto's te zien zeg!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De kans om te bieden op nick changes is voorbij.. dus Luchtig_Ding kan ik er niet meer van maken
Waarom een kloon?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ik had deze gebruiker aangemaakt als kloon (kun je nagaan). MNR is afkomstig van Mid Night Run.
Tuurlijk gaat dat door.. Fok! is gewoon alles lekker aan het opblazen, dikke onzin weer allemaalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien in december weer. Bij de volgende Serieus Request. Althans als dat door gaat. Na dat incident met bepaalde personen op Fok!
Ik heb zo mijn vlagen dat ik veel sport..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk sportief op je foto's te zien zeg!
Ik dacht dat jij al weg wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
Zo nog even een ac milan shirtje met naam en rugnummer erop ophalen en ik heb alles in huis wat ik moet hebben en klaar voor vertrek
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een storm in een glas water.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat door.. Fok! is gewoon alles lekker aan het opblazen, dikke onzin weer allemaaldon't worry be happy!
Yepquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al weg was
Is het morgen vroeg?
Omdat ik geen zin had om dat onder dezelfde gebruiker te posten.quote:
OMG! OMG! OMG!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
Zo nog even een ac milan shirtje met naam en rugnummer erop ophalen en ik heb alles in huis wat ik moet hebben en klaar voor vertrek
Oke jammer. Je had niet eens kunnen komen eten want ik ga zo ook weg namelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wie was je eerst dan MNR?
En thanks tijnbrein maar dat gaat niet want ik heb het nog onwijst druk
Ik moet nog cakejes bakken (en dus een puinbak van de keuken maken en die dus weer opruimen) en nog naar een verjaardag vandaag
Hehe, die ik gebruik nu weer als kloonquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
Wie was je eerst dan MNR?
En thanks tijnbrein maar dat gaat niet want ik heb het nog onwijst druk
Ik moet nog cakejes bakken (en dus een puinbak van de keuken maken en die dus weer opruimen) en nog naar een verjaardag vandaag
Je weet heus wel dat ik door ga vragen. Dus praat verderquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vlagen dat ik veel sport..en als ik dan sport moet ik er goed in zijn ook
Dus nu ben ik alweer even niet aan het sporten, hoewel ik wel moet gaan trainen voor in juni..
Laten liggen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ow super slim
Ik laat mn bord vol kruimels vallen
ohjah.. haha.. nee, dan zijn er zeilwedstrijden op het gardameer waar ik aan mee wil/ga doen samen met wat vriendenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat ik door ga vragen. Dus praat verder
Leuk fobo hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat gegluur in mn fobo
al doe ik het zelf ook, zo niet nog meer
Ik heb ook nog een account gehad in 2003-2004 maar die is inactief ofzo en ik ben het wachtwoord vergeten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om dat onder dezelfde gebruiker te posten.
Wrom?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke jammer. Je had niet eens kunnen komen eten want ik ga zo ook weg namelijk.
Ik ga zo naar mijn ex-collega's naar een afscheidsborrel. Eigenlijk zie ik daar toch wel beetje tegen op.
dat heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laten liggen!
Nu durf je tenminste weer te eten!
whehe, iedereen denkt dat!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Leuk fobo hoor
Vooral aangezien ik dacht dat je een meisje was haha
Weer iets geleerd
Hey Duimelotquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:54 schreef Duimelot het volgende:ik ben weer thuis zonder ongelukken en nog helemaal heel whoeiiiiiiiiiiiiii
Ik ben bij mij vorige baan weggegaan omdat ik het niet naar mijn zin had daar. Toen ben ik ergens anders gaan werken en dat is niet gelukt. Nu heb ik een misplaats schaamte gevoel.quote:
Goede middagquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:54 schreef Duimelot het volgende:ik ben weer thuis zonder ongelukken en nog helemaal heel whoeiiiiiiiiiiiiii
Wat niet is, kan nog komenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bij mij vorige baan weggegaan omdat ik het niet naar mijn zin had daar. Toen ben ik ergens anders gaan werken en dat is niet gelukt. Nu heb ik een misplaats schaamte gevoel.
Ik weet dat het onzin is maar toch heb ik het gevoel dat ik gefaald heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |