quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij doet me altijd denken aan [ afbeelding ], vraag me niet waarom.
Hij doet anaal, zijn piemel is toch al bruin van al die zon daar.quote:
Hij lijkt wat op die gehandicapte. Ik heb die foto eens voorbij zien komen,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij doet me altijd denken aan [ afbeelding ], vraag me niet waarom.
Een topic over Paul en jij bent van de partij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik op een meet een keer die pose aangenomen heb en daar foto's van zijn. (Er moet zelfs een topic over zijn)
Sterker nog, je had het irl kunnen zien want jij was ook op die meet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij lijkt wat op die gehandicapte. Ik heb die foto eens voorbij zien komen,
Ach, je verstaat er toch geen flikker vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij doet anaal, zijn piemel is toch al bruin van al die zon daar.
Ik ben tevens benieuwd wat voor kreten die kerels uitslaan tijdens de sex.
Waarschijnlijk iets over glooiende witte toppen en grotten met Yeti's.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een topic over Paul en jij bent van de partij.
Stille verlangens?quote:
Ja hoor!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sterker nog, je had het irl kunnen zien want jij was ook op die meet.
En al is het een flikker, anaal is geen schandaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, je verstaat er toch geen flikker van
Ik ben allergisch voor panfluiten. Dus dat gaat me dan weer iets te verquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
En al is het een flikker, anaal is geen schandaal.
Het lijkt me wel humor als hij jouw vagina gebruikte als Nepalese neusfluit.
Je denkt dat hij gaat likken/zuigen maar dan zomaar blaast hij hard en komen er magische klanken uit je roze tutu.
Staat wel lullig als hij je wil meenemen naar het Rokin tijdens koninginnedag....
Sta je daar in je blote fluit.
Goed dat je je verzet, want anders gebruikt hij je ook nog op een cd van Celtic Myst.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor panfluiten. Dus dat gaat me dan weer iets te ver
Ja, en als er iets slecht is voor je carrierequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Goed dat je je verzet, want anders gebruikt hij je ook nog op een cd van Celtic Myst.
Ik zei nog zo "vraag me niet waarom", maar toch doen hè?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik op een meet een keer die pose aangenomen heb en daar foto's van zijn. (Er moet zelfs een topic over zijn)
Alhoewel, een cd met Enya kan er ook inzitten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en als er iets slecht is voor je carriere
Nu weet ik weer dat het toontje is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zei nog zo "vraag me niet waarom", maar toch doen hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |