Jamaar, daar woon ik alquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:02 schreef laforest het volgende:
Ierland is voor mij geen vakantieland omdat ik er woon, maar je kunt wel heerlijk op vakantie naar het Westen van Ierland.
Donegal is echt mooi, maar je hebt wel een auto nodig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Viaxeiro het volgende:
Begrijp ik goed, dat Donegal minder 'toeristisch is? Mag ik dit overslaan?
Of kan ik bv beter cork overslaan?
In Cork ben ik in zeven keer Ierland nog steeds niet geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Viaxeiro het volgende:
Of kan ik bv beter cork overslaan?
De reden dat er minder toeristen in Donegal komen, is dat het afgelegen is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Viaxeiro het volgende:
Ligt eraan wanneer je gaat. Wij waren er in september en toen waren we om 9.30 uur 's ochtends ongeveer de enigequote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Viaxeiro het volgende:
We gaan niet naar Moher, al gehoord dat daar de dranghekken staan, no thanx.
Nope. Of tenminste, het zou wel kunnen, maar de bermen zijn zacht, en overal staan muurtjes en waarschuwingsborden dat het gevaarlijk is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Kun je aan de cliffs of Moher nog op het randje zitten? Kun je er überhaupt nog komen of is dat allemaal afgezet?
Ik was er nog in de goede oude tijd toen je je benen over de rand laten bungelen enzo
Eens per week stopt er wel een bus jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef Viaxeiro het volgende:
Bedankt voor de reacties!
We hebben geen auto, maar met een gehuurde fiets kunnen we toch ook wel uit de voeten?
Er zal toch wel een bus stoppen? Haha!
Als je suicidaal bent wel ja. Levensgevaarlijk om te fietsen in Ierland. De wegen zijn niet berekend op fietsers, En de automobilisten ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef Viaxeiro het volgende:
Bedankt voor de reacties!
We hebben geen auto, maar met een gehuurde fiets kunnen we toch ook wel uit de voeten?
Niets is zeker, er kan er best een geplanned staan, maar of ie ook stopt??quote:Er zal toch wel een bus stoppen? Haha!
De meeste wegen zien er zo uit:quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef Viaxeiro het volgende:
Op de fiets de natuur in kan niet denk je?
Dat zal wel erg jammer zijn. We willen niet in de stad fietsen, maar echt de omgeving in.
In Frankrijk kan dat ook prima en daar kennen ze ook geen fietspaden.
En ze verwachten geen fietsers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef Burdie het volgende:
En in beide richtingen rijdt het verkeer dan 80km/h.
'De omgeving" zijn weggetjes zoals de N84, waar ik vlakbij woon. Dat is een hoofdweg tussen Galway en Castlebar. Een hoofdweg!!!! Je mag er dus 100 km per uur rijden. Eind november heb ik vanuit mijn auto wat foto's gemaakt om ondermeer de 'flooding' vast te leggen. Dit is een foto van die N84 waarop de flooding niet zo duidelijk is maar wel is te zien hoe breed die weg is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef Viaxeiro het volgende:
Op de fiets de natuur in kan niet denk je?
Dat zal wel erg jammer zijn. We willen niet in de stad fietsen, maar echt de omgeving in.
In Frankrijk kan dat ook prima en daar kennen ze ook geen fietspaden.
Wel schapenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ze verwachten geen fietsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |